Ihan vaan perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gaia

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Ootko huomannut, että teet statuspäivityksiä tännekin. Vai copypasteatko sä facebookista?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:Vai copypasteatko sä facebookista?
:jee:
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Vai copypasteatko sä facebookista?
:jee:
Jos asia on niin, ni onnekas arvaus. Tarttisko heittää pari euroa lottoon...?
SikaMika

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onneksi olkoon kaikille!

Olo on edelleen flunssainen, joten kaadun sänkyyn tavaamaan johtamista. Pitäisi viikonlopun aikana naputella lisäksi parisivuinen kirjoitelma. Aiheina joko tuote, jollainen pitäisi keksiä und schnell (tähän kävisi se liikenteen vitutuspörssi-sovellus) tai sitten omakohtainen kokemus huonosta johtamisesta (tähän mulla riittäisi materiaalia vaikka kokonaiseen kirjaan).

Huomenissa olisi rugbyn SM-finaalit Myllypurossa. Kaveri toilailee ukkojen toisessa finaalijoukkueessa, joten jos olo antaa myöten, pyrin raahautumaan paikalla klo. 15:ksi.
ninnithequeen

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia kirjoitti:^Ootko huomannut, että teet statuspäivityksiä tännekin. Vai copypasteatko sä facebookista?
Mä en ole maininnut sanallakaan akvaariosta facebookissa. Ja lopeta toi jatkuva nälviminen.
Gaia

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:
Gaia kirjoitti:^Ootko huomannut, että teet statuspäivityksiä tännekin. Vai copypasteatko sä facebookista?
Mä en ole maininnut sanallakaan akvaariosta facebookissa. Ja lopeta toi jatkuva nälviminen.
Mikä Vitun Nälviminen?
Jos otit tuonKIN nälvimisenä, tarttisko sun ottaa ja miettiä uudestaan? Miten se sanonta kuuluikaan? Se koira älähtää, johon...

Ja mulla ei ole aavistustakaan mitä sä suollat facebookissa. Postauksesi, johon viittasin, oli vaan kovasti fb-ststuspäivityksen muotoinen.

Seuraavan saat halutessasi ottaa nälvimisenä (on se sitä oikeasti eli ei): Sulla on ninni vakavia vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Eikä vain mun tekstieni vaan aika monen muunkin. Olen jättänyt puuttumatta kun ei vaan kiinnosta riittävästi.
Manaaja

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Catfight with one cat and a catfish!
ninnithequeen

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en ole ilmeisesti ollut tarpeeksi kiitollinen Gaialle kaikesta avusta. Ja olen liian negatiivinen.

Tosiaan, se koira älähtää...sinähän se itse positiivisuus olet.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tapelkaa apinat, saatte banaania.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Postissa tuli uusi vakuutuskirja autoa koskien. Vakuutusmaksua koettavat penätä ihan kohtuulliset 1702 euroa vuodelta laajasta kaskosta ja liikennevakuutuksesta keskittäjän alennuksella. Ihan nopeasti tossa kilpailutin fennialta niin ois vähän päälle 900 euroa ilman mitään keskittämisiä.

Jonottelen tässä just Ifille neuvotellakseni "maltillisesta" hinnanalennuksesta.

Edit: 1702€ -> 902€

Ei se tyhmä ole joka pyytää...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sola kirjoitti:Minäkin otan mielelläni onnitteluja vastaan uuden työpaikkani johdosta
Onnea! Toivottavasti ainakin ilmapiiri (vaimikäseoli) paranee. Ja vaik palkka siinä sivussa!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
Jonottelen tässä just Ifille neuvotellakseni "maltillisesta" hinnanalennuksesta.

Edit: 1702€ -> 902€

Ei se tyhmä ole joka pyytää...
Eikä näköjään sekään joka maksaa. Aika hyvä alennus :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kiitos murut onnitteluista!
Kävin keskiviikkona haastattelussa ja parin tunnin päästä tuli viesti että tervetuloa taloon. Tänä aamuna kirjotettiin työsoppari, irtisanouduin nykyisestä paikasta ja vihdoin voin olla ääneen ilonen asiasta.
Mä olen niin helpottunut että pääsen pois. Tää ilmapiiri ja työt on mennyt vaan hullummaks ja hullummaks.
Eihän sitä tiedä lähdenkö ojasta allikkoon mut elämässä täytyy ottaa riskejä.

On muuten ihan helvetin siistiä istuu tääl tyhjäs talossa ton esimiehen kans.. Puhelimet ei soi, oon tehnyt duunit mitkä pystyn ja tässä lähinnä tapan aikaa. Mua ei kiinnosta sanoo sille yhtään mitään eikä pitää yllä mitään small talkia. Kun kerroin lähdöstäni niin se mässytti vaan purkkaa ja sano että aha. AHA? Ois ny stana ees toivottanu onnea valitsemallani tiellä tai sanonu et kiva päästä susta eroon. Aha.
milli

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »



:) en löytänyt sopivaa ketjua.. joten tumppaan tämän tänne :)
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Repesin.

Ja onnittelut Milli sullekkin :h:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Aha.

Aloin juuri juopottelemaan, kuten kunnon työläisen kuuluukin loman alkaessa. Illan mittaan kirjoittelen tänne varmana kaikkea pöljää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en ole ilmeisesti ollut tarpeeksi kiitollinen Gaialle kaikesta avusta. Ja olen liian negatiivinen.

Tosiaan, se koira älähtää...sinähän se itse positiivisuus olet.
Ei vittu. Mä todella kadun, että olen ikinä lahjoittanut sulle yhtään mitään.
ninnithequeen

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä en ole ilmeisesti ollut tarpeeksi kiitollinen Gaialle kaikesta avusta. Ja olen liian negatiivinen.

Tosiaan, se koira älähtää...sinähän se itse positiivisuus olet.
Ei vittu. Mä todella kadun, että olen ikinä lahjoittanut sulle yhtään mitään.
No tuleppa hakemaan vittu pois sitte vaan kaikki. Valitettavasti olen laittanut jo hyvän kiertämään.


Faija vihdoin ilmoitti että kun mutsi lähtee seuraavan kerran sairaalaan, se lähtee ruumispussissa. Ei puhu, ei syö, makaa, nukkuu, oksentaa. Onnitelkaa muakin nyt. Jooko? Semmosiahan te ootte.
SikaMika

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Onneksi olkoon äitisi tulevan poismenon johdosta. Saitko tarpeeksi huomiota?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kuva
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulla piti olla treffit tänään ekan kerran noin miljoonaan kilovuoteen. Sitten se sairastu. Tais huijata. Halus vaan eroon. Kostoksi en mennytkään salille, vaan tulin sohvalle kitisemään, syömään jerkyä ja juomaan punkkua.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Se ei tiiä mitä se menetti. Naiset on just tommosiiiii.

Mun pitäs olla juhlimassa tätä ilon ja onnen päivää mut tääl mä vaan köllöttelen kotisohvalla, kattelen leffaa ja surffaan netissä. Vtun villiä sinkkuelämää juuh.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vtun villiä sinkkuelämää juuh
Sitäpä täälläkin !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Perjantai-illan surffailut on out. Jotenkin naureskelin vielä sitä, että lapsoset on rasisteja jos eivät diggaa mausteisista ruuista, mutta nyt ihan vauvatkin kun katsovat neekerssönin kuvaa silleen hiukan pidempään. Suvaitsevaisuuskasvatusta kehiin, vaikka pakolla! Kaikkea sitä tutkitaan, juu.

Meidän tytsä on rasisti. Osoitti eräällä kauppareissulla mustaa miestä ja sanoi "ohoo-o". Musta mies meni äkäiseksi ja katsoi tuimasti takaisin jotain mutisten. Tytsä luonnollisesti meinasi miehen vieressä olevaa mopoa, mopohullu kun sattuu olemaan. Pienenä ne jo syrjimisen aloittaa!
milli

Re: Ihan vaan perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Sola kirjoitti:^ Repesin.

Ja onnittelut Milli sullekkin :h:
Thx, ....
Ootko katsellut noita noiden muitakin videoita? Hulvattomia :)
Vastaa Viestiin