Miksi et ajat bussikaistaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miksi et aja bussikaistaa?

Se on lainvastaista
3
13%
Se on moraalisesti väärin
7
29%
Pelkään sakkoja
1
4%
Pelkään vihaista bussi/taksikuskia
0
Ei ääniä
En halua häiritä joukkoliikennettä
3
13%
Ajan bussikaistaa
3
13%
Olen köyhä tai viherpiipertäjä ja minulla ei ole autoa
7
29%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voisko Tix jo kohta perustaa sen valtion, alkaa olla tukalat paikat nykyisessä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
So Hard

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Voisko Tix jo kohta perustaa sen valtion, alkaa olla tukalat paikat nykyisessä.
Vallankaappaus on jatkuvasti valmisteilla. Homoneutraalin arvoliberaalin gallupmukautuvaisuuspuolueen perustaminen on ensimmäinen askel.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Voisko Tix jo kohta perustaa sen valtion, alkaa olla tukalat paikat nykyisessä.
Vallankaappaus on jatkuvasti valmisteilla. Homoneutraalin arvoliberaalin gallupmukautuvaisuuspuolueen perustaminen on ensimmäinen askel.
Onhan mun virka liikenneministerinä edelleen turvattu?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kivaa pääsen nopeammin töihin! Sitten vielä nopeammin töihin kun olen saanut metron alleni koko matkaksi, riippuu tietysti missä työ, ilmetessään..

Pidentynyt metroreittihän vapauttaa kaistaa, koska bussien määrä pääväylillä vähenee?

Mutta jos oikealle kääntyminen niin pitäisi olla mahdollista, kääntyminen loukkaamatta bussikaistaa? Kaistojen määrää pitäisi nostaa?

BUSSIKAISTAT VAPAUTETAAN KOKONAAN BUSSIEN KÄYTTÖÖN!

:cheer: :cheer: :cheer:
Viimeksi muokannut Niba, 20.10.2010 11:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti: Vallankaappaus on jatkuvasti valmisteilla. Homoneutraalin arvoliberaalin gallupmukautuvaisuuspuolueen perustaminen on ensimmäinen askel.
Ala pukeutumaan leopardisuikkaan ja ray baneihin!

Muu asu vapaaehtoinen!
So Hard

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Voisko Tix jo kohta perustaa sen valtion, alkaa olla tukalat paikat nykyisessä.
Vallankaappaus on jatkuvasti valmisteilla. Homoneutraalin arvoliberaalin gallupmukautuvaisuuspuolueen perustaminen on ensimmäinen askel.
Onhan mun virka liikenneministerinä edelleen turvattu?
Tietysti. Panssaroitu ja karja-auralla varustettu virkabussikin on tilauksessa jo.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Panssaroitu ja karja-auralla varustettu virkabussikin on tilauksessa jo.
En mä kyllä jatkossa tarvitse bussia. Laitetaan vaan uudet liikennemerkit bussikaistoille, niillä saa jatkossa ajaa vaan meikäläisen Maybachilla. Ja ehkä jotain vippikortteja voi anoa liikenneministeriöstä... Rahvas kulkekoon busseillaan normikaistoja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Lopun alkua!!

Pitää kohta ostaa oma bussi...
K: Mikähän järki tuossa on?
V: Saadaan vaikeutettua yksityisautoilua.

Sehän se on Hellsingin kaupunkisuunnittelun päätavoite.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Seuraavaksi bussikaistoilla sallitaan sähköautolla ajo?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Lopun alkua!!

Pitää kohta ostaa oma bussi...
K: Mikähän järki tuossa on?
V: Saadaan vaikeutettua yksityisautoilua.

Sehän se on Hellsingin kaupunkisuunnittelun päätavoite.
Mä luulisin, että tässä nyt olisi joku avautumatta jäänyt muukin tavoite. En vain keksi mikä se on.
NuoriD

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mä luulisin, että tässä nyt olisi joku avautumatta jäänyt muukin tavoite. En vain keksi mikä se on.
Estää espoolaisia lääkäreitä ajamasta bussikaistalla kriminalisoimalla se 24h, jolloin rikkeestä ei jää epäselvyyttä.
Huono perustelu. Ei police-sedälle nytkään voi selitellä, että en ymmärrä bussikaistamerkintöjä. Tai toki voi selittää, mutta sillä ei ole mitään merkitystä (kuten ei tulekaan olla).
Manaaja

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mä luulisin, että tässä nyt olisi joku avautumatta jäänyt muukin tavoite. En vain keksi mikä se on.
Estää espoolaisia lääkäreitä ajamasta bussikaistalla kriminalisoimalla se 24h, jolloin rikkeestä ei jää epäselvyyttä.
Huono perustelu. Ei police-sedälle nytkään voi selitellä, että en ymmärrä bussikaistamerkintöjä. Tai toki voi selittää, mutta sillä ei ole mitään merkitystä (kuten ei tulekaan olla).
Parempi perustelu olikin tästä johtava automaattinen kameravalvonta. Kaikki bussikaistan liikenne vaan digitaaliselle filmille ja ei muuta kuin maksusuoritteet telefaksilla.
elco

Re: Miksi et ajat bussikaistaa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Voisiko tuon bussikaistasakon maksaa etukäteen? Jos maksan vaikka 300 euroa vuodessa etukäteen niin se olisi kuuden rikesakon verran vuodessa (en ole ikinä saanut sakkoa bussikaistalla ajosta, joten tuon pitäisi helposti kattaa koko vuosi). Saisin rekisterikilven, joka on muotoa "HER-0xx", joten tietäisivät olla sakottamatta.
Vastaa Viestiin