Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Charles Caldwell

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vesper kirjoitti:Just raahauduin sieltä. Seuraavaksi linnottaudun jääteen kanssa nojatuoliin...
Tylsää... No mä löydän jonkun 25v:n jonka kanssa pitää kivaa :) :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Charles Caldwell kirjoitti:Tylsää... No mä löydän jonkun 25v:n jonka kanssa pitää kivaa :) :)
Jo toisen kerran (ainakin!!) tällä palstalla meikäläinen "vaihdetaan" parikymppiseen. I feel so old.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Charles Caldwell

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vesper kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:Tylsää... No mä löydän jonkun 25v:n jonka kanssa pitää kivaa :) :)
Jo toisen kerran (ainakin!!) tällä palstalla meikäläinen "vaihdetaan" parikymppiseen. I feel so old.
Eihei! Kutsu kävi, mutta kiinnostusta ei löytynyt (TAASKAAN!!!!!). Pallo kävi kävi sun kulmauksessa ;)
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kummitytsän synttäreillä oli kivaa ja liikaa herkkuja! Oli ihana nähä rakkaita ystäviä ja niiden muksuja, sain kovasti haleja ja pusuja minäkin. Rakastan.

Kohta tulee ysti ja vähän puidaan ja puhutaan maailmaa, ainakin omiamme, vähän paremmaks. Pari kaljaa kans juttujen kyytipojaks, ehkä enemmänki.

Mua vähän himottais mennä vantaan hotellille. Ei saa pilkata, siellä ois 80-luvun kinkerit!!!11 Meitsi tykkää. Vähänkö oon ollu liekeissä kun telkast näkyy VH1 Classic :h:
SikaMika

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Valokopioinnit hoidettu toistaiseksi. Kopsuja tuli vajaat kilokappaletta ja aikaa meni viitisen tuntia, sisältää ruoka- ja tupakkitauot. Samalla tuli katseltua ja kuunneltua kaverin kaksivuotiaan ja kuusiviikkoisen muksun meininkejä. Kyllä niitä sen viisi tuntia jaksoi mielellään, mutta 24/7 voisi tehdä melko tiukkaa. Lähdenkin siis lapsettomalle kaverille saunomaan ja ottamaan pari olutta.
Vastaa Viestiin