Laatu Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään EI syljetä tuoppiin kuin korkeintaan jos sisältö Hartwallin tai Koffin tuotteita!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miehen kanssa poju herää klo 8.30, äidin kanssa 6-7. Reilua!

Mitäs sitä tänään keksis?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töisä taasen. Oli muuten yöllä ihan hitsinmoiset ilmavaivat ja yskä, ei tahtonut koisaamisesta tylla mitaan. Kevyt kolmentoista tunnin päivä ja sitten iltaoluselle kallioon 8)
ninnithequeen

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Laadukasta tosiaan...meen kattoo mis kunnos mutsi on Jorvissa. Huoh.
Gaia

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Tänään pakataan kaikenlaista epäoleellista tavaraa muuton ekaa vaihetta varten.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Laadukasta tosiaan...meen kattoo mis kunnos mutsi on Jorvissa. Huoh.
Parempi Jorvissa kun Jurrissa?

Hyvää huomenta!

Vuorossa viileät "liekkisiivet" "turkkkilaisen" jugurtin ja avomaakurkkujen kera!
Kaffia ja baanalle! Kuljetus Nokian panimolle klo. 10 appreciate!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Töisä taasen. Oli muuten yöllä ihan hitsinmoiset ilmavaivat ja yskä, ei tahtonut koisaamisesta tylla mitaan. Kevyt kolmentoista tunnin päivä ja sitten iltaoluselle kallioon 8)
Kiva kun piipahdit taas :] Jätkä jo ehti kysyä "missä setä on?" :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Seiskalta duuniin 3 tunnin unilla, päivä loppuu puoliltaöin. Aika...mielenkiintoinen olo jo tässä vaiheessa työpäivää.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Eilen tuli verotuspäätös viime vuodelta. Ei menny ihan niinku piti....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Salille pitäs päästä mut miks kummassa viikon tauon jälkeen on niin nihkeetä ittensä sinne asti saaminen?
Mä oon jo tunnin tässä tehnyt lähtöä mut edelleen pyjamanhousut ja toppi päällä täs vaan makoillaan..
Huomenna valtterin kirpulle myymään vikat rytkyt ja sit ei enää vuoteen sinne paitsi shoppailumielellä. Saa tulla nykiin hihasta jos joku sinne eksyy :)
Dumis

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Töisä taasen. Oli muuten yöllä ihan hitsinmoiset ilmavaivat ja yskä, ei tahtonut koisaamisesta tylla mitaan. Kevyt kolmentoista tunnin päivä ja sitten iltaoluselle kallioon 8)
Kiva kun piipahdit taas :] Jätkä jo ehti kysyä "missä setä on?" :D
Jees, varmaan sedän täytyy piipahdella sitten useamminkin kun lähdet landelle töihin, niin sun miehillä ole niin tylsää 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Töisä taasen. Oli muuten yöllä ihan hitsinmoiset ilmavaivat ja yskä, ei tahtonut koisaamisesta tylla mitaan. Kevyt kolmentoista tunnin päivä ja sitten iltaoluselle kallioon 8)
Kiva kun piipahdit taas :] Jätkä jo ehti kysyä "missä setä on?" :D
Jees, varmaan sedän täytyy piipahdella sitten useamminkin kun lähdet landelle töihin, niin sun miehillä ole niin tylsää 8)
KYL!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kauneusuneni keskeytyivät julmasti, kun naapuritalon remppamiehet aloittivat paukkeensa. Ei voi pitää ikkunaa tai verhoja edes auki ellei sitten halua tsättäillä remonttireiskojen kanssa (ja just nyt ei huvita).

Se naapuritalo on siis noin metrin päässä meidän talosta. Voisin kiivetä remppaa varten pystytetyille telineille ikkunasta. Kenties kiipeänkin ensi yönä.
Dumis

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viitisen timmaa vielä, blaah. Jengi on rapulassa kalliossa, joutunee näyttämään tänään niille mikä se "teh juomapeli" on :twisted:
milli

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Yksin kotona.. mitäköhän sitä tekis.. siivois? siivoaminen ysärihittien tahtiin on kuitenkin ihan jeesch :) Kellarista eilen löytyi tosiaan Pandoran, Cappellan, U96:n- levyt sekä muutamat hitti buumit :D Toi toinen näytti melkein ilahtuneelta, kun tuli aika lähteä kotiin =P
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ajelin iloisten ihmisten Itä-Helsingissä linkkarilla. Vastaan tuli saukio. Olin että mikäh? Ja mitä tai mihin sitä pannaan. Meni hetken aikaa ennen kuin tajusin että kyseessä oli aukio jossa on tai on ollut panoksia. Panosaukio oli linkkaripysäkin nimi. Kaaauan sitten automatkalla vastaan tuli mänkylä. Kärsän kyllä tunnistan mutta en mänkylää. Isä selvensi :D

Ostin taimia, nyt pitäs hyötykasvipuskaosasto laittaa pihalle kuntoon. Puskien järjestys on epäselvä, pitää opiskella puskien arvioituja korkeuksia ja järjestää pituusjonoon. Maassa on nyt keltainen vadelma ja karhunvatukka sekä rapsu, ne siiretään. Taimina on punainen vadelma ja punainen karviainen sekä liperi. Tähän ostastoon tulee keväällä myös kesäkurpitsakumpu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olihan kekkerit, phuuuh. Kauhea flaksikin olis ollut, muttei jaksanut kiinnostaa. Mulla on muuten tänään juhlapäivä, 15-vuotta samalla työnantajalla täynnä. Huh!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Linkkari.. hihihi.. linkkari :perse:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pistetty huonekaluja ja elektroniikkaa paskaksi oikein urakalla, melkein kaikki on myös kannettu roskikseen. Nyt olisi lääniä nikkaroida uutta.

Taidan kuitenkin ottaa yhden sidukan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Charles Caldwell

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vaikka en tuosta kamppailu-urheilusta välitä pätkän vertaa, niin silti toivon Idille voittoa. Olisi suunnannut kaiken tuon tarmon säälibandyyn. Ei nimittäin ole ollut ollenkaaan huono noissa piireisssä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ite ootte, saatana! :grr: Eikä tarvi tarjota sitä persettä, mulle ei kelpaa, kiitti vaan.


Pihatyöt tältä pivältä tehty, huomenna koiran hökkeliin sit kattoa...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oli kyllä oikein laadukas lauantai: ulkoilua kauniissa säässä, upeita kuvauskohteita ja kuvia, kukkaisterasseja. Maailma on kaunis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:Ite ootte, saatana! :grr: Eikä tarvi tarjota sitä persettä, mulle ei kelpaa, kiitti vaan.
:gee:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:Ite ootte, saatana! :grr: Eikä tarvi tarjota sitä persettä, mulle ei kelpaa, kiitti vaan.
8) :lollero:

linjaauto, linjuri, linkkari= dösä??

Hyvin oli nokian panehtimolla asiat ja hyvät oli oluet ja Plevnassakin ehti käydä yhdellä, "Oottekste helsinkiläinen olutseura?" olis ollu kabinetti meitä varten mutt anahkasoffan pehmeys voitti!
ihN OK kolme wehnää , pari laakeria, kaksi Müncheniä, pyttäriä nokialla erittelemätrtömässä ravintolassa, mutta hyvää oli vaikka kermaa ylitarpeen ja makkara/liha jotain olikin pehmeää.. ka punainen Larsen kaffin kanssa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laatu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä salaoja ja sadevesijutskia. Alotin 09 ja lopetin 21. Sepelin lapiointi ja kärrääminen tuntuu jopa tisseissä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin