Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ihan vaan vittuillakseni perustin tällaisen viikonpäiväketjun!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^ jännät hetket :D

Huomenta! Ihanaa olla KOTONA. Saan olla KOTONA koko ensi viikon!

Mies on tänään töissä ja piipahtaa kotona kunnes lähtee taas "piipahtamaan" radalla, joten pitänee aktivoitua pojan kanssa kahdestaa (jee!).
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja milli »

Täällä vietetään ihan normilauantaita, salille, kaupoille, anoppilaan ja illalla rauhotutaan kotona saunoen. Ei pöllömpää :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Siskonpojan kanssa kypäräkaupoille, kun torstaina saapui mopo. Oon vanha.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sotilaspoliisi lähetetty kauppaan ja mää valvon tässä flunssaisen pikkumiehen unta ku muualla kämpässä riehuu kolme lasta...argh. Hei nyt murut vähä hiljempaa, vauva nukkuu, ei soiteta niitä urkuja nyt, kiltit rakkaat...argh.

Ja arvatkaas, mä saan huomenna ASTIANPESUKONEEN :cheer:
SikaMika

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Ja arvatkaas, mä saan huomenna ASTIANPESUKONEEN
Eikö tuollainen helvetinkone romuta sun koko identiteetin?

Herätty. Aamupuuro naamaan ja rugbya väijymään itäiseen kaupunginosaan. Olo on hieman levoton, janottaakin. Pitäisi tosin tänään purkittaa läjä opintoja pois alta, ne on käytännössä tehtävä tänä viikonloppuna. Plääh...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lapion varsi kutsuu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt ette pyörry, mutta....ihme on tapahtunut.

Sotilaspoliisi laittoi juuri pyykit kuivumaan. Mun luvalla.

*pyörtyy itsekin*
Manaaja

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitähän pahaa toi kaveri on tehnyt edellisessä elämässään jos tärkein saavutettu titteli kolmekymppiseksi mennessä on "sotilaspoliisi"?

Ninnihän aina kutsuu näitä tuttujaan sillä tittelillä, jolla on saavutettu elämässä kaikista eniten auktoriteettia niinkuin murhaaja, rekkamies tai skini.
ninnithequeen

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Mitähän pahaa toi kaveri on tehnyt edellisessä elämässään jos tärkein saavutettu titteli kolmekymppiseksi mennessä on "sotilaspoliisi"?

Ninnihän aina kutsuu näitä tuttujaan sillä tittelillä, jolla on saavutettu elämässä kaikista eniten auktoriteettia niinkuin murhaaja, rekkamies tai skini.
Meni pointti ohi? En mä IHAN kaikkea kerro. Paitsi et nyt se tiskaa. Ja kohta se imuroi. Loistavan koulutuksen saanut näköjään. En mä sen ammattia kerro, mut ei ainakaan rekkakuski.

Uk, Rekkis ja Sotilaspoliisi. Ni ainaki tajuutte keistä on kyse. Nicknames you know.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mitähän pahaa toi kaveri on tehnyt edellisessä elämässään jos tärkein saavutettu titteli kolmekymppiseksi mennessä on "sotilaspoliisi"?

Ninnihän aina kutsuu näitä tuttujaan sillä tittelillä, jolla on saavutettu elämässä kaikista eniten auktoriteettia niinkuin murhaaja, rekkamies tai skini.
Meni pointti ohi? En mä IHAN kaikkea kerro. Paitsi et nyt se tiskaa. Ja kohta se imuroi. Loistavan koulutuksen saanut näköjään. En mä sen ammattia kerro, mut ei ainakaan rekkakuski.

Uk, Rekkis ja Sotilaspoliisi. Ni ainaki tajuutte keistä on kyse. Nicknames you know.
Ehkä siitä kohta tulee tiskari?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kukahan veis mut ulos tänään?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nyt löytyy kaveripiiristä sitten rugbyn suomenmestari. Jos kyseisen lajin edustajat kiinnostavat, niin tänään vaan Aussibaariin ihmettelemään. Saavun itsekin paikalle, jos ehdin.

Tiukkaa vääntöä oli, ei huonokuntoisten ja helposti rikkoontuvien miesten laji. En tiennyt säännöistä juuri mitään ennen pelin alkua, sen loputtua olin hieman kartalla. Lähtee melko naseva pamaus, kun kaksi 120-kiloista ukkoa juoksee hartiat edellä päin toisiaan. Samoiten huomioin, että kaksimetrisen ja ~130-kiloisen hemmon on keskimääräistä helpompaa edetä kentällä ihan vain tönimällä toisella kädellään pienempiä edestään syrjään.

Ja sitten taas opintojen pariin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lapio on vaarallinen työkalu. Se tekee väsyneeksi.
Nyt vähän ruokaa ja sitten sauna kuumenemaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:Nyt löytyy kaveripiiristä sitten rugbyn suomenmestari. Jos kyseisen lajin edustajat kiinnostavat, niin tänään vaan Aussibaariin ihmettelemään. Saavun itsekin paikalle, jos ehdin.
T:lle onnittelut? :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elämäni mies on jälleen sinkku. Mjau!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kanniskeltu kaikenlaista roinaa melkoinen satsi, nyt jalat tuntuu lakupötköiltä.

Oli ihan hauska vaihteeksi käydä landella, pikkuhiirulainen tuli ihmettelemään ihan vierestä kun väänsin otsasuoni pullottaen krapulakakkaa ulkohuussissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipas joo kantamista, emmä jaksa enää mihinkään radalle lähteä. Vähän kun mietiskeli enemmän, niin emmä haluakaan lähteä, pääsee sit huomenna treenaamaan 8)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Bluntly kirjoitti: nyt jalat tuntuu lakupötköiltä.
Rassismia !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Elämäni mies on jälleen sinkku. Mjau!
Sehän oli lyhyt romanssi, mutta sitä kai täällä uumoiltiinkin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Sehän oli lyhyt romanssi, mutta sitä kai täällä uumoiltiinkin?
Se oli tuhoon tuomittu jo alkaessaan. Tosin, ton sekoilun ansioista oon kallistumassa siihen suuntaan, ettei kyseessä olisikaan elämäni mies. Ei noin olemattomalla arvostelukyvyllä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Nyt löytyy kaveripiiristä sitten rugbyn suomenmestari. Jos kyseisen lajin edustajat kiinnostavat, niin tänään vaan Aussibaariin ihmettelemään. Saavun itsekin paikalle, jos ehdin.
T:lle onnittelut? :)
Njääh, niiden kakkosjengi (jossa T siis pelaa) hävisi pronssiottelunsa ja ygönen finaalin. Vanha ystäväni J sen sijaan voitti miesten puolella mestaruuden.
SikaMika

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Nyt löytyy kaveripiiristä sitten rugbyn suomenmestari.
Mullapa löytyy moninkertainen sellainen, lällislää!
Mä en ole varma, montako kaverilla on. Jenginsähän on vienyt nyt kolme mestaruutta putkeen, mutten tiedä montako vuotta kaveri on siellä notkunut. Jyväskylän porukallahan on joitain muinaisia mestaruuksia, sielläkö tuttusi mättää vai Helsinki/Tampere-akselilla?
SikaMika

Re: Lauantaiketju nibankin kiusaksi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:
Et maininnut sukupuolta; entinen kollega pokkasi naisten SM:n eilen Jyväskylän riveissä :wink:
Ahhh, tietenkin! Tämän naisten joukkueessa hävinneen tutun daamin sisko palloili myöskin mestaruuden vieneessä kokoonpanossa.
Vastaa Viestiin