pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja slam »

Vaikuttaa taas siltä, että olen taas onnistunut karkoittamaan kaikki lintuset (entiset yritykset) ympäriltäni :P ... että täytynee varmaan lähteä sitä vaimoa hakemaan baarista. :lol:

Kävin ostamassa kaljaa ja kohta aloitan juomisen.

kitystä opittua:

-älä käy kiinni heti.
-varmista, että hän on vapaa.
-asiallinen käytös (ei liikaa humalaa)

(tänään voisi yrittää kellistää naaraan), Saa nähä jääkö haaveeksi... ;)

ps. [en jaksa enää masennella pakkeja], lähden juomaan palaillaan. 8)

(pikaiskuvinkkejä saa heittää, vaikka huomista ja ensi viikkoa varten, jos ryyppäisi koko viikon ;)
slam

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja slam »

Ideoita nyt kehiin, 10minuuttia jäljellä selvänä olo aikaa? :lol:
Herra Manala

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kysy Enthulta.
RolloTomasi

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuuleman mukaan pitaisi viela sanoa jotain muutakin kuin yksitavuisia sanoja. En vaan tieda mita.
slam

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:Kuuleman mukaan pitaisi viela sanoa jotain muutakin kuin yksitavuisia sanoja. En vaan tieda mita.
haha, iskin naisia aika monta XD... jäivöt vaan sinne ja pusuileen pääsin.... joo, nukkumaan... selvitän pääni yksin tädsä
slam

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja slam »

Juu, selvinpäin. Yksin sai taas baariin lähteä.

- Iskin kokonaista pikkujouluseuruetta. (räyhäsin niille moneen otteeseen illan aikana ja iskin niitä.) :lol: Tuli hyviä kommentteja:

-täytä 20. :lol:
-lähde meneen
-katso toiseen suuntaan
-yms.

Aluksi viereen tuli istumaan naisia, jotka hieman vilkuilivat. En ollut tietenkään mikään perusasiakas, että ihmettelivät varmaan, että mikä maalaistollo siihen on herännyt. XD. Katselin niitä hetken aikaa. Kiihottihan ne siinä vieressä, mutta en siinä tilanteessa oikein keksinyt mitään järkevää sanottavaa, joten annoin niiden vain ihmetellä, kun niin kovasti vahtasivat... :oops:

Iskin naisen baaritiskiltä suoraan, ja juttelu sujui ihan mukavasti... sellaista suomen ja venäjän sekoitusta se varmaan oli molemmilla. 8) Änkeydyin "väkisellä" viereen. Koittelin takamukset läpitte ja suueltiin. Nainen antautui asialle. jopa. ainakin hetkeksi ;)

-minulla oli hauskaa, en tiedä muiden mielipiteistä :lol:

Sain lähes turpaani yhdeltä väkivahvalta suomalaiselta "muijas-aines" ihmiseltä. Iskin siinäkin jotain kokonaista naisseuruetta, kun eivät ne ainakaan yksin olleet liikkeellä monikaan. 8)
1108

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Läheks meille paneen.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja nexie »

1108 kirjoitti:Läheks meille paneen.
Läheks sä sit hakeen käsilaukulla pahoinpidellyn slämärin sairaalast? Vai olix idea et sairaalas on sit hottishoitsui slämistä hoivaamassa?
Don't Panic!
1108

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nexie kirjoitti:Läheks sä sit hakeen käsilaukulla pahoinpidellyn slämärin sairaalast? Vai olix idea et sairaalas on sit hottishoitsui slämistä hoivaamassa?
Toivoa sopii että joutuu käsikirurgian puolelle!!! Ainakin 4 kunnon hottishoitsua duunissa!!!!!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja nexie »

1108 kirjoitti:
Toivoa sopii että joutuu käsikirurgian puolelle!!! Ainakin 4 kunnon hottishoitsua duunissa!!!!!
Hiphip! No sitten on varmaan parasta tähdätä kädet ojossa tytsin tisuille tai pyllylle, niin on oikea mukilointikohde eli handut heti tyrkyllä.

Disclaimer: Nivusiin suuntautuvista potkuista aiheutuvat sivuvaikutukset on jätetty tämän laskelman ulkopuolelle.
Don't Panic!
tonttu8

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

1108 kirjoitti:Läheks meille paneen.
Lähen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

"Ottaisitko minulta suihin?"



** Kerran baaritiskillä eräs tyyppi heitti tän kyssärin. Pakko oli naurahtaa, ja vastata ei kiitos. Hetken päästä oli pakko kysyä että toimiiko se. "Katso tätä baaria, olen nyt baarin häntäpäässä menossa, ja kahdesti olen jo saanut. Aina löytyy joku idiootti joka on tarpeeksi humalassa".

Että silleen!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:"Ottaisitko minulta suihin?"
** Kerran baaritiskillä eräs tyyppi heitti tän kyssärin. Pakko oli naurahtaa, ja vastata ei kiitos. Hetken päästä oli pakko kysyä että toimiiko se. "Katso tätä baaria, olen nyt baarin häntäpäässä menossa, ja kahdesti olen jo saanut. Aina löytyy joku idiootti joka on tarpeeksi humalassa".
Että silleen!
Ja aina kannattaa uskoa jotain tuntematonta tyyppiä, joka tulee heittämään "Ottaisitko minulta suihin?", just niin!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:"Ottaisitko minulta suihin?"
** Kerran baaritiskillä eräs tyyppi heitti tän kyssärin. Pakko oli naurahtaa, ja vastata ei kiitos. Hetken päästä oli pakko kysyä että toimiiko se. "Katso tätä baaria, olen nyt baarin häntäpäässä menossa, ja kahdesti olen jo saanut. Aina löytyy joku idiootti joka on tarpeeksi humalassa".
Että silleen!
Ja aina kannattaa uskoa jotain tuntematonta tyyppiä, joka tulee heittämään "Ottaisitko minulta suihin?", just niin!
Mä olen hyväuskoinen, hymyilenhän mä sullekin aina silloin tällöin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Hebuli

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Dumari kirjoitti:Ja aina kannattaa uskoa jotain tuntematonta tyyppiä, joka tulee heittämään "Ottaisitko minulta suihin?", just niin!
Ei ole tarpeenkaan uskoa, kunhan ottaa suihin!
Dumari

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hebuli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ja aina kannattaa uskoa jotain tuntematonta tyyppiä, joka tulee heittämään "Ottaisitko minulta suihin?", just niin!
Ei ole tarpeenkaan uskoa, kunhan ottaa suihin!
Älä tyrkytä tapojasi!
slam

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja slam »

istuin ja katselin paikallisessa, kun porukka jammasi, ei ollut fiilistä tehdä iskemisiä... jos minä en kiinnosta naisia, niin sama se, olen hiljaa sitten :D
Pikku-Akka

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ennen kuin pääset käyttämään mitään iskutekniikoita, varmista että näytät ja tuoksut hyvältä, et horjahtale tai sammalla. Herättää enemmän luottamusta jos käyttäytyy suht normaalisi eikä syöksy suoraan tisseihin kiinni.

Jos osaat lukea, nin suosittelen jotain kivaa pikku perusopasta käyttäytymiseen liittyen, esim. Käytöksen kultainen kirja; Hyvä käytös, hyvät tavat. Uusitussa painoksessa on kaikki tarpeellinen kasattuna yksien kansien sisään. Ja eiku kirjastoon!
slam

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja slam »

Käytös kuntoon ja rokkaamaan.

Täällä paikallisessa kävin viimeksi viime jouluna ja kohtuullisen sama meno oli käynnissä nytkin. Tiukat kaveripiirit mölisi keskenään ja porukka tunsi toisensa muistakin piireistä. :lol:

Ei ollut vaimoa tarjolla. :lol: Joku äijän köriläs istuu jokaisen vieressä.


ps. Yksi kaveri lohdutti taannoin muistaakseni humalassa, että "kyllä sinustakin joku pitää". Pitäisköhän alkaa vakio asiakkaana pyöriin samoissa baareissa ja kerätä imagoo... vähän, kun netissä viesteilyllä? Vai onko parempi pitäytyä salaisena sankarina? :lol:
slam

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja slam »

baarikulttuurilliset palvonta menot ja niiden moniselitteinen ihmeellisyys. :lol:

Yksin käydessäni iskemässä vaimoa paikallisista huvituksen mekkalakeskuksista. niin Jossakin vaiheessa pitää istua alas ja levähtää, kun ei enää jaksa ottaa vastaan pakkeja. Saiskohan niihin mestoihin jotain esim. kuntopyörää tai vastaavaa? kun se on aika tylsää se pelkkä istuminen...

pingispöytä tai jotain...?
slam

Re: pika-iskuvinkit? (viikonloppukänniläppää)

Viesti Kirjoittaja slam »

jatkan taas kaljoittelua, mutta en mene baariin...

yritän löytää mielekkään työn ja vaimon. :lol:
Vastaa Viestiin