Suloinen super-sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Töllöstä tulee futista, futista ja futista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viisi leffaa takana, ehkäpä vielä yksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Plääh. Vaikka saikin nukkua pitkään :shock:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Töllöstä tulee futista, futista ja futista.
Canalilta tuli väijyttyä Real vs Real. Aitoa espanjalaista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noin, vihdoinkin röissä. Enkä tullut pyörällä kun ei huvidanu ja polvelle pitäs saada lepoa. Nyt 12 litraa kahvia ja riks-räks-poks_tahtia työt pois alta.

Näin Votakakankin eilen pitkästä aikaa, sitten tuskan ole nähty. Tietty hän oli vannoutuneena röökin vihaajana sätkä suussa :D
Manaaja

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Näin Votakakankin eilen pitkästä aikaa, sitten tuskan ole nähty. Tietty hän oli vannoutuneena röökin vihaajana sätkä suussa :D
Ei saatana. Eikö se densailekin nykyään melkeen joka päivä vaikka vielä pari vuotta sitten oli melkeen abso? Ei ole hyvä kehityssuunta tämä. Niskasta tulisi itseään nostaa.
Dumis

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Näin Votakakankin eilen pitkästä aikaa, sitten tuskan ole nähty. Tietty hän oli vannoutuneena röökin vihaajana sätkä suussa :D
Ei saatana. Eikö se densailekin nykyään melkeen joka päivä vaikka vielä pari vuotta sitten oli melkeen abso? Ei ole hyvä kehityssuunta tämä. Niskasta tulisi itseään nostaa.
Joo, ei se ole montaa vuotta ehtinyt juopotella ja sen kyllä huomaa yleensä, tulee sen verta teinix-virheitä välillä :D
Nykymenoista tiedä, muutakuin että kesällä ainakin kuppi maistui kun stadiin pääs ja jokunen viikko sitten oli kanssa melkein joka päivä vetänyt... opiskelijaelämä on näköjään aika rankkaa!
Toivottavasti kehittäis jotain muitakin harrastuksia kuin ryyppäämisen, ei ole kauhian hyvä harrastus se.

Ite tuli eilen nappastua töiden jälkeen jokunen kalia hyvässä seurassa, ens viikonloppuna sitten mökillä rauhassa. Huomenna pitäs mennä näyttämään skodillaccia, jospa sais sen kaupaksi.
Dumis

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jopas poijjaat ovat keksineet nimen kiertueelle :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaamee kapula! Otsa edellä pytyssä ollu koko päivän.. mites tää ny näin? Pitäis ottaa useammin ettei koituis kohtaloks.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Kaamee kapula! Otsa edellä pytyssä ollu koko päivän.. mites tää ny näin? Pitäis ottaa useammin ettei koituis kohtaloks.
:D Joitko sä montakin shottia siellä Dubissa? Ite tunnollisesti pysyin bissessä ja tankkasin vettäkin välillä, niin tullut mitenkään huono olo aamusella.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kaamee kapula! Otsa edellä pytyssä ollu koko päivän.. mites tää ny näin? Pitäis ottaa useammin ettei koituis kohtaloks.
:D Joitko sä montakin shottia siellä Dubissa? Ite tunnollisesti pysyin bissessä ja tankkasin vettäkin välillä, niin tullut mitenkään huono olo aamusella.
Yhden Dubissa, pari aiemmin. Shotit ei ole mun juttu, kun muistais sen *doh*
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Heippa!
Ajattelin vaan tulla tiedustelemaan että voisitteko millään joku hankkiutua raskaaks, ku mä tartten juttukaverin..? No on mulla Facebookissa yksi, mutta ei se riitä. (Sitäpaitsi se asuu Tuusulassa, niin on vähän hankala nähdä livenä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Heippa!
Ajattelin vaan tulla tiedustelemaan että voisitteko millään joku hankkiutua raskaaks, ku mä tartten juttukaverin..? N
Mä kysyn mieheltä, eiköhän tuo onnistu :lol:
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hoas vittuilee taas. Takuuvuokra oli palautettu väärälle tilille ja siitä puuttuu 66€, vähän samaan tapaan kuin edellisenkin muuttoni yhteydessä. Selitys tullee postitse alkuviikosta, tuskin maltan odottaa. Jos ja kun se on tälläkin kertaa selkeä vedätysyritys, marssin sukkana kuluttaja-asiamiehelle keissin kanssa. Ei noiden kanssa jaksa vääntää, kun ottavat koko homman silkan vittuilun kannalta. Laitan samalla vireille vuokranalennusvaatimuksen liittyen keväiseen keittiöremonttiin. En ole jaksanut toistaiseksi vääntää aiheesta, mutta sain juuri tarvittavan lisämotivaation asian hoitaakseni. Vituttaa tuollaiset, joka saatanan asuntonsa, johon olen eläissäni muuttanut on ollut huonommassa kunnossa kuin mitä se on ollut minun muuttaessani pois. Kiitokseksi saa silkkaa kusetusta. If u fuck with me, I'll fuck with u.
ninnithequeen

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sipsukka...mä oon tääl 24/7. Saa tulla harjottelee vauvanhoitoa, kaffittelemaan ja kattelemaan vauvan vaatetta :)

Ja luonnollisesti jauhamaan paskaa muutenkin.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Krapula. Siihen toivottavasti auttaa frendit, smetanapitsa ja limppari.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jaha, mulle tuli vaan puhelimeen ilmoitus että "nähdään ysin jälkeen, love you". Eli mies kostoretkellään :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kattelin juutuupista vähän boxinki-tipsejä ja miten yleensäkin reenaillaan. Sitten tein punnerukksia ja vatsoja tietysti rocky soundtrakin soidessa.
Huomenna sit paiskomaan ranteet paskaksi salille :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökiltä palattu. Virkistävä reissu. Ja kahvitkin meni eilen/tänään mainiosti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:Kattelin juutuupista vähän boxinki-tipsejä ja miten yleensäkin reenaillaan. Sitten tein punnerukksia ja vatsoja tietysti rocky soundtrakin soidessa.
Huomenna sit paiskomaan ranteet paskaksi salille :D
Jos et ole jo hommannut rannetukia (niitä ranteiden ympärille rullattavia nauhoja), suosittelen tekemään niin. Ainakaan mun ranteet ei kestä säkin hakkaamista ilman niitä.

Otin ja nukahdin tuossa aikaisemmin, joten nyt sitten harjoitetaan tilastotiedettä vähän myöhempään. Taisin luvata palauttaa loppatyönkin tänään, mutta katsellaanpä sitäkin sitten syssymmällä ( = huomenna).
masa

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:Kattelin juutuupista vähän boxinki-tipsejä ja miten yleensäkin reenaillaan. Sitten tein punnerukksia ja vatsoja tietysti rocky soundtrakin soidessa.
Huomenna sit paiskomaan ranteet paskaksi salille :D

Mulla ois Fairtexin 16 unssin hanskat, siteet ja XL-koon säärisuojat kaupan. Osta pois? Ne on melkein uudet..
Viimeksi muokannut masa, 19.09.2010 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gaia

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

SikaMika kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kattelin juutuupista vähän boxinki-tipsejä ja miten yleensäkin reenaillaan. Sitten tein punnerukksia ja vatsoja tietysti rocky soundtrakin soidessa.
Huomenna sit paiskomaan ranteet paskaksi salille :D
Jos et ole jo hommannut rannetukia (niitä ranteiden ympärille rullattavia nauhoja), suosittelen tekemään niin.
Mä kans.
Ja kannattaa opetella sitomaan ne oikein ja kunnolla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

EDIT: *tähän kirosanoja*
Viimeksi muokannut Elppis, 19.09.2010 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kattelin juutuupista vähän boxinki-tipsejä ja miten yleensäkin reenaillaan. Sitten tein punnerukksia ja vatsoja tietysti rocky soundtrakin soidessa.
Huomenna sit paiskomaan ranteet paskaksi salille :D

Mulla ois Fairtexin 16 unssin hanskat, siteet ja XL-koon säärisuojat kaupan. Osta pois? Ne on melkein uudet..
Noi on 14 unssin hanskat jotka sain ja aikasta tuoreilta näyttää. Siteet kyllä hommaan, mutta muuta rojua ole nyt vielä hommaamassa, kattoo nyt miten kiinnostuksen kanssa käy.
Gaia

Re: Suloinen super-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Yli 80-kiloisille 16 oz hanskat!

edit. Tietty jos vain säkkiä hakkaa niin on ihan sama mitkä hanskat on
Vastaa Viestiin