Telaketjufeminismi-testi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Telaketjufeminismi-testi

Tissit!
12
55%
Ei haittaa
3
14%
whatev
1
5%
Alentaa naisia
4
18%
Ketä sä Dave yrität miellyttää?
2
9%
Juhe Föhr, panisin!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 22

Bhven

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

exPertti kirjoitti:Kyllä ainakin nelosen Kerttu on meteorologiksi opiskelemassa.
En tiedä. En tunne. Puhun nyt niistä muistikuvista kun tuli vielä televisiosta uutisia katsottua. Noin 10 vuotta sitten tjsp...
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:Eli sinun pitää olla sellainen joka (lähes) kukaan nainen ei ole saadaksesi sellaisen miehen jota ei ole olemassakaan.
Mun mielestä ongelma ei ole ensisijaisesti omaan olemukseen tai siihen prinssiin kohdistuvien tavoitteiden epärealistisuudessa, vaan yleensäkin tuossa "miehen saamisessa". On se nyt kumma jos ei nuorilla naisilla ole muuta tekemistä kuin muokata itseään saadakseen miehen. Ei kovin nykyaikaista. Osaako joku kuvitella että nuorille miehille olisi lehti jonka jutuista yli puolet keskittyisi siihen miten saada nainen ja pitää nainen tyytyväisenä?
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No olen minäkin lukenut jopa Mobilistia ihan vaan tietääkseni millainen lehti se on.
Ehkä sinäkin ajat autoa, toisaalta minä en kaipaa vinkkejä miten ottaa suihin miehiltä (tällainen stereotyyppinen kuva minulla on cosmosta). :)
Huomaan ettet ole lukenut Mobilistia :)
Gaia

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Zeb kirjoitti: On se nyt kumma jos ei nuorilla naisilla ole muuta tekemistä kuin muokata itseään saadakseen miehen. Ei kovin nykyaikaista.
Ei niin. Aika monissa lehdissä -myös vähän vanhemmalle yleisölle suunnatuissa- on vinkkejä "miehen saamiseen".
Kovin ikävästi vallalla oleva käsitys on, että nainen ei voisi olla kokonainen, saati onnellinen, ihan itsekseen. Ja parisuhde on aina ja kaikkialla päämäärä, johon tulee pyrkiä kaikin voimin.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Huomaan ettet ole lukenut Mobilistia :)
Saako sieltä suihinottovinkkejä? :o
No en ole lukenut kuin yhtä mutta ei siinä ainakaan ollut. Sen sijaan oli jotain ihme artikkeleita siitä miten joku ajoi vanhalla ambulanssilla ja miten jotkut toiset olivat kaatopaikalla nähneet jonkun ruosteisen rangan ja kunnostaneet siitä museoauton. Ja tätä samaa noin 100 sivua. Kiinnostavaa!
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gaia kirjoitti:Kovin ikävästi vallalla oleva käsitys on, että nainen ei voisi olla kokonainen, saati onnellinen, ihan itsekseen. Ja parisuhde on aina ja kaikkialla päämäärä, johon tulee pyrkiä kaikin voimin.
Jos eroan niin alan Blissiksi! :wink:
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti: Kovin ikävästi vallalla oleva käsitys on, että nainen ei voisi olla kokonainen, saati onnellinen, ihan itsekseen. Ja parisuhde on aina ja kaikkialla päämäärä, johon tulee pyrkiä kaikin voimin.
Seuraavassa elämässä perustan perheen 20 vuotiaana, eroan 38 vuotiaana, ja asun poikamiehenä valtion tuilla lapissa loppuelämäni metsästellen ja kalastellen. :vihelt:
Gaia

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti:... asun poikamiehenä valtion tuilla lapissa loppuelämäni metsästellen ja kalastellen. :vihelt:
Valtion tuilla? Miksi? Onko se tavoiteltavaa? :o
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja huima »

Gaia kirjoitti:Valtion tuilla? Miksi? Onko se tavoiteltavaa? :o
Ei tartte itse laittaa rikkaa ristiin.

Voi kirjoittaa Karhu-päissään internettiin.
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:Valtion tuilla? Miksi?
Ei duunit haittaa harrastuksia
Onko se tavoiteltavaa?
Tässä tapauksessa kyllä.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Seuraavassa elämässä perustan perheen 20 vuotiaana, eroan 38 vuotiaana, ja asun poikamiehenä valtion tuilla lapissa loppuelämäni metsästellen ja kalastellen. :vihelt:
Onko se avioelämä sitten niin kamalaa? Mun mielestä vakiintunut suhde on siitä mukava että aikaa ja energiaa riittää muuhunkin kuin siihen suhteeseen ja samalla voi luottaa siihen että toinen on kuitenkin olemassa. Tietty silloin kun on pieniä lapsia niin aikaa ei riitä mihinkään muttei siihen ero auta.
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Onko se avioelämä sitten niin kamalaa?
Ei tietenkään ole, enkä ole sellaista väittänytkään, vaan päinvastoin.
Perheen perustamisen jälkeen olen todennut itseni varsin perhekeskeiseksi ihmiseksi. Yhtäkkiä päämäärättömälle koohottamiselle tuli järki, ja elämä löysi tarkoituksensa. Minusta ilman perhettä, eläminen on hukkaan heittämistä.

Jos jotain haluaisin muuttaa toisin, on se että olisin perustanut perheen aiemmin ja hankkinut sellaisen ammatin että se ei sido minua pk-seudulle. Pienenä haaveena on, että 10 vuoden päästä asumme mualla.


Tuo toisen elämän eläminen oli vaan semmonen kuitti nyky-yhteiskunnan järjettömälle oravanpyöräelämälle. Minulle pk-seutu on kaukana ns. statussymbolista ja saavutuksista. Näen päinvastoin sen paremminkin epäonnistumisena ja huonona asiana.
Viimeksi muokannut masa, 15.09.2010 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti: Kumpaa sinä nyt oikein haluat? Ettet olisi tavoitellut parisuhdetta vai että hyvä kun tavoittelit?

Tämä alkaa kuulostaa naistenlogiikan harmaalta alueelta.
Olen nainen joten minulla on oikeus muutta mieltäni niin usein kuin haluan.

Kyllä mä viihdyn parisuhteessa. Tarkoitin ennemmin sitä etten enää jaksaisi esim. deittirumbaa, enkä mitään isompia vaikeuksia suhteen alkutaipaleella. En esim. missään nimessä kävisi läpi enää samanlaisia vaikeuksia mitä nykysuhteen alkuvuosina oli.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jostakin pitäisi löytää äkkiä 22-vuotias nainen?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Jostakin pitäisi löytää äkkiä 22-vuotias nainen?
Onhan niitä, mutta mistäs sulle saatais?
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:Jostakin pitäisi löytää äkkiä 22-vuotias nainen?

Visa vinkumaan!

http://www.ukrainedate.com/
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti:Voi kirjoittaa Karhu-päissään internettiin.

Jos minä eläisin gattacan elämää ilman perintöäkin, en todellakaan haaskaisi elämääni karhupulloon, vaan harrastelisin niitä kaikkia hienoja harrastuksia joita esim Varkaudessa on mahdollista harrastaa. Erä, metsästys ja kalastus.

Juoppous ei ole mikään valinta, vaan luovuttaminen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti:

Kumpaa sinä nyt oikein haluat? Ettet olisi tavoitellut parisuhdetta vai että hyvä kun tavoittelit?

Tämä alkaa kuulostaa naistenlogiikan harmaalta alueelta.
Eiköhän pointti ollut se, ettei parisuhteen tavoittelun tulisi olla mikään itseisarvo. Että molemmissa tiloissa, sekä parisuhteessa että ilman, voi olla ihan onnellinen. Naistenlehtien vallalla olevan näkemyksen mukaan ei voi olla.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

Lilo kirjoitti:Naistenlehtien vallalla olevan näkemyksen mukaan ei voi olla.

Homot ja naiset syöttävät naisille prpagandaa?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ihmiset voivat nykyään huonosti, koska miehet ja naiset pakotetaan olemaan jotain muuta kuin he ovat. Naiset keikistelevät ja miehet laittavat, siinä se. Totta kai naisen tulee antaa esitellä itseään ja miesten kuolata perään ja sitten pannaan. Näin elämä olisi huomattavasti parempaa.

Ajatusten ja muun skeidan mukaan ottaminen tekee hommista vain vaikeita, naiset eivät kostuta miesten älyllistä maailmaa, eikä miehen vollottaminen turvota piparia. Nainen nostaa perseen pystyyn ja hakeutuu paksua lompakkoa heiluttavan miehen munanlutkuttajaksi ja he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

masa kirjoitti:
huima kirjoitti:Voi kirjoittaa Karhu-päissään internettiin.

Jos minä eläisin gattacan elämää ilman perintöäkin, en todellakaan haaskaisi elämääni karhupulloon..
En ainakaan haaskaisi elämääni Varkaudessa, vaan menisin juomaan sitä keittoa johonki vähä parempiin maisemiin. Perus Stellar Barcelonassa hyvien maisemien kera on maistunut paremalle kuin yksikään teknisesti oikeaoppisesti suodatettu vehnäolut Suomessa.

vai onko alkoholismia sitten se, että kalja maistuu hyvälle ympäristöstä, seurasta tai itse oluesta riippumatta?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ No ole ihan rauhassa. Ei se silti tarkoita, etteikö joku toinen saisi kokea itseään onnelliseksi ilmankin. Ja siis myös ilman, että joku koko ajan kyselee/vihjailee että millonkas hankit puolison, sulla on varmaan kurjaa kun et oo "löytänyt" ketään ja mikähän sussa on vikana, kun oot yksin.

(Siis tämä vastauksena Pertsan edelliseen, liian moni ehti väliin...)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:Ei ilmeisesti naiset yleensä eivät mielestäsi saa hakea miestä (näin ymmärsin alkuperäisestä kannanotostasi), mutta sinulle miehen ja sitä kautta parisuhteen löytyminen on ollut hieno juttu?

Vai onko kyse siitä, että jos muut naiset olisivat löytäneet jostakin laatujulkaisusta paremmat vinkit miehenhakuun se kotontasi löytyvä sika olisi voinut löytää jonkun toisen? (älä ota tätä liian vakavasti, jooko). :)
Jos olisin Cosmon vinkeillä hakenut niin ehkä mulla sitten olisi se sika kotona :D

Olen tyytyväinen että jaksoin ne alkuvaikeudet, mutta nykyään en enää tekisi samaa. Yleensä sellaiset vaikeudet eivät johda onnelliseen lopputulokseen ja olen itse muuttunut ja olosuhteet ovat muuttuneet.
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

Haemaeraemies kirjoitti: En ainakaan haaskaisi elämääni Varkaudessa, vaan menisin juomaan sitä keittoa johonki vähä parempiin maisemiin. Perus Stellar Barcelonassa hyvien maisemien kera on maistunut paremalle kuin yksikään teknisesti oikeaoppisesti suodatettu vehnäolut Suomessa.

Makuasioita sanoin Musti kun muniaan nuoli. Minusta taasen kotisuomen järvi, vaara, luonto jne -maisemissa nautittu olut maistuu paremalta kuin turistikohteessa nautittu olut. En ole siis ikuna hirveästi lämmennyt reissaamiselle. Minusta se on stressaavaa ja kaukana varsinaisesta lomasta :P

Haemaeraemies kirjoitti: vai onko alkoholismia sitten se, että kalja maistuu hyvälle ympäristöstä, seurasta tai itse oluesta riippumatta?
Eiköhän se näin mene juu. Tosin tuskin enää tuossa vaiheesssa hyvälle maistuu. Se taitaa maistua oikotieltä onneen..
Viimeksi muokannut masa, 15.09.2010 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Ihmiset voivat nykyään huonosti, koska miehet ja naiset pakotetaan olemaan jotain muuta kuin he ovat. Naiset keikistelevät ja miehet laittavat, siinä se. Totta kai naisen tulee antaa esitellä itseään ja miesten kuolata perään ja sitten pannaan. Näin elämä olisi huomattavasti parempaa.

Ajatusten ja muun skeidan mukaan ottaminen tekee hommista vain vaikeita, naiset eivät kostuta miesten älyllistä maailmaa, eikä miehen vollottaminen turvota piparia. Nainen nostaa perseen pystyyn ja hakeutuu paksua lompakkoa heiluttavan miehen munanlutkuttajaksi ja he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti.
Riemumielen pitäisi perustaa jokin 2010-luvun aikakausilehti. :)

Mikä nimeksi?
Vastaa Viestiin