Mansikan makuinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Oikeesti, voitteko sanoo et mein tiimissä asiat on hyvin kun yks jos toinenki on koko ajan itkuun purskahtamaisillaan työtaakasta ja ahdistuksesta? Ja kun ihan asiasta sanoo esimiehelle "et tää juttu ei toimi näin, mikä on ratkaisu tähän ongelmaan" niin se kävelee pois. Mihinkään oikeesti tärkeisiin asioihin se ei puutu, mut siihen kyllä et minkä värinen seinä ois kiva, et kaikil ois saman väriset mapit ja laatikot ja se että työpäivän jälkeen ei "ylimääräsiä" papereita oo pöydillä et näyttäis siistiltä. Ja siihen tietty puuttuu et puheluihin vastataan, sehän se tärkeintä on. Ei se että ne asiat tulee hoidettua, pääasia hei et vastataan.
Mä olen ku perseeseen ammuttu karhu koko ajan. Ollut jo pitkään. Mä en yksinkertasesti jaksa enää. Jos mulla ois varaa, ni mä irtisanoisin itteni heti huomenna. Nyt on vaan pakko jaksaa kunnes saan uuden duunin. En mä tuolta kaupan kassalle halua, kyl mä haluan kuitenki ihan mieleisen duunin ja semmosen mihin voisin sitoutua pitkäks aikaa.

Huh. Helpotti. En ees oota kommentointia, piti vaan purkautua vähän. Kiitos ja anteeksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sola kirjoitti:Ja kun ihan asiasta sanoo esimiehelle "et tää juttu ei toimi näin, mikä on ratkaisu tähän ongelmaan" niin se kävelee pois.
Miten se suhtautuu sitten siihen että tekee päätöksen sen puolesta? Vaikka en ehdotakkaan että pitäs ruveta tekemään sen työt sen puolesta. Mutta hyväksyykö se sen vai vetääkö kilarit että just toisella tavalla ois pitäny hoitaa? Onko sillä jotain esimiestä jonka tiedoksi asian voisi antaa?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ollaan me "päätetty" tiettyjä juttuja kimpassa muiden työntekijöiden kanssa et miten saatas hommat toimiin, mut pointti on siinä et se ei kanna vastuuta mistään, ei ota vastuuta vaan sanoo kaikkeen et palataan tohon myöhemmin. Ja kun se myöhemmin ei käy, kun hommat pitäs saada hoidettua.
Mä olen jo silmätikku kun olen sanonut asioista mitkä ei toimi ja kysynyt ja kyseinalaistanut. Mulla on kuulemma asenneongelma. Jep jep. Kohta kyllä onkin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jaha, menipä taas viikonloppu kosmiseen taisteluun, ympäripäissäni tietysti. Lakimieheni ei saanut vastinetta Hovioikeuteen aikaiseksi ennen viime päiviä, vaikka hyvähän siitä lopulta tuli. Tosin vasta kun itseni piti täydentää. Hyvä jos en lopulta joudu maksaan ite. Miksen opiskellut juristiksi niinkuin isäni aikoinaan ehdotti? Nyt tarttis saada pillua.
SikaMika

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Päikkärit teki terää. Salille vaiko pyöräilemään?
Dumis

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jeesch, nyt on huomista työmatkapyöräilyä varten kamat pakattu reppuun ja mutsilta pöllitty hyvin hengittävä verkkapuku. Eka pyöräreissu uuteen satamaan aamusella sitten, onneksi ei näyttäis satavan.

Niin ja mielessä vaffasti pyöris se että ostais ne hanskat jotta pääsis säkkiä/ihmistä talvella kunnolla paukuttamaan.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^^Toivottavasti olit laiska etkä tehny mitään. Vituttaa tommoset urheilijat :P Vituttaa ku ite nukahin sohvalle vaik piti salille mennä.

Luulin vielä hetki sitten että tää päivä ei voi paskemmaks muuttua mut sit soitti kaveri. Niille taitaa tulla ero. Ja niiden muksut on molemmat alta 3v. Vittu.
Omat stanan työmurheet on kärpäsen paskaa ton rinnalla.
SikaMika

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sola kirjoitti:^^Toivottavasti olit laiska etkä tehny mitään. Vituttaa tommoset urheilijat
Sori, mutta joudun kaatamaan lisää kylmää vettä niskaasi/pöksyihisi. Rikosraportti on käsiteltävänä urheiluosastolla.

Jospa sitä vielä hieman orientoituisi opiskelemaan. Olisi aika paljon lukuhommia, mikä sopii mulle. On sattuneista syistä aika hyvä draivi päällä tuohon tavaamiseen, erityisesti, jos aihe sattuu olemaan mielenkiintoinen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ En mä aijo lukea sitä kun sit mua vituttais lisää. Sitä paitsi mua ärsyttää toi sun opiskeluskin.

Jos ois perjantai ni vetäisin kännit. Musta tulee vielä hyvä viikonloppujuoppo.
SikaMika

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Viikonloppu on vain määrittelytekninen kysymys, vähän niinq mielentila. Katso vaikka Hakaniemen torin liepeiden reippaita urhoja, niillä alkaa viikonloppu joka aamu!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Pitäsköhän mun alottaa huominen työpäivä kaljalla tai kahella. Ois ainaki lepposa tunnelma - mulla.

Laalaa laalaa...
ninnithequeen

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihan tymää mennä yksin nukkumaan. Eilen oli iiiiso kainalo. Ja päikkäreilläkin. Sniff.
NuoriD

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

par-sky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:raskaudenehkäisyasento
Tästä saisi hienon motivational posterin.
Olisi jo liian ilkeä.
NuoriD

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:Pah. Saunoin hyvin, söin hyvin, ja nukuin kainalossa. Thats it.
:bullshit:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mansikan makuinen maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriD kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:raskaudenehkäisyasento
Tästä saisi hienon motivational posterin.
Olisi jo liian ilkeä.
Siksi en sellaista tehnytkään. En keksinyt tapaa jolla se ei olisi ollut turhan julma.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin