Ihan vaan perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Meininki on ihan mieletön, miksei aina voi olla perjantaaaaaaaii!! Päihteitä, alastomia naisia, rahaa, limusiineja, uhkapelejä ilman limiittejä ja lisää alastomia naisia!! Jiihaaaa!!!!

Eli palasin juuri illalliselta, jonka mutsi ja sisarukset kustansivat valmistumiseni kunniaksi. En ollut muistanut kertoa, että valmistuminen lykkääntyikin ensi kuulle, mutta eipä tuo ketään tuntunut haittaavan ( = ketään ei kiinnostanut!). Loppuilta(kin) opiskelusysteemien parissa, sano.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

milli kirjoitti: Ootko katsellut noita noiden muitakin videoita? Hulvattomia :)
Oon. Mä oon tässä illan mittaan nauttinut parit rommitotit ja samalla parit pätkät noiden juutuubivideoista. Ihan huippuja!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

RP kirjoitti: Pienenä ne jo syrjimisen aloittaa!
Onnea kasvatustoiminnallesi!
Nuorena on vitsa väännettävä ja minkä nuorena oppii niin vanhana taitaa! ;)

Se on vaan ksenofobi..

"Ksenofoobikko on sokea sille, että todellisuus on aina jo monta. Ksenofiili ei taas ymmärrä, että moninaisuus sinänsä ei ole automaattisesti hyvä asia."

Aiheesta lisää sen verran että jos hyväksytään sellaisenaan tai vaikka yritettäisiin poimia rusinat vieraasta kulttuurista tai elämänmuodosta pitää olla valmiina hyväksymään myös torjuttavat ominaisuudet..

Ainiin työmatkalla kotiin poikkesin bruuwerissa ja juopottelin Lentomestarin bitterin 6,2% Bruuverin Octoberfestin 5,5%, Saksalaisen vehnän ja vielä yhden tuopin saksalaista October-olutta..
Pikakrapula alkoi kaksi tuntia kotiin saapumisen jälkeen..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Sola kirjoitti:^ Repesin.

Ja onnittelut Milli sullekkin :h:
Thx, ....
Ootko katsellut noita noiden muitakin videoita? Hulvattomia :)
Mä katsoin eilen illalla varmaan kaikki :D "You can uncover your eyes now, they're New Zealanders, not Australians!"
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin