Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta. Perkele että on taas selkä kipiä. Kahvia ja sämpylää, enää yks herätys viikonloppuun.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ovelaa markkinointia.

Käynnistin Spotifyn, näkyi etusivulla Sealin uusin levy. Muistini rajoilta tuli mieleen että eikös tässä just ollut joku juttu että Anna Eriksson on tehnyt dueton Sealin kanssa. Tarkistan levyn - ei kuulu eikä näy duettoa. Haen Spotifystä uudestaan, nyt suoraan "anna eriksson seal" - löytyy. Duetto ilmestyy nyt myös levyn viimeiseksi kappaleeksi, missä sitä ei äsken näkynyt. Ehh, googlaan lisää. Näemmä myös Espanjassa ja Italiassa on tehty duetot paikallisten tähtösten kanssa samasta kappaleesta, omille markkina-alueilleen...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

aasi kirjoitti:Näemmä myös Espanjassa ja Italiassa on tehty duetot paikallisten tähtösten kanssa samasta kappaleesta, omille markkina-alueilleen...
Juu, Suomen media "unohtia" kertoa tuon pienen seikan että toi Annan kans tehty veto julkaistaan vain täällä ja naapurissa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Haemaeraemies kirjoitti:Juu, Suomen media "unohtia" kertoa tuon pienen seikan että toi Annan kans tehty veto julkaistaan vain täällä ja naapurissa.
Normaalia toimintaa, julkaistaan suurinpiirtein sellaisenaan se lehdistötiedote minkä levy-yhtiö on julkisuuteen antanut.
NuoriD

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^^^So last season. Dannyhan valloitti Kiinan jo 70-luvulla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sealin ja Erikssonin musiikki hakee vertaistaan huonoudessa..
Mutta eivät vedä vertaa Dannylle paskuudessa..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oli yllättäen hampurilaisia ja rannareita ruokalassa tänään. Pitihän niitä maistaa, piffi oli hyvää ja juusto kans, mutta mitään muuta välissä ollutkaan. Yök. Onneks viikonloppuna pääsee mökille rillaa, sit voiskin vetää sisäfilsua ja maggaraa :)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tervehdys! Palauduin Suomen kamaralle eilen aamupäivästä ja nukuin lähes tauotta tähän aamuun saakka. Yli 24 tuntia kestäneen kotimatkan aikana ei tullutkaan nukuttua kuin vajaa 3h.

Reissu oli aivan mahtava, vaikka ekana päivänä käräytin itseni niin pahasti, että koko naama turposi päiväkausiksi aivan muodottomaksi ja pystyin hädin tuskin näkemään eteeni, kun silmäluomet olivat niin turvonneet. Enpä taida enää koskaan olla auringossa ilman isoa hattua ja mahdollisimman suuria kertoimia.

Mä olen nyt sitten rouvashenkilö :h: Itse Elvis vihki meidät Vegasissa perjantaina.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:
Mä olen nyt sitten rouvashenkilö :h:
Onnea teille molemmille :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti: Itse Elvis vihki meidät Vegasissa perjantaina.
:ohyeah:

Way to go!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Myöhässä ollut oppilas toi mulle uunituoreen pullan. Pullan?! Mitä tapahtui omenalle?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hienoa, Swirl!

Flunssan puski. Onneksi kouluviikko on luentojen osalta pulkassa, voi jäädä himaan makaamaan. Tosin kovasti opiskeluorientoituneelta seuraavat päivät näyttävät. Pitkästä aikaa viikonloppu, jolle ei ole mitään buukattuja menoja. Ehdin harjoittamaan hieman syventäviä opintoja, joille ei kiireessä jää aikaa. Paljon mm. lukemista siis tiedossa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Myöhässä ollut oppilas toi mulle uunituoreen pullan. Pullan?! Mitä tapahtui omenalle?
Noi oppilaat siirtyvät selkeämpiin vihjailuihin vanhennuttuaan :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Täpäriä toimistotilanteita vol: 37 443

Isot klemmarit ovat loppu jo ties kuinka monennetta viikkoa, lyijärit (2kpl) vetää nekin ihan finaalissa. Hankintapäällikkö Italiasta tuskin myöntää uusia, ellei niissä ole ferrarin sponssitarra mukana. Onneks ens viikolla taas ihan uudet kujeet.

Lontoon reissuun aikaa pari kuukautta, tekis jo mieli lähteä, varmasti tulee ihan paska reissu!

Swöölille&miehekkeelle onnittelut naimisiinmenon johdosta 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Tervehdys! Palauduin Suomen kamaralle eilen aamupäivästä ja nukuin lähes tauotta tähän aamuun saakka. Yli 24 tuntia kestäneen kotimatkan aikana ei tullutkaan nukuttua kuin vajaa 3h.

Reissu oli aivan mahtava, vaikka ekana päivänä käräytin itseni niin pahasti, että koko naama turposi päiväkausiksi aivan muodottomaksi ja pystyin hädin tuskin näkemään eteeni, kun silmäluomet olivat niin turvonneet. Enpä taida enää koskaan olla auringossa ilman isoa hattua ja mahdollisimman suuria kertoimia.

Mä olen nyt sitten rouvashenkilö :h: Itse Elvis vihki meidät Vegasissa perjantaina.
Michael Jackson vihkiin Vegasissa kahdenkymmenen vuoden päästä? Vaikka ei siinä mitään naimisiinmeno on varmaan ihan kiva juttu.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja saira »

swirl kirjoitti:rouvashenkilö :h:
Onnea!! :h: :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onnea Swirl!


Mä oon ihan :h: ja :]

Komia mies tiskas, imuroi, korjas sängyn...kuori perunat ja kaik kalasoppaan. Nyt se leikkii mun pojan kans tohkeissaan ja mie saan vaan olla kaffekupposen kans. Nuuh!
Gaia

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Räääääh. Tarttis viedä vielä yksi laatikollinen kippoja ja kuppeja ja huiveja (!) Fidaan. Sitten olis rojut hävitetty!
Manaaja

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Komia mies tiskas, imuroi, korjas sängyn...kuori perunat ja kaik kalasoppaan. Nyt se leikkii mun pojan kans tohkeissaan ja mie saan vaan olla kaffekupposen kans. Nuuh!
Koskas sä meinasit sen ukkokullan takaisin hankkia?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kiitokset onnitteluista :h:

En käsitä, miten voin unohtaa leveillä reissun toisella kohokohdalla! Me tavattiin Lemmy! Los Angelesissa Sunset Stripilla Rainbow'ssa! Siellä se istui baaritiskin nurkassa ja pelasi pasianssia. Mentiin juttelemaan sen kanssa, mutta ei siitä puheesta tahtonut saada mitään selvää :D Valokuvallista todistusaineistoakin olisi, mutta ikävä kyllä se löytyy norjalaisen Knut-nimisen punkkarin kännykästä... Yritän laittaa viestiä, että josko voisi sen lähettää.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Komia mies tiskas, imuroi, korjas sängyn...kuori perunat ja kaik kalasoppaan. Nyt se leikkii mun pojan kans tohkeissaan ja mie saan vaan olla kaffekupposen kans. Nuuh!
Koskas sä meinasit sen ukkokullan takaisin hankkia?
UK on niin last season.

Mutta kato edes on etunimet samat. Ei tartte pyyhkeistä uusia kuin sukunimet tms.
Manaaja

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:UK on niin last season.

Mutta kato edes on etunimet samat. Ei tartte pyyhkeistä uusia kuin sukunimet tms.
Mistä sä tommosia tiedät? Onks tää joku FB-virallistettu suhde joka on kyseessä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Luetaan tätä palstaa, saatana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Charles Caldwell

Re: Lyö poliitikkoa kuin vierasta sikaa Torstain kunniaksi!

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

^ ei pysty. Poltin peukalon munia paistaessa. Unreal.
Vastaa Viestiin