Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Olis itseasiassa päiväkaljoitteukin kelvannut mut sen sijaan hoitelin kotiaskareita vaan :shock:
Honey, you're getting old :h:
Aargh, niin en mennyt salillekaan kun tuntuu että roppa tarttee lepiä.
En ole varma haluisinko olla vanha, tää kun ei nyt tuntunut edes kovinkaa pahalle... kelaa jos tähän tottuu :shock:
Nej nej nej, en usko. Siis että tottuu :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Honey, you're getting old :h:
Aargh, niin en mennyt salillekaan kun tuntuu että roppa tarttee lepiä.
En ole varma haluisinko olla vanha, tää kun ei nyt tuntunut edes kovinkaa pahalle... kelaa jos tähän tottuu :shock:
Nej nej nej, en usko. Siis että tottuu :P
No hyvä, huokasin helpotuksesta 8)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pakko juoda toi viininjämä, mikä jäi eilseltä. Ettei vaan mene pilalle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

saira kirjoitti:Miehellä kun ei ole sähköhellaa vaan puu-sellainen, ja vielä tässä vaiheessa kämpässä on turhan kuuma tehdä sillä ruokaa.
Ainakin mä tarkenen sopivasti puuhellan kanssa. Kolmisen tuntia kun pitää tulta niin ruokailutilassa on +23. Ei oikeastaan siitä nouse seuraavan kolmen tunnin aikana, koskapa lämpö siirtyy asunnon muihin osiin.
Niin tai sitten sillä on tooosi pieni asunto.
Samoin ruoan laitto vie tarpeettoman kauan aikaa, joten minun on helpompi touhuta täällä kotona.
Niin viekin. Touhuisipa mullekin joku!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sillä muistaakseni seitsemänkymmentä neliötä, kaksi huonetta, joita toinen kylmänä ja toinen lämmitetään omalla varaavalla takalla. Keittiö on tällä hetkellä se lämpimin huone muutenkin. Kylmemmällä ilmalla on sit helppo tehdä ruoka samalla ku lämmittää kämpän. Ja samalla nauttia tulen loimusta. Hirvipihvit on kyl ihan parhaita puuhellalla tehtyinä!

Ja täytyy sanoa, et vaikka oon aina tykänny yrittää "hemmotella" miehiäni, niin tässä suhteessa tunnen ehkä saavani eniten arvostusta asiasta ikinä. Ja mies hemmottelee minua omilla pienillä asioilla.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kyllä 70 neliön kanssa pitäisi puuhellalla pärjätä näillä keleillä. Lämpöisemmän ilman aikaan kyllä ymmärrän ettei tulta halua sytyttää. Pienessä mummonmökissä (tupakeittiö 12 neliötä + sängyn kokoinen alkovi) tulee kyllä kuuma vielä tällä kelillä.
Mutta noin vastapalveluksina tms toi toimii teillä ilmeisen hyvin.

Itsellä toi puuhella on lisälämmönlähteenä kahden takan lisäksi ja siinä samalla, varsinkin talvella, kokkailen sillä aika paljon. Sähkölieden/-uunin ja mikron käyttö on suht vähäistä kolmen viileimmän vuodenajan aikana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä luulen, et meistä molemmat on jo tottunutkin viileämpään ilmaan siellä, normaali lämpötila taitaa olla lähempänä 18 astetta. Mulla on se 23 astetta, ja se raukka ei pysty nukkuun peiton kanssa täällä. Itsellä taitaa lämmöntarve vaihdella sen mukaan ollaanko täällä vai siellä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
SikaMika

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Hahhaa, hyvin vedetty!

Unirytmi sopivasti rempallaan. Opiskelin toissa yönä puoli viiteen asti, ja viime yönä poistin nuhaa aamukasiin. Eka suma-välinen yö vähään aikaan, kun en ole jättänyt mitään paskanakkia viime tinkaan tehtäväksi ja sitten käy näin. Elämä on kohtuuttoman kurja loukko, kaikki menee aina vituiksi. Oh lord, pliiz take me away! :)

Kokeilen, kuinka Johtamisen tulevaisuus -niminen iltalukeminen hoitaa hommansa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja Vesper »

SikaMika kirjoitti: viime yönä poistin nuhaa aamukasiin.
Oon nyt vähän kateellinen. Mäkin haluan poistaa nuhaa. Mut sit toisaalta taas...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sunnuntain sietämättömän siveät sukkeluudet

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Noniin mäkin! Ens viikonloppuna poistan nuhaa kyllä enemmän ku tarpeeksi!
(Haha, kesti tosin ihan pikkusen aikaa tajuta mitä se tarkoittaa..mutta hiljaa hyvä tulee. Näissäkin asioissa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin