Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vituiksihan tämä taas meni. Sain juuri purkitettua loputkin hommat, joiden deadline muutaman tunnin päästä. Jo toinen sunnuntai-ilta peräkkäin, kun työnpaljous pääsee yllättämään. Ensi kerralla ei voi puhua enää yllätyksestä, joten täytyy repiä jostain lisää aikaa ja tehdä tehtävät valmiiksi ajoissa.

Hyvää yötä vaan, huomenet tulee neljän tunnin kuluttua...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä olen valveilla vain koska yritän vastata Homien postaukseen. Voipi viedä aikaa kusiröökitaukoineen, onneksi olutta riittää.
Manaaja

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Montako olutta sulla menee suunnilleen vuorokaudessa?
Avatar
amira
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 20.09.2010 5:04

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja amira »

mikäs mesta tää on?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Montako olutta sulla menee suunnilleen vuorokaudessa?
1-2 isotölkki-sixpäkiä. Tai kaksi tölkkiä säästän aina aamuksi.
Dumis

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivää, taas töissä. Aamupala jäi kotona väliin, joten ruokalasta maxi-sämpylä ja kahvi kitusiin. Mietin tuossa just pupsutellessa että vois keksiä jostain uuden palstan jonne lähtis kirjoittelemaan kun tää on ihan kuollut ja city&banskula on ihan täynnä sisäpiiri-läppää pelkästään.

Ihan noin muutenkin aistin että elämässäni alkaa puhaltamaan uudet tuulet kohta, vanhoilla menty aika kauan jo.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Uuh, väsyttää aika hienosti. Kävin oulussa sitten viikonloppuna, perjantaina posottelin junalla sinne. Syömistä ja hyvää seuraa, lauantaina siskon lapsen ristiäiset, ja illalla lisää ruokaa ja hyvää seuraa. Sunnuntaina yleistä hengausta ja junalla takaisin, kotona 00:00 yöllä, nyt väsyttää.

Oulusta löytyi mm:sairaan hyvää intialaista ruokaa ja hotelli jossa miellytti niin sijainti, aamiainen kuin sängyn koko.

Kiva reissu mut tulipahan tehtyä!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

amira kirjoitti:mikäs mesta tää on?
"Keskustelu"palstan viikonpäiväketju. Täällä kerrotaan päivän tärkeät tiedot ja ajatukset ja mahdollisesti kinastellaan ja nahistellaan. Tai osa nahistelee, osa söpöilee ja osa jauhaa yksinään paskaa.

Tervetuloa!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Toimistohommia ja unelmia tosiaan.. Jännittävä viikko tiedossa.
Tällä viikolla varmaan selvii se kämppäasia ja mua mietityttää et jos mä saan sen ni kuin me kissojen kaa sie viihdytään. Siinä on kyllä ihan kiva pohja ja sauna ja piha on iso plussaa. Keittiö siinä oli postimerkin kokonen mut enpä mä nykysessäkään keittiössä kovin usein kestitse vieraita ja kokkaa kymmenelle.. Se on 24 neliöö pienempi ku nykynen asunto. Viihdyttäiskö me siinä eikä tulis tunne et seinät kaatuu päälle. Helvetti, mut 196€ enemmän jäis käteen kuussa. Se on ihan vitun iso raha mulle.

Keskiviikkona ois sit se työhaastattelu. Sekin jännittää. Ja haastattelun jälkeen joutuu jännittää et saanko paikan vai en.

Mä tarviin hieronnan. Koko kroppa ihan jumissa täst jännittämisestä.
masa

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Pää kipeä ja loman tarve kaamea. Koetin ehdotella emännälle että mitä jos ottaisin pari päivää enemmän lomaa, ja lähtisin jo tiistaina landelle. Hyvä etten saanut kaulimesta :doh:

No, tj3 ja sitten kokonainen 4:n päivän loma. Huuuuh.
NuoriD

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sola kirjoitti:Toimistohommia ja unelmia tosiaan.. Jännittävä viikko tiedossa.
Tällä viikolla varmaan selvii se kämppäasia
Muistitko laittaa minihameen päälle ja käydä ottamassa pari tuoppia pohjia ennen näyttöä?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^En. Olin hillitty, hallittu ja saatanan tyylikäs. Illalla otinkin kaljaa sit senkin edestä enkä ollut, hillitty, hallittu enkä varsinkaan tyylikäs.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Plääh. Vuoden loma tarpeen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mullapa oli komea ja ihana mies vieressä viime yönä (en puhu pojastani) :]

Ja mitähän hittoa tuol olkkarissa ja keittiössä on tapahtunu yöllä? Kaikki paikat täynnä höyheniä ja sulkia :shock:

Onko voinu keskellä yötä muka tulla pikkiriikkisestä ikkunanraaosta lintu sisään ja kissoil on ollu hauskaa? KAIKKI nurin. Verta ei näy kyl missään enkä mä uskalla ettii mitään raatoja, iik!!!!
NuoriD

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:Mullapa oli komea ja ihana mies vieressä viime yönä (en puhu pojastani) :]
*käynnistää ajanoton*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Töihin pääsin, onneksi jätin konttorin avaimet taas kotiin, raskas vkl nääs..

Juhlat hiukan latistu kun kaikki palkittavat eivät osuneet paikalle, mutta kuka meni lupaamaan puolesta, en minä..

Mutta krapulat ohi hikoilulla ja tänään taas postitustalkoot eräässä helsinkiläisessä oluthuoneessa.. Pidetään matalaa profiilia..
Tai sitten ei..
Heh printtasin tiedotteet ennen deadlinea eli perjantaina mutta en onnistunut viemään niitä oikeaan paikkaan parina viime päivänä..

Perjantaina ei, eikä ennen juhlia lauantaina, sunnuntaina ei jaksanut hyvistä suunitelmista huolimatta..
Vanhuus ei tule yksin..
Joten joutui sitten raijaamaan sivuja ees'taas.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mullapa oli komea ja ihana mies vieressä viime yönä (en puhu pojastani) :]
*käynnistää ajanoton*
Ja hän tulee tänäänkin, syömään :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Ja mitähän hittoa tuol olkkarissa ja keittiössä on tapahtunu yöllä? Kaikki paikat täynnä höyheniä ja sulkia :shock:

Onko voinu keskellä yötä muka tulla pikkiriikkisestä ikkunanraaosta lintu sisään ja kissoil on ollu hauskaa? KAIKKI nurin. Verta ei näy kyl missään enkä mä uskalla ettii mitään raatoja, iik!!!!
Kieltämättä IIIIK! Mulle kävi sama (pienemmässä mittakaavassa) ku eilen oli partsilla kuollut pikkulintu. Itsellähän on jonkuntasonen lintukammo, ja kun äijänkäppänäkin on helkutti siellä ulkomailla....niin ei kyllä hyvä heilunu. Munhan se raato sieltä oli pakko poistaa. Toivottavasti niitä ei lennä sinne enempää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä eka luulin että Kasja-vanhus on ottanu turpaansa kunnes tajusin että nehä on harmaita höyheniä ja isompia sulkia eikä mitään kissankarvoja.

Kollipoika näyttää valitettavan tyytyväiseltä.

Vittu tääl on joku puoliks syöty varis jossain *muuttaa hotelliin*
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 20.09.2010 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mullapa oli komea ja ihana mies vieressä viime yönä (en puhu pojastani) :]
*käynnistää ajanoton*
Kello käy koko ajan.
ninnithequeen

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mullapa oli komea ja ihana mies vieressä viime yönä (en puhu pojastani) :]
*käynnistää ajanoton*
Kello käy koko ajan.
Niitä vituttaa ku mul on ollu kerranki kivaa eikä ne keksi mitään nasevaa.
masa

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mullapa oli komea ja ihana mies vieressä viime yönä (en puhu pojastani) :]
*käynnistää ajanoton*
Kello käy koko ajan.

Manala taitaa olla nukkumassa..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olen vaihteeksi kotona töissä. Täällä kuuluu piipitystä. Joku lintu ilmeisesti jossain hormissa tai hormin päällä olevalla verkolla. Toivon totisesti että ne verkot on siellä hormien päällä....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti: kuuluu piipitystä.
Onko muita oireita?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Toimistohommia ja unelmia -maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti: kuuluu piipitystä.
Onko muita oireita?
Ei kuulu räpistelyä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin