Torstain terävät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Ok. Täytyypä perhtyä.

Nollaus on maksanut 10-15 euroa..
NuoriD

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Meinaatko, että käyttö kitinässä on sopimatonta. Ehkä se on...
Emmä semmosia, kunhan vaan tul mieleen..
Mistä toi sun avas muuten on :D
masa

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja masa »

^ dunno, googlasin sen jollain älykkäällä hakusanalla vaan.
masa

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja masa »

Mersuun saa näköjään OBD reset for dummies - laitteen :D

Kuva
Gaia

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^^Aitbag?
masa

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:^^Aitbag?
Kiinalaiset ei osaa sanoa ärrää??
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:Juu juu, mutta rellussa se toimi niin, että kun liittimen kytkennän sai kuntoon airbag valo sammui eikä tullut vikamerkintää OBD-muistiin. Mutta tuossa aiemmin totesit, että VAG:ssa valo ei sammukaan itsestään. Taitaa olla ainut tietämäni automerkki jossa ei sammu.
Muutamilla merkeillä esim uusi airbag pitää koodata ko autoon, muuten varoitusvalo ei sammu. Siis pelkkä nollaus ei riitä. Sitten jossain, muistaakseni jotkut Tojotat muttei kaikki, hyväksyvät uuden toimivan turvalaitteen viallisen tilalle ilman mitään nollausta tai koodausta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei löytyny pojalle vahtia ni tytär jää ilman akvaariota jonka oisin saanu ilmaseks tasoineen :cry:

Jos ei oo viikonloppuun mennessä menny ni sit saan sen. Voi itku että hää pettyy äitin tyhmiin lupauksiin taas :cry:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Ei löytyny pojalle vahtia ni tytär jää ilman akvaariota jonka oisin saanu ilmaseks tasoineen :cry:

Jos ei oo viikonloppuun mennessä menny ni sit saan sen. Voi itku että hää pettyy äitin tyhmiin lupauksiin taas :cry:
Eikös se naapuri voi tunnin katsoa perään?
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja masa »

Eukko kävi resetoimassa vikailmon. Olivat sanoneet että hyvin tyypillinen vika Audissa.

Ekana kuulemma vois kolvata liittimet yhteen. Jos katoaa sillä niin ok, jos ei, niin sit tulee kalliiksi.

Fak.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumis kirjoitti:Kait sitä vois koklaa varaan ne maidenin flabat.
Olisit voinut ostaa liput jo eilen, jos olisit liittynyt Fostersin sivuilla tuohon Foster's Priority -juttuun ;)

www.fosters.fi
Dumis

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja Dumis »

swirl kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kait sitä vois koklaa varaan ne maidenin flabat.
Olisit voinut ostaa liput jo eilen, jos olisit liittynyt Fostersin sivuilla tuohon Foster's Priority -juttuun ;)

www.fosters.fi
Niin tai sitten maanantaina Fun Clubin kautta jos olis lauantaina siihen liittynyt :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuli tiistaina vielä 10 päivää saikkua, sain tosin lastan pois ja aloin jumpata eli en hyppiä kättäni. Kuulaankirpeä keli heruttaa lenkille, taivun taivun, kunhan ruoka hieman asettuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nytkun en ole tehnyt tänään juuri vittujakaan, niin aattelin pinnata ja lähteä etuajassa salille, täällä jaksa päivystää tyhjänpanttina.
RP

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja RP »

Nauratti taas lueskella lehtiä. Yhdessä Vanhanen menee vakavana kuulusteluun, toisessa rentona ja kolmannessa jännittyneenä. Monien tunnetilojen mies, tämä meidän Matti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti: Jos ei oo viikonloppuun mennessä menny ni sit saan sen. Voi itku että hää pettyy äitin tyhmiin lupauksiin taas :cry:
Kannattaisko olla lupaamatta ennen kuin on satavarma? Ei tarttis pettyä lapsenkaan koko ajan.
milli

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja milli »

Muohahha, mä oon ihan super.. en tiedä mitä ajattelin, mutta.. jostain syystä kuvittelin netistä löytämäni tiramisureseptin olevan liian pieni neljälle.. "siis siinähän on vaan 300g juustoa" .. *köh* .. joten tuplasi sen. Nyt mulla on sit täällä kaksi kakkuvuoallista tiramisua :D
Mutta .. samaan luokkaan menee, kuin mun 3kg chiliä tuossa alkuviikosta :)
Manaaja

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:Mutta .. samaan luokkaan menee, kuin mun 3kg chiliä tuossa alkuviikosta :)
Rakas!
milli

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja milli »

Manaaja kirjoitti: Rakas!
:)
ninnithequeen

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Jos ei oo viikonloppuun mennessä menny ni sit saan sen. Voi itku että hää pettyy äitin tyhmiin lupauksiin taas :cry:
Kannattaisko olla lupaamatta ennen kuin on satavarma? Ei tarttis pettyä lapsenkaan koko ajan.
Kyllä mä sen sille hankin. Mutta ei nyt sit ihan heti saatukaan. En mä päivää luvannut.
Gaia

Re: Torstain terävät

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti: Jos ei oo viikonloppuun mennessä menny ni sit saan sen.

Saatko sä siihen myös pumput ja valot ja lämmittimet ja suodattimet ynnä muun tauhkan?
Aattelin vaan, että onko sulla alkeellisintakaan käsitystä kuinka paljon toimivan akvaarion perustaminen maksaa. Se allas ja jalusta on hyvin, hyvin pieni osa kuluista.
Vastaa Viestiin