Masturbaatiomaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gaia

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:Mä harkitsen KSE:tä, vain ja ainoastaan yhden ihmisten takia. Katotaan jaksanko ko oon niin vetun laiska.
Haluutko kertoa? :shock:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Älä meee-eeeeeee tai viet meiltä kaikeeee-eeeen, älä meeee-eeee, sä et jättää meitä saa-aaaaaaa :hevikaraoke:
Dumis

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kävin tokaa kertaa rantsun grillillä ja vähän aikaa kuuntelin että jopas on tuttu kotareiden biisi, no eiköhän se tietty ollut tämä :D


Oh, tätä elämän ironiaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kyl mua välillä sieppaa se, että tää "yhteiskunta" toimii ihan ihmeellisiin kellonaikoihin. Että jos mun pitää olla klo 8.00 Meilahdessa foliohattu päässä vastaanottamassa jotan viestejä korkemmilta taajuuksilta, niin olettaako joku (Vanhanen?, Stubb?) että olen myös hereillä silloin?! Hemmetti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä harkitsen KSE:tä, vain ja ainoastaan yhden ihmisten takia. Katotaan jaksanko ko oon niin vetun laiska.
Haluutko kertoa? :shock:
Veetuttaa vaan toi aamuinen. Vituttaa kännäävät ihmiset ja alkoholiongelmaiset idiootit. Vituttaa kun töissäkin alkoholiongelmainen saa kaiken mitä haluaa ja parin viikon luvattomat poissaolot lakaistaan maton alle. Miksi? No idea, ei tuo ainakaan kelleen pesää anna.

Angstipäivä, sori :(
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä harkitsen KSE:tä, vain ja ainoastaan yhden ihmisten takia. Katotaan jaksanko ko oon niin vetun laiska.
Haluutko kertoa? :shock:
Veetuttaa vaan toi aamuinen. Vituttaa kännäävät ihmiset ja alkoholiongelmaiset idiootit. Vituttaa kun töissäkin alkoholiongelmainen saa kaiken mitä haluaa ja parin viikon luvattomat poissaolot lakaistaan maton alle. Miksi? No idea, ei tuo ainakaan kelleen pesää anna.

Angstipäivä, sori :(
Use the ignore Luke!
Dumis

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Angstipäivä, sori :(
Angstaa vaan, mut elä pyytele anteeksi :)
Saa sanoa kun vituttaa ja syytäkin oli.

Kyllä se tätstä. Millos sulla olikaan kotiviikko, nyt? Voisin kyläillä joku päävä, ihan jopa sun parempaakin puoliskoa nähäkseni :twisted:
(ku se jaksaa soitella, enkä mä ikinä kerkee)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Kyllä se tätstä. Millos sulla olikaan kotiviikko, nyt? Voisin kyläillä joku päävä, ihan jopa sun parempaakin puoliskoa nähäkseni :twisted:
(ku se jaksaa soitella, enkä mä ikinä kerkee)
Nyt :] Siellä me ollaan, ilmoita etukäteen niin väännän sullekin sapuskat :) Torstai varmaan ainoa päivä kun mies on iltavuorossa tällä viikolla, perjantaina Jannen muutto.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Kyllä se tätstä. Millos sulla olikaan kotiviikko, nyt? Voisin kyläillä joku päävä, ihan jopa sun parempaakin puoliskoa nähäkseni :twisted:
(ku se jaksaa soitella, enkä mä ikinä kerkee)
Nyt :] Siellä me ollaan, ilmoita etukäteen niin väännän sullekin sapuskat :) Torstai varmaan ainoa päivä kun mies on iltavuorossa tällä viikolla, perjantaina Jannen muutto.
To-pe taitaakin olla iltavuoroa, mutta tänään voisin kyllä tulla jos soppii? Dyynin jälkeen hilpasen salille, että varmaan puol kuuden aikoihin olisin tulossa, vai onko liian aikasta?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Kyllä se tätstä. Millos sulla olikaan kotiviikko, nyt? Voisin kyläillä joku päävä, ihan jopa sun parempaakin puoliskoa nähäkseni :twisted:
(ku se jaksaa soitella, enkä mä ikinä kerkee)
Nyt :] Siellä me ollaan, ilmoita etukäteen niin väännän sullekin sapuskat :) Torstai varmaan ainoa päivä kun mies on iltavuorossa tällä viikolla, perjantaina Jannen muutto.
To-pe taitaakin olla iltavuoroa, mutta tänään voisin kyllä tulla jos soppii? Dyynin jälkeen hilpasen salille, että varmaan puol kuuden aikoihin olisin tulossa, vai onko liian aikasta?
Teretulemast!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä 10 minsaa pakerrusta ja sitten rautakauppaan. Jos arvaan oikein, niin puoliakaan ei ole toimittaa heti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tjaaha. Tarttis alkaa metsästämään webastolle ebaystä kauko-ohjainta. Talvihan se piru pian on taas täällä..
SikaMika

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Voihan yrsa sentään kun väsyttää. Vajaan viiden tunnin yöunet viikolopun päälle ei oikein riittäneet, yritän sätkiä hereillä iltaan asti mutta pelkään pelaavani kuollutta kättä. Olisi taas reippaasti hommahommaa hoidettavana, joten nukkumiset olisi hyvä ajoittaa öiseen aikaan.

Tänään oli taas yhden kurssin viiden prossan paskanakin palautus, täysillä pisteillä edelleen liikkeellä. Prosentti koko lukuvuoden hommista siis hoidettu maksimituloksella, enää pieni nyppäisy ja koko roska on paketissa! Vittua kupuralle ja sorvin ääreen...
milli

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Angstipäivä, sori :(
angstipäiväksi tämäkin muuttui.. angstaillaan yhdessä..
ninnithequeen

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Äh. Koko päivä meni pipariks ku odottelin astianpesukoneen tuojaa. No nyt se suvaitsi ilmoittaa ettei tuu tänään(kään). Mul ois ollu treffitki :evil:

No tulipa siivoiltua ja touhuttua jne. sentään ku täällä venailin.
SikaMika

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Taisin selvitä nukahtamatta ennen aikojani, jopa lukien pari tuntia vieraankielistä bisneskommunikaatiota. Olen idolini. Käykääs joku kaupassa mun puolestani, minen jaksa kävellä 300 metriä vain sen takia, että on maito ja leipä lopussa. Otsikon mukaisille karnevaaleille ei taida taipua, pikkuveikka on kosketusarka ja punainen. :?
Manaaja

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Siis mitä, onko Sika saanut pillua? On meinannut jäädä ihan huomaamatta?!??!
SikaMika

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^No en mä niin ole sanonut. Olen vain sanonut, että paneminen on keskimäärin mukavampaa kuin wänkkääminen ja että pippelini on kosketusarka ja punainen. Ei siitä kannata vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:^No en mä niin ole sanonut. Olen vain sanonut, että paneminen on keskimäärin mukavampaa kuin wänkkääminen ja että pippelini on kosketusarka ja punainen. Ei siitä kannata vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä.
Ei kannata vetää käteen näppylähanskat käes' tai sitten älä harjoita afrikkalaista kuivapanoa välillä pinppaa froteepyyhkeellä kuivaten!

Olinko oikeessa? Joo..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Sä et ole Niba koskaan oikeassa, joskus vain arvaat syyntakeettomana paremmin kuin muulloin. Nyt ei mennyt lähellekään, sorry.
Dumis

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan vee, tehnyt tänään edes mitään isompaa vatsisreeniä, niin silti masukissa ei tuntunut kivalle. Täytyy antaa vatsiksille nyt lepiä vuorostaan.
Mix aina pitää olla joku paikka vähän heikossa hapessa, argh.

Ottaisko huomiseksi omaa safkaa messiin? Kait se on pakko tai salladi menee huonox.
Manaaja

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Voihan vee, tehnyt tänään edes mitään isompaa vatsisreeniä, niin silti masukissa ei tuntunut kivalle. Täytyy antaa vatsiksille nyt lepiä vuorostaan.
Mix aina pitää olla joku paikka vähän heikossa hapessa, argh.
Eiks toi oo just paras tunne? Tietääpähän tehneensä jotain. Tota tunnetta mä ainaki haen. Jotkut nivelrikot on sit toki erikseen, mutta lihaskipuilu on ainoastaan toivottua mutta harvinaista herkkua. :twisted:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:^Sä et ole Niba koskaan oikeassa, joskus vain arvaat syyntakeettomana paremmin kuin muulloin. Nyt ei mennyt lähellekään, sorry.
Ollaan oman alan Petrejä, meillä on molemmilla oma totuus..
Eikä me riidellä ollaan vaan syistä eri mieltä..

Eikä sulla oo edes mitään pelättävää mun taholta koska olen oikeustoimikelpoinen, ihan virkistävää joutua poliiisitätien puhutteluun ja kerran kymmenessä vuodesssa rosikseen, vaikken mikään rosmo ookkaan oikeesti, mutta että asiat olis selkeinä sullakin mielessä niin ei sulla oo mitään hätää, ei mitään hätää..

Oisin voinut sanoa että sait syylän ja hyppykupan, mutkun yritän vaan piristää sua, mut hei ei se mitään, ymmärrän ettet tee selkoa enempää.. asioista..

Toivotaan että sulla pli edes hauskaa..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Voihan vee, tehnyt tänään edes mitään isompaa vatsisreeniä, niin silti masukissa ei tuntunut kivalle. Täytyy antaa vatsiksille nyt lepiä vuorostaan.
Mix aina pitää olla joku paikka vähän heikossa hapessa, argh.
Eiks toi oo just paras tunne? Tietääpähän tehneensä jotain. Tota tunnetta mä ainaki haen. Jotkut nivelrikot on sit toki erikseen, mutta lihaskipuilu on ainoastaan toivottua mutta harvinaista herkkua. :twisted:
Ei tuo ollut lihaskipuilua vaan jotain semmoista "joku viiltää mun vatsaa"-tyylistä sattumista.
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Masturbaatiomaanantai

Viesti Kirjoittaja salanikki »

Lapitii kirjoitti:Kostoksi saatan lopettaa kirjoitteluni täällä! Nih, mitäs siihen sanotte?!

Tervemenoa vaan edellisen rimanalituksesi jälkeen!

P.S. Manala, en ole Tix.
lolleroinen ja repskops
Vastaa Viestiin