Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Galleriasta löytyy.

Ruhahahahahhahaah! elkoomikko on näköjään manaajan gallerissa vauhdissa. Jannuhan on oikein korkean itsetunnon Suurkalifi näemmä.
milli

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Tulispa se palkka niin pääsis vaikka Taltsuun käymään.
Tallinnaan? Kenes kaa ajattelit?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tulispa se palkka niin pääsis vaikka Taltsuun käymään.
Tallinnaan? Kenes kaa ajattelit?
Vaikka yksin jos ei seuraa löydy :) Pitäis vaan tuo mies vähän ylipuhua, mutta sillä näyttää olevan menoa jokaiselle vapaaillalleen :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jahas. Mutsi viety lanssilla sairaalaan tajuttomana ja lähes pulssittomana ja tämänkin tiedon sain vain soittamalla faijalle.

Seuraavaks varmaan tulee kutsu hautajaisiin postissa? Miks meille lapsille ei kerrota mitään????
Manaaja

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Seuraavaks varmaan tulee kutsu hautajaisiin postissa? Miks meille lapsille ei kerrota mitään????
Jos teitä ei vaikka haluta stressata asioilla "suotta".
milli

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti: Vaikka yksin jos ei seuraa löydy :) Pitäis vaan tuo mies vähän ylipuhua, mutta sillä näyttää olevan menoa jokaiselle vapaaillalleen :evil:
*köh*
shoppailemaanko vai mitä :)
mä voisin olla se next best thing :)
Dumis

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hiukkasen riipii se että paperiasäästävä-eco_printterimme tässä liiterissä vetää purkausraportin aina kolmeen kertaan. Pieni bugi, mutta äärimmäisen vittumainen. Nyt toi rintteri on jo pari minsaa vetänyt kahta raporttia :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Vaikka yksin jos ei seuraa löydy :) Pitäis vaan tuo mies vähän ylipuhua, mutta sillä näyttää olevan menoa jokaiselle vapaaillalleen :evil:
*köh*
shoppailemaanko vai mitä :)
mä voisin olla se next best thing :)
Next best my ass. THE BEST. Katotaan, mä ilmoittelen sulle :) (ohjelmassa rentoa palloilua ja käyn nypityttämässä neanderthaalikulmat)
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti: Next best my ass. THE BEST. Katotaan, mä ilmoittelen sulle :) (ohjelmassa rentoa palloilua ja käyn nypityttämässä neanderthaalikulmat)
Juuh, mulla ei pitäisi olla yhtään mitään sovittua oikein millekään viikonlopulle, oon niin suosittu.. vai tää vkl? ilmottehan.

hmm.. mä voisin käydä vahauttamassa jotain :D Hinnastoja kehiin :)
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Väsyttää. Onneks kohta pääsee täältä tunkkasesta ja ahistavasta toimistosta pois. Tarkotus olis lähtee ystin kanssa tuhlaamaan mun synttärilahjarahoja mut jos se ei onnistu niin lenkki kutsuu.
Illaks teksi mieli tehdä jotain hyvää safkaa jossa ois joko aura-, tai vuohenjuustoa. Paljon. Kauhee googletelu käynnissä noista resepteistä. Jos jollain jotain kivaa vinkkiä mitä tehdä niin...
Charles Caldwell

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Nelikymppisenä on hyvä ripustaa tossut naulaan. Heippa ja jatkot!!!
Gaia

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Sola kirjoitti: Illaks teksi mieli tehdä jotain hyvää safkaa jossa ois joko aura-, tai vuohenjuustoa. Paljon. Kauhee googletelu käynnissä noista resepteistä. Jos jollain jotain kivaa vinkkiä mitä tehdä niin...
@ :]
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Charles Caldwell kirjoitti:Nelikymppisenä on hyvä ripustaa tossut naulaan. Heippa ja jatkot!!!
Elääx noin vanhax?
Gaia

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

huima kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:Nelikymppisenä on hyvä ripustaa tossut naulaan. Heippa ja jatkot!!!
Elääx noin vanhax?
Ei. 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä menen huomenna astanga-joogaan. Jännittää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Gaia kirjoitti:
@ :]
Kiitos :)
milli

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Hei, se kuka on nyysinyt mun työmotivaation vois olla ystävällinen ja palauttaa sen.. tarttis nyt sitä, lupasin itselleni tehdä tänään nääs pidemmän työpäivän.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sola kirjoitti:Illaks teksi mieli tehdä jotain hyvää safkaa jossa ois joko aura-, tai vuohenjuustoa. Paljon.
Ota hookoon blöö, kääri se pekoniin, kippaa päälle jompaakumpaa tai kumpaakin noista ja kas, ruokaympyrän mukainen safka on valmis.

Muista myös valkosipuli, sinappi ja olut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duunista tullut kirje jossa kerrottiin että nyt on poika painanut 200h överiä tänä vuonna, että nyt pitää viettää viikonloppuja jossain muualla, ou nöy!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lauha tiistai? No on melko lauha ko lämpötila on plussan puolella reilusti.

Hirvi meinas tulla niskaan mettästä ko istuin aukion reunalla. Välimatka oli 10 m ko se pysähty mutta ei voinu ampua selän puolelle. Sitte ko liikahin niin se hoksas minut ja hyökkäs sinne mistä tuliki. Ois pitäny malttaa patsastella niin se ois menny ohi siihen aukiolle ja sit ois voinu jysäyttää.
Mutta on se komia elukka! En oo ennen nähny nuin läheltä, ja muutenki vain kerran aikasemmin nähny. Sydän hakkas ko mahoton :D Aivan mahtavaa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Ois pitäny malttaa patsastella niin se ois menny ohi siihen aukiolle ja sit ois voinu jysäyttää.
U make moose sad.

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Duunista tullut kirje jossa kerrottiin että nyt on poika painanut 200h överiä tänä vuonna, että nyt pitää viettää viikonloppuja jossain muualla, ou nöy!
Normaalistihan ne kalleimmat jäbät saa ekaks fudut! ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Maailmanloppu!

Kuva

Meg Raianin tissit
väs
äh
ti!

Selviääkö maailma tästä tuhat kertaa tsunamia vaarallisemmasta jutusta???!!
Ei siis mikään ihme että uutinen läpäisi luodinkestävän uutiskynneksenkin!

Niin Meg syntyi -61 ja on vasta 48, ei kai se vaikuta, monella 38lla nännit kutittelee jo varpaita..
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

masa kirjoitti:Ja saatana taas ollut Jäkessä yöllä tuhopoltto. Tällä kertaa kohteena oli vene.
Tämä Turussa ja Helsingissä riehunut ei sentään kovin pahaa jälkeä ehtinyt saada aikaan (siihen nähden mitä olisi voinut.) Mukavasti asun keskellä sieltä, missä paloi (100m lähimpään.)
milli

Re: Aurinkoinen ja Lauha Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Hitsi, että asutaankin landella, kotimatkalla bongasin hirven o_O Mimi bongas sen mua ennen... kovasti yritti lähteä perään.
Vastaa Viestiin