KekkulaatioKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poika ainakin on taas yks kekkulaatio.

Mitäs mielessä nussukat?
milli

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

kahvihan se on mielessä, oon vaan liian laiska keittääkseni itse.
milli

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: *tarjoaa kahvia* :)
awww :)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

kahvetta joo, mutterilla veivasin segafredot lämmitetyn maidon kera. Oli eilen hammaslekuri, hyvä lekuri olikin! Tarjosi suoraan toista puudutusta ku odoteltiin ensimäisen vaikuttamista " ihan vaan ettei tarvi tuntea mitään"

Mikäs siinä, douppia kansalle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kahvi juotu, iso sämpylä syöty ja musaa korviin, nyt voi taas painaa töitä 8)
Gaia

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Tarttis etsiä jostain kaksi (tai neljä) vanhaa, valkoista pinnatuolia.
Kierrätyskeskus, here I come...

PS. Jos jollakulla pyörii sellaisia nurkissa, otan vastaan ja saatan jopa maksaa jokusen euron!!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:^ Olikin suhteellisen lyhyt ketju
Johtuuko minusta vai teistä?
Vai sinusta?
JOS sinulla on kerrottavaa tekemistäsi asian suhteen niin anna palaa Frank!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

On täs jotain hyvääkin että roppa on paska&paskassa kunnossa, ei pysty reenaamaan kokoaikaa ja siten ylikuluttamaan reenausintoa. Viimeiset viikot oikein mikään muu kiinnostanut kuin reenailu, runko vaan tahdo kestää sitä.

Tänään raksua huollattamaan, lukot täynnä schaissea kun niitä ole tullut käytettyä. Sit voiskin iltasella käydä kaverin kotiteatteria+telkkaria mulkaisemassa kun eilen ei ehtinyt&viittinyt kotikuljetusmiehiä vaivaamaan asennuksella vaikka se olis kuulunut näköjään palveluun. Oli kyllä sennäköisiä amisviiksiä että tuskin siitä mitään olis tullutkaan :D (ainakaan ihan heti)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Haemaeraemies kirjoitti:kahvetta joo, mutterilla veivasin segafredot lämmitetyn maidon kera. Oli eilen hammaslekuri, hyvä lekuri olikin! Tarjosi suoraan toista puudutusta ku odoteltiin ensimäisen vaikuttamista " ihan vaan ettei tarvi tuntea mitään"

Mikäs siinä, douppia kansalle.
Mun täytyy sanoa etten ole koskaan oikein ymmärtänyt puudutuksen ottoa. Mieluummin itse kärsin nopean kivun kuin loppupäivän puutunutta naamaa. Toki otan puudutuksen jos lääkäri on sitä mieltä, että se tarpeen on, mutta saon aina vastaanotolle tullessani etten sitä ota jos ei ole "pakko".
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

saira kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:kahvetta joo, mutterilla veivasin segafredot lämmitetyn maidon kera. Oli eilen hammaslekuri, hyvä lekuri olikin! Tarjosi suoraan toista puudutusta ku odoteltiin ensimäisen vaikuttamista " ihan vaan ettei tarvi tuntea mitään"

Mikäs siinä, douppia kansalle.
Mun täytyy sanoa etten ole koskaan oikein ymmärtänyt puudutuksen ottoa. Mieluummin itse kärsin nopean kivun kuin loppupäivän puutunutta naamaa. Toki otan puudutuksen jos lääkäri on sitä mieltä, että se tarpeen on, mutta saon aina vastaanotolle tullessani etten sitä ota jos ei ole "pakko".
Jaa, ne muutamat kerrat kun olen puudutksen ottanut, niin on lärvi palautunut normiksi noin viimeistään tunnissa-parissa. Puudutus taas on vienyt kaiken kivun veks, niin miksen sitä käyttäis. Kait se on taas että mikä toimii kellekin miten.
Gaia

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mulla viimeks puudutus oli poissa reilun puolen tunnin päästä toimenpiteen loppumisesta. Ja niitä piikkejä laitettiin monta!
Joko mun hammaslääkäri on ihan ässä puuduttaja tai sitten nuo aineet vaan kehittyvät ja paranevat :]
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

saira kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:kahvetta joo, mutterilla veivasin segafredot lämmitetyn maidon kera. Oli eilen hammaslekuri, hyvä lekuri olikin! Tarjosi suoraan toista puudutusta ku odoteltiin ensimäisen vaikuttamista " ihan vaan ettei tarvi tuntea mitään"

Mikäs siinä, douppia kansalle.
Mun täytyy sanoa etten ole koskaan oikein ymmärtänyt puudutuksen ottoa. Mieluummin itse kärsin nopean kivun kuin loppupäivän puutunutta naamaa. Toki otan puudutuksen jos lääkäri on sitä mieltä, että se tarpeen on, mutta saon aina vastaanotolle tullessani etten sitä ota jos ei ole "pakko".
Määrittele "nopea kipu". Kyllä minäki kestä esim tatuoinnin ilman puudutusta mutta en kyllä todellakaan hammashermoon käyvän poran aiheuttamaa kipua. Luulisin että kestäisin tikkauksenkin ilman puudutusta, en ole varma, mutta mahdollisesti kipua aiheuttavat hammastoimenpiteet käyn läpi puudutusaineen kera.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

aika bädäreitä, mä otan ainakin kaikki mömmöt, jos ne tekee jotain mun leegoille.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:aika bädäreitä, mä otan ainakin kaikki mömmöt, jos ne tekee jotain mun leegoille.
Mulle on jo luvattu nukutus jos joskus tarvii hampaita kiskoa tai porata.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti: Mulle on jo luvattu nukutus jos joskus tarvii hampaita kiskoa tai porata.
Hmm, pyydä mielumin kevyt narkoosi alá Dormicum. Ei oo niin rankka ja siit selviää nopeamin. Ja kyllä toimii, on niin tukeva kuosi että se voi viedä sun käden eikä sua haittaa..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Omasta mielestä puudutus ja siitä seuraava tunne on pieni paha kun pitää pelot ja kivut niin mahtavasti kurissa.

En suostu operointiin ilman tukevia puudutuksia. Vihaan yli kaiken " Tämän ei pitäisi sattua" vakuutteluja. Mitä hittoa, ei sen tarvitse sattua yhtään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

No siis mä luotan lääkärin arvioon siitä, mikä operaatio vaatii sen puudutuksen. Ja nopeaksi kivuksi lasken hammaslääkärioperaation, joka ei kestä tunteja. Pertin kanssa samoilla linjoilla puudutuksesta. Kipu on ohimenevää, sen mä kyllä kestän. Sitä paitsi itseni tuntien voisin kuvitella itseni puudutettuna siellä bussissa, hymyilemässä kauniisti, ihmetteleväni ihmisten omituisia katseita ja huomaavani kotona veren valuvan suupielestäni...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Okei, hammaslääkäripelkoiselle ymmärrän paremmin kuin hyvin puudutukset yms.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti: Mulle on jo luvattu nukutus jos joskus tarvii hampaita kiskoa tai porata.
Hmm, pyydä mielumin kevyt narkoosi alá Dormicum. Ei oo niin rankka ja siit selviää nopeamin. Ja kyllä toimii, on niin tukeva kuosi että se voi viedä sun käden eikä sua haittaa..
No eiköhän tässäkin jutella parhaista vaihtoehdoista jos joku mömmöjä vaativa operaatio tulee eteen.

Pelottaa jo valmiiksi paikkojen vaihdot. Vanhimmat paikat on jotain 25 vuotta vanhoja eikä ole mitenkään harvinaista että ne alkaa falskaan. TOIVOTTAVASTI ei kuitenkaan. Jos vaihtoon joudutaan niin sit laitetaan semmoset paikat että niitä ei ikänä tarvi enää sorkkia, käsittääkseni tämä tarkoittaa kultaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hammaslangan pätkä jäi hampaan väliin, millä watulla sen saa pois?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Hammaslangan pätkä jäi hampaan väliin, millä watulla sen saa pois?
Uudella pätkällä hammaslankaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

saira kirjoitti:^^Okei, hammaslääkäripelkoiselle ymmärrän paremmin kuin hyvin puudutukset yms.
Mulle tuli hammaslääkäripelko siitä kun sovittiin että otetaan puudutus vasta jos alkaa sattua. Ei pitänyt sattua koska kyseessä oli ns matala reikä. No ei ollu. Ja sattu. Eikä se saatanan lehmä uskonu kun sanoin että sattuu, se vaan höpötti että "ei kestä enää kauaa, kyllä sinä kestät". En kestäny, aloin itkeen, otsalla oli kylmä hiki ja itse asiassa koko kroppa oli hiestä märkänä. Siinä vaiheessa sit laitettiin se puudutus kun en enää pysynyt paikallani.

Luulen että oisin tostakin hyvin selvinnyt ilman pelkopotilaaksi muuttumista jos se ämmä ois lopettanu poraamisen heti kun sanoin että sattuu ja tuikannu puudutusainetta systeemiin. Ongelma siis ei ollut se kipu (aluksi) vaan se, että se hammaslääkäri ei kuunnellu mua. Ite siinä on niin avuton kun on jos jonkinlaista instrumenttia suussa eikä ite voi tehä mitään. Ois pitäny huitasta eikä vaan kärsiä. Vieläki vituttaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Hammaslangan pätkä jäi hampaan väliin, millä watulla sen saa pois?
Uudella pätkällä hammaslankaa?
Mietin samaa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Hammaslangan pätkä jäi hampaan väliin, millä watulla sen saa pois?
Uudella pätkällä hammaslankaa?
Ei mahu ja jos yrittää tunkea, sekin katkeaa. Tikkuja täytyy ostaa, sillä varmaan lähtisi. Sellainen metallinen harjatikku voisi olla kaikkein paras (saako kaupasta, en tiedä).
Paras päivä ikinä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

annepa kirjoitti:
saira kirjoitti:^^Okei, hammaslääkäripelkoiselle ymmärrän paremmin kuin hyvin puudutukset yms.
Mulle tuli hammaslääkäripelko siitä kun sovittiin että otetaan puudutus vasta jos alkaa sattua. Ei pitänyt sattua koska kyseessä oli ns matala reikä. No ei ollu. Ja sattu. Eikä se saatanan lehmä uskonu kun sanoin että sattuu, se vaan höpötti että "ei kestä enää kauaa, kyllä sinä kestät". En kestäny, aloin itkeen, otsalla oli kylmä hiki ja itse asiassa koko kroppa oli hiestä märkänä. Siinä vaiheessa sit laitettiin se puudutus kun en enää pysynyt paikallani.

Luulen että oisin tostakin hyvin selvinnyt ilman pelkopotilaaksi muuttumista jos se ämmä ois lopettanu poraamisen heti kun sanoin että sattuu ja tuikannu puudutusainetta systeemiin. Ongelma siis ei ollut se kipu (aluksi) vaan se, että se hammaslääkäri ei kuunnellu mua. Ite siinä on niin avuton kun on jos jonkinlaista instrumenttia suussa eikä ite voi tehä mitään. Ois pitäny huitasta eikä vaan kärsiä. Vieläki vituttaa.
Eli helvetin huono hammaslääkäri... Kai teit valituksen? Meinaan tiedä kuinka monta kammopotilasta tuollainen on saanut aikaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin