Pauli Vahtera

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Boner

Re: Pauli Vahtera

Viesti Kirjoittaja Boner »

urpiainen kirjoitti: En mä kyllä tavoita tällaista vihaa itsestäni. No, Halla-aho nostaa joskus kierroksia, mutta muuten ei nää silleen henkilökohtaisetsi mua sytytä suuntaan tai toiseen. Tässä nyt vaan tuppaa käymään niin, että esim. sä nostat esiin jonkun Vahteran esimerkillisenä persuna, ja sitten kun katsotaan sen juttuja (tässäkin ketjussa mä olen nyt hukannut nuoruuttani kahteen sen tekstiin), niin ne osoittautuvat totaalisen päättömiksi hölmöilyiksi. Sama juttu sen RP:n nostaman Saarakkalan kohdalla. Ei idiootin toteaminen idiootiksi ole mitään vihaa. Luulenpa jopa, että asiallisen kritiikin torjuminen persuvihana on jonkinlainen irrationaalinen defenssi siellä päässä.
No mut nyt sä kuitenkin varmaan ymmärrät mitä me ollaan koettu vihervasemmistolaisen politiikan ja ideologian kanssa vuosikymmeniä! Silkkaa turhautumista, tuskastumista, inhoa, raivoa ja tukahdutettua VITTUSAATANAPERKELE-huutoa.

Olen iloinen että persut ovat olemassa. Minut tekee onnellisesi se tieto että vuosikymmeniä myrkkyä syöttäneet vihervasemmistolaiset saavat vihdoin maistaa omaa lääkettään :dream:
Vastaa Viestiin