Motivational poster, tee se itse

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Zeb »

sipsi kirjoitti:ja koska naistenhakkaajat nyt vain ovat noin yleisesti ottaen melko alhaista kastia..joten aivan sama että sen naama täällä näkyy.)
Mutta murhaajat on OK!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Zeb kirjoitti:
Mutta murhaajat on OK!
Sanoinko mä niin?
Mä vain unohdin että sen hemmetin rekkiksen pitää näkyä tässäkin ketjussa..mutta jos nyt unohdetaan se kokonaan, niin pointtina oli se että mun mielestä olisi voitu pysyä vain ja ainoastaa kitinäläisissä ja jättää kaikki muut kuvineen ja tuomioineen pois tästä. Jos et ymmärrä, niin no can do.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:
sipsi kirjoitti:ja koska naistenhakkaajat nyt vain ovat noin yleisesti ottaen melko alhaista kastia..joten aivan sama että sen naama täällä näkyy.)
Mutta murhaajat on OK!
Tuomion kärsineet ja avuliaat ystäviään kunnioittavat, kyllä.

Gat, Manishan näyttää aina saatanalta.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja huima »

Zeb kirjoitti:Mutta murhaajat on OK!
Tää oli niin repskops.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja sipsi »

huima kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mutta murhaajat on OK!
Tää oli niin repskops.
Nojaa. Mä en ole koskaan puolustellut murhaajia..kaukana siitä; sanoin vain Gattacalle ja Ninnille että on erittäin mautonta julkaista täällä toisten (ei-kitinäläisten) kuvia ja kertoa yksityiskohtia heidän elämästään.
Mulla on muuten yksi seiska viime kuulta olemassa, jos haluat Huima vaikka lainata.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sipsi. Luitko edellisen postaukseni ja olettamani rajat, joita ei ole noudatettu. Minähän en tuon pukinpartaskinin elämästä mitään tiedä. Luulin Ninnin veljeksi. Naama ei näy mutta toisaalta harvan niskassa on tuollainen tatuointi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No kyllä se niin on, että kuvagallerian kuvat on aika vapaata riistaa. Kannattais miettiä, mitä sinne laittaa ja erityisen pöhköä on laitella sinne kavereiden kuvia, jotka eivät edes tänne kirjoittele eivätkä ole tietoisia, että heidän kuviaan leviää mahdollisesti ympäri nettiä.

Olisko kiva saada jonain päivänä yhtäkkiä tietää, että omia kuvia on levitelty pitkin nettiä ja mahdollisesti niiden höystönä paljasteltu ties mitä paskaa:?: Edes suurimman luokan idiootti ei sellaista ansaitse.

Musta monet näistä kuvista on hauskoja ja kerrankin Gattis puhuu asiaa (siis siitä, että ne kuvat vois tallentaa Kitinän galleriaan ja linkata sieltä tänne, niin ei ihan kaikki urpot niitä näkisi).
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Noni, alkohan sieltä tulemaan asiallistakin tekstiä. Hyvä Kreitsu, juuri tuo oli munki pointti. (Hmm, ehkä en vaan osaa kirjoittaa..)
Onneksi mulla ei ole täällä kuvagalleriaa. Tosin mistä sitä tietää, jos joku outo hiippari käyttää vaikka mun fb-kuvia jotenkin "väärin"..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Mutta Naamiksessa itse tietää tasan tarkkaan, kuka ne kuvat näkee. Tuskin on huolta, jos kaverilistan tyypit on oikeasti kavereita eikä ole haalinut viittätuhatta "kaveria" ihan randomilla sinne :)
Manaaja

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Mieleni tekisi käyttää tallessani olevaa mutta poistettua galleriakuvaa, jossa Manala näyttää Saatanalta. Ilman lupaa en sitä tee.
Tallennatko sä helvetin sekopää täällä oikeasti kaikkien käyttäjien kuvat koneellesi sitä varten että voit käyttää niitä joskus jollain tavalla hyödyksesi?

Ymmärtäisin jotenkin sen, jos jotain viehkeitä kuvia naisista tallentaa kansioihinsa, mutta vittu, että minunkin kuvia? Ei saatana sähän olet aivan totaalisen psyko.
Manaaja

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:Nojaa. Mä en ole koskaan puolustellut murhaajia..
Entä jos on avulias murhaaja? Ninni kuitenkin pitää tasoa yllä noissa murhaajissakin.
Zeb

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:Ymmärtäisin jotenkin sen, jos jotain viehkeitä kuvia naisista tallentaa kansioihinsa, mutta vittu, että minunkin kuvia? Ei saatana sähän olet aivan totaalisen psyko.
Gattishan on monesti sanonut fantasioivansa painautumisesta leveää rintakehääsi vasten.
Manaaja

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun tuurilla Dave on seuraavana jonossa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Zeb kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ymmärtäisin jotenkin sen, jos jotain viehkeitä kuvia naisista tallentaa kansioihinsa, mutta vittu, että minunkin kuvia? Ei saatana sähän olet aivan totaalisen psyko.
Gattishan on monesti sanonut fantasioivansa painautumisesta leveää rintakehääsi vasten.
Repsahdus :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mieleni tekisi käyttää tallessani olevaa mutta poistettua galleriakuvaa, jossa Manala näyttää Saatanalta. Ilman lupaa en sitä tee.
Tallennatko sä helvetin sekopää täällä oikeasti kaikkien käyttäjien kuvat koneellesi sitä varten että voit käyttää niitä joskus jollain tavalla hyödyksesi?

Ymmärtäisin jotenkin sen, jos jotain viehkeitä kuvia naisista tallentaa kansioihinsa, mutta vittu, että minunkin kuvia? Ei saatana sähän olet aivan totaalisen psyko.
Olenhan runkkari ja sinä olet siinä kuvassa tosiseksy.

"Vakavammin" (seliseli) puhuen kuvien tallettaminen lähti näin: Vaikkakaan en nykyään halua tavata yhtään kitinäläistä livenä (paitsi jos antavat pillua), niin minulla on joku psykopatologinen vamma: En edes tunnista ihmisiä, jos en ole tuijottanut niiden still-kuvaa pitkään, vaikka olisin livenäkin nähnyt. Tapaamisen varalta siis ja myös että kuva antaa teille nettirunkkareille kasvot. Kaikkien miesten kuvia ei ole, kaikkien mielestäni hottisten kitinämisujen kyllä. Enkä runkkaile niille!!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti: Entä jos on avulias murhaaja? Ninni kuitenkin pitää tasoa yllä noissa murhaajissakin.
Niin no, mä en ole Ninni. Että josko kysyt vaikka siltä noita kaverikriteereitä, vai mitä nyt olitkaan hakemassa.

Jos nyt mun henkilökohtanen mielipide kiinnostaa..niin mä en hyväksy väkivaltaa kuin itsepuolustustapauksissa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja huima »

sipsi kirjoitti:
huima kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mutta murhaajat on OK!
Tää oli niin repskops.
Nojaa. Mä en ole koskaan puolustellut murhaajia..kaukana siitä; sanoin vain Gattacalle ja Ninnille että on erittäin mautonta julkaista täällä toisten (ei-kitinäläisten) kuvia ja kertoa yksityiskohtia heidän elämästään.
Mulla on muuten yksi seiska viime kuulta olemassa, jos haluat Huima vaikka lainata.
En halua lainata kiitos, en sinällään harrasta kakkajournalismia - siihen voi jäädä koukkuun.

Zebin heitto oli minusta hauska, mutta ninnillepäin - ei niinkään suhteessa siihen, mitä itse sanoit. Olen samaa mieltä siitä, että muiden ihmisten tietojen ja elämän levittely on todella alhaista puuhaa kun ihmisten identiteetti selviää kuvien avulla tulevaisuudessakin mahdollisesti helposti.

Huvittavaa ninnin käytöksessä on tämä ihmisten kategorisointi erilaisilla poliittisesti epäkorrekteilla ja leimaavillakin termeillä, joiden käytöllä kuitenkin yritetään viestiä jotain.

On homoa, on lapsen kaverina kiintiösomali joka on kuitenkin selkeästi erilainen somali kuin sellainen paha muslimi / somali / maahanmuuttaja joka väärinkäyttää sosiaaliturvaa ja vie rahat oman maan kansalaisilta (perkele!), natsia, skiniä, murhaajaa ja hakkaajaa, mutta onneksi on sitten aina kiltti ukkokultakin.

Minusta se on huvittavaa, että nämä ovat ne asiat jotka ninnin puheessa määrittävät ne ihmiset ja niitä määritteitä käytetään hyvin huolettoman tuntuisesti. Olkoonkin että käytän itsekin joitain stigmatisoivia määritteitä tietyistä ihmisistä keskustellessani, mutta toistaiseksi kukaan ei ole itkenyt kovin pahasti jos heidät on esitellyt juristirunkkarina - tai lyhyemmin vain juristina.

Jos olisin tehnyt historiassani henkirikoksen ja istunut siitä, en tiedä kuinka onnessani olisin siitä että joku ystävä tai tuttava kokee tarpeelliseksi mainita tuttavapiirissään että olen muuten murhaaja - ja/tai mahdollisesti muiden ihmisten kanssa väkivaltaisuuteen turvautuva, jos huuto tai avunpyyntö kävisi. Jos kokisin sellaisen asian positiiviseksi, olisin selkeästi sellainen ihminen jonka kanssa nykyinen minä haluaisi olla mahdollisimman vähän tekemisissä.

Ymmärrän hyvin, että Ninnin ystäväpiirissä tietyt piirit ja ainekset sekoittuvat, mikä edesauttaa siihen että porvarillisen yhteiskunnan valtavirran näkökulmasta lieveilmiöitä edustavia henkilöitä löytyy ehkä normaalia enemmän. Kokonaan oma kysymyksensä on, että miksi niistä pitää suhteellisen usein -- tai ylipäätään lainkaan -- mainita.

Minullakin on ystäviä, jotka ovat tehneet elämässään asioita - mutta en koe tarpeelliseksi määrittää heitä niiden tekojen, omaisuuden tai ominaisuuden perusteella -- en itselleni enkä puheessa muille. Tosin jos joku toinenkin kaveripiiristä pääsisi köyrimään Jenna Jamesonin kanssa, niin siitä saattaisin hieman mainita kylillä.
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun ystäväpiiri on aika laaja. On skiniä, murhaajaa, umpiuskovaista, turkkilaista, homoa....kirjo on laaja.

Jotta elekää ny jaksako.
Manaaja

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:facepalm: Joku ei vaan tunnu tajuavan.
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti::facepalm: Joku ei vaan tunnu tajuavan.
Niinpä. Sinä. Joka se pahin trolli ja provoilija olet.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huima. :h:
Asiaa kirjotit, ei mun pitäny sua vastaan henkilökohtasesti hyökätä. Suututti vaan se läppä (Zebin siis), että mun mielestä murhaaminen olis jotenki cool juttu.. 8)
Mut nää nyt on näitä, ja oon luvannu itselleni ja syntymättömälle lapselleni etten "kiehaannu" niin helposti. Rauhaa, jatkakaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ninnin ystäväpiiristä:
Minä itse olen tyystin epäsosiaalinen. En edes jaksaisi niin paljoa ystäviä kuin Ninnillä on. En edes ymmärrä, miksi tarvitaan niin paljon sosiaalisia kontakteja. Eikö kestetä kuulla omia ajatuksiaan?

Ainakin ystäväpiirini pitäisi olla jossain määrin samanhenkistä itseni kanssa. Väsyisin, kuluisin olemattomiin liian erimielisten ihmisten ristivedossa. Tiedän ihmisten erilaisuuden liiankin kipeästi, jo täältä netistäkin. Jatkuva kanssakäyminen heidän kanssaan ei olisi minulle rikkautta, vaan rasite.

Sitten Ninnin ystäväpiiri kuulostaa minustakin white trashilta, pohjasakalta. Miten sellaisia yleensä tapaa ja miksi juuri heidän kanssaan on suhteissa? Kuin harrastuksena olisi friikkisirkus.
ninnithequeen

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattis sä ootki Gattis.

Musta on mielenkiintoista, kun on paljon erilaista porukkaa ja mielipiteitä. Ja erilaisia keskusteluja.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Gattis sä ootki Gattis.

Musta on mielenkiintoista, kun on paljon erilaista porukkaa ja mielipiteitä. Ja erilaisia keskusteluja.
Jos haluan tietää tuollaisista mielipiteistä, voin lukea niistä. Ei minua ole koskaan kiinnostanut mennä baariinkaan "tutustumaan ihmisiin", siis kuuntelemaan kännisten paperityömiesten ja tradenomien tylsiä jorinoita.

Mutta nykyäänhän kaikki ovat niin tasa-arvoisia ja kaikki asenteet yhtä arvokkaita. Ihanaa, ihania ihmisiä. Sinusta varmaan Ninni Big Brotherissakin on mielenkiintoisia ja värikkäitä ihmisiä, joihin olisi kiva tutustua ja kuunnella heidän ajatuksiaan? :D Ai niin, monet niistä kai tunnetkin. Ihanaa, ihmisiä, ihanaa!
Zeb

Re: Motivational poster, tee se itse

Viesti Kirjoittaja Zeb »

sipsi kirjoitti: Suututti vaan se läppä (Zebin siis), että mun mielestä murhaaminen olis jotenki cool juttu..
Se oli nyt vaan nimenomaan läppä joka lähti spontaanisti näppikseltä kun alkoi itseä naurattaa tietty ristiriita. Tarkoitus ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä enkä ajattele että sinusta murhaaminen olisi coolia.
Vastaa Viestiin