Ketä et aio missata

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ja tähänkin vastaan vielä WanhaPervo. Olis kiva nähdä, miltä hänenlaisensa ihminen näyttää.
Starflare

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Gina kirjoitti:
Edit: samantien mieleen tuli vielä Starflare. Heviäijä on aina heviäijä.
Ohhoh! pääsin EDIT sijalle :D . Heviäijäthän ovat aivan perseestä kylläkin, epäilen että tässä on jokin muu agenda takana ;).
Edith kirjoitti:Ja tähänkin vastaan vielä WanhaPervo. Olis kiva nähdä, miltä hänenlaisensa ihminen näyttää.
No hö, tietenkin Austin Powersilta, agentilta joka tuuppaa sinua :).
gullible

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja gullible »

Edith kirjoitti:Ja tähänkin vastaan vielä WanhaPervo. Olis kiva nähdä, miltä hänenlaisensa ihminen näyttää.
Tarkoitatko siis vain stretchlimoa kuljettaja/turvamiehineen, monokkelia, shakettia, silinterihattua, timanttirolexia ja rahakääröä 500 euron seteleitä? Vai odotatko jotain speciaalia, kuten työläisen selkänahasta tehtyjä säärystimiä, saimaannorpan kuutista tehtyä turkiskaulusta, vampyyrihampaita ja pirunsarvia?
Chap

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Chap »

Gina kirjoitti:juu nou tzäp?
jess, ai nou tzäp 8)

Itse haluaisin nähdä ainakin seuraavat uudet tuttavuudeet
AJ:n
EW:n
KK:n
Lapitiin
HellBellin
Oulun jaoston
ja monta muuta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kaakki, tulinpas hyvälle tuulelle kun olit maininnut mut. Itsekin oon kuullu susta pelkkää hyvää joskus jostain ihme tahoilta, ja tosiaan ois hauska tavata.
Ja nyt ku Sannukin sanoi musta jotain, niin kai se on pakko ittensä kyseisiin kekkereihin pieneksi hetkeksi roudata.

Ja tosiaan ketä itse en tahtois missata, sikäli mikäli siis tulen paikalle, niin SingleMalt ja Killkill. Gullible. Exsat ja Beddis.
Oishan noita vaikka ketä....
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Edith

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Edith »

gullible kirjoitti: Tarkoitatko siis vain stretchlimoa kuljettaja/turvamiehineen, monokkelia, shakettia, silinterihattua, timanttirolexia ja rahakääröä 500 euron seteleitä? Vai odotatko jotain speciaalia, kuten työläisen selkänahasta tehtyjä säärystimiä, saimaannorpan kuutista tehtyä turkiskaulusta, vampyyrihampaita ja pirunsarvia?
Odotan tapaavani Ihmisen.
MGandhi

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Gina kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Gina kirjoitti:KillKill, Gullible ja SingleMalt. Näitä miehiä yhdistää piirre joka on äärimmäisen tärkeä miehessä.
Kaljuus?
;) joillakin muillakin on pakkomielteitä :P
Ja silti mä en ole sun listassas!!?!?!1 Tän otan kyllä henkilökohtaisesti!
Gina

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Gina »

MGandhi kirjoitti:
Gina kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Kaljuus?
;) joillakin muillakin on pakkomielteitä :P
Ja silti mä en ole sun listassas!!?!?!1 Tän otan kyllä henkilökohtaisesti!
En mä ole tajunnut katsoa sun galleriaa. Saamari, äijähän on ihan järettömän seksikkään näköinen.

Haluan ehdottomasti tavata MGandhin :P
tuulenpuiska

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Herra Manala kirjoitti:...Saatan viipyä asioillani.
Meinaat julkeasti ruNkata kesken pikkujoulujen?
MGandhi

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Gina kirjoitti:
Haluan ehdottomasti tavata MGandhin :P
Noniin. Nyt kuulostaa jo paljon paremmalta. Arvasin, että tässä on oltava kyse väärinkäsityksestä. :P
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

kesseli kirjoitti: komea-Mylwin (älä pelkää, en tälläkään kertaa yritä iskeä sua)
Lupaat vaan! Senkin kiero hepsankeikka.

Jos tulen niin moikkailen ja juttelen kaikkien kanssa, jotka jaksavat miun mölötystä kuunnella. Kesselin kanssa oli hauska rupatella kyllä, kuten myös monen muun.
Oikeastaan kaikkien. Hitto, en halua missata ketään. (jos tulen)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
hermine

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä en kyllä ole tulossa mihinkään miittiin, mutta silti jostain syystä kiinnostaisi nähdä, minkälaisia Edith, EW, Keikaus ja RolloTomasi ovat oikeasti. On mulla paljon muitakin, mutta erityisesti nuo.

Öh, erityisesti tahtoisin nähdä Edithin tissit.
Edith

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Edith »

hermine kirjoitti: Öh, erityisesti tahtoisin nähdä Edithin tissit.
:h:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Haluaisin nähdä teidät kaikki ja erityisesti Elppiksen, Slamin, Single Maltin, Aarnen, Ginan, I.M. Weaselin..
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

AarneAnkka kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Toivon pääseväni keskustelemaan teistä jokaisen kanssa. Vaalimaan ajatuksianne, henkistä versatiliteettianne, sykähdyttävän uniikkia persoonallisuuttanne. Ihailemaan pohdintojenne ikimuistoista ainutlaatuisuutta sekä keskustelemaan asioista arvostaen yksilöllistä, vaivoin rakennettua ajatusmaailmaanne.

(Yhteenkuuluvuudentunne, se on kuulkaas hieno asia!)
Jos tämä on sarkasmia, niin klää ottaa peähän. Jos tämä ei ole sarkasmia, niin klää silloinkin ottaa peähän. Kuis tää pannaan? :?
Älä huoli. Kyseessähän oli vain blondin puolustuspuhe.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

alja kirjoitti: mä haluisin jättää tissit kotiin, mut en tiedä onnistuuko.... :?
Äläpä viitti, jos mä tuun sinne niin mitä mä sit kastelen jos sun tissit ei oo paikalla?
Sannu

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Gina kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Gina kirjoitti:
;) joillakin muillakin on pakkomielteitä :P
Ja silti mä en ole sun listassas!!?!?!1 Tän otan kyllä henkilökohtaisesti!
En mä ole tajunnut katsoa sun galleriaa. Saamari, äijähän on ihan järettömän seksikkään näköinen.

Haluan ehdottomasti tavata MGandhin :P
Siis mistä löytyy Galleria tästä tyypistä..mäkin olen villinä kaljuista miehistä...
bedlam

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sannu kirjoitti:Siis mistä löytyy Galleria tästä tyypistä..mäkin olen villinä kaljuista miehistä...
Klikkaa nimimerkkiä->"Kuvagalleria" tai valitse sivun ylälaidan linkistä "Galleriat".
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Mä haluisin tavata RAMSES_XIII Aurinkokuninkaan :lol: hän on minun suurin inspiraationi.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
RolloTomasi

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

hermine kirjoitti:Mä en kyllä ole tulossa mihinkään miittiin, mutta silti jostain syystä kiinnostaisi nähdä, minkälaisia Edith, EW, Keikaus ja RolloTomasi ovat oikeasti.
Ma en tiia, miten mun pitais suhtautua tahan... :think:
Edith

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Edith »

No nyt kun tuota päivitetyintä osallistujalistaa katselin, niin tämänhetkisen tiedon mukaanhan WanhaPerwo ei edes näytä olevan uskaltamassa mukaan. Pitäiskö mun lähettää WP:n rouvalle kuva mun tisseistä, niin se pysyis sellasessa uskossa, ettei mitään ihmeellisempiä houkutuksia todellakaan olisi edes tarjolla ja sallisi puolisonsa lähteä pikkujouluihin?

Ja Aito_Johanna vois tulla kans.
WanhaPervo

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Edith kirjoitti:
gullible kirjoitti: Tarkoitatko siis vain stretchlimoa kuljettaja/turvamiehineen, monokkelia, shakettia, silinterihattua, timanttirolexia ja rahakääröä 500 euron seteleitä? Vai odotatko jotain speciaalia, kuten työläisen selkänahasta tehtyjä säärystimiä, saimaannorpan kuutista tehtyä turkiskaulusta, vampyyrihampaita ja pirunsarvia?
Odotan tapaavani Ihmisen.
Voin raottaa tätä ihmiskunnan suurimpiin kuuluvaa mysteeriä: muistutan mielestäni jossain määriin avatar-kuvaani. Minulla on tosin musta leukaparta ja silmälasit ovat 2000-lukua.
killkill

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aikooko WP osallistua? Mainiota!
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Aikooko WP osallistua? Mainiota!
Kyllä, tätä on kompattava!
Pervo mukaan!!!
gullible

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja gullible »

Edelleen suosittelen kevyttä valetta vaimolle ja ihan vaikka vaan syömään mukaan lähtemistä. Tai lupaa käyttäväsi puutarhatöihin 70000€ sovitun 60000€:n sijaan. Kyllä se nyt jumalauta vaimon vähän luulisi hölläävän talutushihnaa kymppitonnilla?!1
Vastaa Viestiin