KekkulaatioKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

salanikki kirjoitti:Harhakuva miesflunssasta johtuu miesten kanssa asuvista naisista. Kun naisella on flunssa, mies ei hösää ja huolestu ja ryhdy paapomaan, vaan toteaa että pöpö iski, pärjäätkö. Jos mies sairastuu, nainen hösää, huolestuu, kieltää kaiken tekemisen, ryhtyy paapomaan, kokkaamaan ja antamaan pyytämättä suihinottoja vaikka mies haluaisi vain olla kerrankin hyvällä tekosyyllä rauhassa sohvalla löhöämässä ja katsoa predatorin ännännen kerran tai vaihtaa autonrenkaat kun kerrankin olisi aikaa.
Mitä vittua, ei ainakaan päde meillä. Mä oon se natsi, jolla ei oo lainkaan empatiakykyä sairastelua kohtaan. Samassa taudissa painittii avokin kanssa, se oli viikon saikulla.. ja mä ihan normaalisti duunissa, käytin koiran ulkona ja pidin kodin siistinä.
Mä en siedä valitusta jonkin flunssan takia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti: Mä en siedä valitusta jonkin flunssan takia.
Jep. Parissa pidemmässä suhteessa olen kyllä huomannut sen, että useasti miehet kaatuvat sille sohvalle, jos sattuvat löytämään kuumemittarin joka näyttää yli 37, kuolema tulee kohta. Kotonakin tuo äijän vätys pyytää aina vilttiä sohvalle, kun on vähän kipeä olo. Mä meen vaan ajoissa nukkumaan.

Dumari, tyttöpisteet tarkoitti sitä, että helposti täältä saa naisilta pisteitä (pysymällä meitin puolella). Nih.

Ai että tää kärjistys on puolin ja toisin ehanaa!

Cola Zero on hyvää, Vanhanenkin tykkää, se on sentään tosimies :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Dumari, tyttöpisteet tarkoitti sitä, että helposti täältä saa naisilta pisteitä (pysymällä meitin puolella).
No laske pisteitä jos haluut, mä en :twisted:
Dumis

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Josset ole niin ihmettelen että miksi fanitat sitä, varsinkin kun se on aika tiukkaa yleistämistä mutusta.
Häh. Tolla suunsoitolla, vittuilulla ja pilke silmakulmassa päänaukomisella kitinä on tänne asti kantanut?!
Kyllä täällä kekkustellaankin, turha räksyttäminen ja henkilöihin käsiksi käyminen on just paskin puoli täällä.

edit: tosin sitä taitaa olla vähän joka saitilla tietyn aikamääreen jälkeen, jossei moderoida kunnolla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Cola Zero on hyvää, Vanhanenkin tykkää, se on sentään tosimies :P
Vanhanen on megaluokan pelle ja häpeä suomalaiselle yhteiskunnalle. Samaan kategoriaan kuuluvat Vanhasen naisystävät ja Vanhasen persettä nuolleet ja tätä nykyä Kiviniemen kelkassa takin kääntäneet paskavarpaat eli kepulaiset.

Kepulaisuus ylipäänsä on täysin luonnon ja moraalin vastainen asia, ja kepun kannattajat tulisi lähettää välittömästi koirakouluun asennekorjausta varten.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Cola Zero on hyvää, Vanhanenkin tykkää, se on sentään tosimies :P
Vanhanen on megaluokan pelle ja häpeä suomalaiselle yhteiskunnalle. Samaan kategoriaan kuuluvat Vanhasen naisystävät ja Vanhasen persettä nuolleet ja tätä nykyä Kiviniemen kelkassa takin kääntäneet paskavarpaat eli kepulaiset.
Sarkasmi tulee niin huonosti ilmi kirjoituksesta...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Sarkasmi tulee niin huonosti ilmi kirjoituksesta...
Kirjoitukseni oli lähinnä itsepuolustusta, jottei kukaan vain mitenkään assosioi minua kepulaisiin. Varmuus on aina paras.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yhdyn edelliseen kepulaisuus saa minussa aikaan ei mitään korkeintaan pahoinvointia..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:Yhdyn edelliseen kepulaisuus saa minussa aikaan ei mitään korkeintaan pahoinvointia..
orieh 90thskdh glkjr iid lökj :) jlsek?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Mä olen ollut yli neljänkymmenen asteen kuumeessa pystyssä tappelemassa karhujen kanssa, kun sairaanhoitajat samaan aikaan huseeraavat ja yrittävät saada mua vaikka makailemaan sängylle.

Naisten ja miesten sairastamisen suuri ero on myös siinä, että kun mies viimein ymmärtää että on kipeä, mies sairastaa ja priorisoi kaiken muun pois, jotta olisi nopeasti taas ässäkunnossa. Naiset taas luulevat, että maailma pysähtyy jos he pysähtyvät ja vääntäytyvät tautisina vaikka minne, pitkittäen sairauttaan ja samalla vielä tartuttaen sairaudellaan kaikki muut! Samaten naiset ovat nopeammin sairastamisen jälkeen menossa taas spinningiin ja muihin hömpötyksiin, mitkä nopeasti altistavat uudestaan sairauksille tai pitkittävät juuri parantumassa ollutta sairautta.

Niih!
Manaaja

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:Yhdyn edelliseen kepulaisuus saa minussa aikaan ei mitään korkeintaan pahoinvointia..
orieh 90thskdh glkjr iid lökj :) jlsek?
Älä nyt vittuile siellä. Niba sentään kirjoitti ensimmäisen kerran elämässään lauseen,

a) jonka pystyi ymmärtämään
b) jossa oli sisällöllisesti järkeä

Joskus harvoin on jompi kumpi em. määreistä toteutunut niban viesteissä yksinään, muttei vielä koskaan yhtä aikaa.
masa

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Lomille lomps.


behave.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:Yhdyn edelliseen kepulaisuus saa minussa aikaan ei mitään korkeintaan pahoinvointia..
orieh 90thskdh glkjr iid lökj :) jlsek?
Älä nyt vittuile siellä.
Miks mä en saa koskaan tehdä mitään kivaa, isi? :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Älä nyt vittuile siellä.
Miks mä en saa koskaan tehdä mitään kivaa, isi? :evil:
Lasta pitää kannustaa. Seuraavaksi jotain vähän haastavampaa, vaikka esimerkki syy-seuraussuhteesta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppa, oot ite sanonu et täällä ei saa kiusii toisia. (Ja se joka toista haukkuu, on ITTE!) Nii!

Ja mun Facebook-seinällä lukee että "hei möhömaha".. Tää ei sinänsä liity mihinkään mitenkään, mutta oli niin hauskaa et mua on naurattanu se koko päivän. Ja siitä hyvästä kävin äsken ostaa karkkia ja kolmioleipiä et jaksan täällä koko illan! (Viihdyttäkää, anyone?)

PS. Mun vauvasta tulee kiinalainen tai lihansyöjä.. Todennäkösesti molemmat.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SikaMika

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Homeboy65 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Poika ainakin on taas yks kekkulaatio.

Mitäs mielessä nussukat?
Siivous. :(
*reps*

Mulla olisi ehdottaa hommaan erästä tyyppiä, joka on ilmoittanut tekevänsä noita mielellään. Hän on melko lailla sinun tyyppisesi, tulisitte varmasti juttuun keskenänne.
Gaia

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Matinkylän kierrätyskeskuksessa on "hiukan" epärealistisia hintoja huonekaluissa :lol:

30 euroa tuolista, jonka istuinosa on halki, maalit hilseilleet ja pari tukipuuta irti. Ynnä muuta sellaista. Tuli hilpeä kierros! :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Äh, ei tätä ikivanhaa ja tylsää miehet-naiset kiistelyä taas. Lainaan itseäni, tämä oli se, mitä asiasta tahdoin sanoa:
Melnais kirjoitti: Sairastaminen on edelleen "luvallinen" syy olla heikko ja hoivan tarpeessa. Siinä samalla hoidetaan muutakin kuin valitettua vaivaa.
Jos miehen testosteroni ei tirsku huokosista tai nainen väsyy vastaamaan vaatimuksiin, ihan tavallinen flunssa riittää irtiotoksi roolista. Ehkä miesten on vieläkin vaikeampi myöntyä olemaan tarvitsevia ja siksi miesten nuhailulla on tällainen maine? Jokainen tarvitsee joskus huomiota ja hoivaa, parasta jos sitä saisi kotoa tai läheisiltä mutta olen tietysti työn puolestakin paijannut vaivojaan paisuttelevaa ja surkeaksi olonsa tuntevaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti: kun mies viimein ymmärtää että on kipeä, mies sairastaa ja priorisoi kaiken muun pois, jotta olisi nopeasti taas ässäkunnossa.
:yo:

Olen niin äijä. Paitsi että mulla ei mee kovin kauaa hoksata että pitää pysähtyä. Niinpä mulla kestääkin flunssat vähemmän aikaa lälläslläää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muija kysy huomiopuuskassaan eilen, et: "Olenko mä sun milffi?" Vastasin, et: "Olet mun miffi." Tästä lähtien olenkin kutsunut häntä en kullaksi, vaan miffiksi (MIF=mother I fuck).
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Charles Caldwell kirjoitti:Moniko teistä kiilaili bussikaistalla?! Häh?
o/ Ja molempiin suuntiin!!

Äiree kävi ja toi mulle ruokaa. Ihan kun en itsekin osais... *tuhahdus*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

SikaMika kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat?
Siivous. :(
*reps*

Mulla olisi ehdottaa hommaan erästä tyyppiä, joka on ilmoittanut tekevänsä noita mielellään. Hän on melko lailla sinun tyyppisesi, tulisitte varmasti juttuun keskenänne.
*tirsk*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kävin vetäseen kaverin kotiteatterin+telkkarin pelikuntoon, kun eilen vastaanottaessani en jaksanut pyytää toimittajia niitä kasaamaan, kun oli kiirus kotiin IFK:N matsia kattomaan. Kaveri oli sentään jättänyt kivasti lahjoja siitä hyvästä että otin kamat vastaan.

Sitä ennen kävin huollossa tsekkaamassa oven ja kontin lukot autosta, paskanahan ne on tietysti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Leivottu banaani-suklaamuffineita speltistä ja tehty huominen ruoka, kesäkurpitsasosekeitto paahdetuilla auringonkukansiemenillä. Ihana tuoksu kämpässä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: KekkulaatioKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:True Bloodin kolmas tuotantokausi korkattu. Kolme ekaa jaksoa vaikuttavat loistavilta: seksiä, verta ja suolenpätkiä, mustaa huumoria ja vielä lisää seksiä. Joka jaksossa nähdään Alexander joko ilman paitaa tai kokonaan nakuna. Masan uhallakin lähtisin mr Skarsgård jr:n mukaan anyday, lääääääh!!!!

Mikä noissa impotenteissa oikein kiehtoo? Jos olen Yöjuttuni lukenut oikein, ei vampyyreilla ole lainkaan verenkiertoa, joten milläs niiden paisuvainen oikein toimiikaan? Tuhkalla vai?
Vastaa Viestiin