Baariperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:Ihmettelinkin, mistä näistä VISA-laskuja oikein tulee.

Alcatraz: 2000 euroa, wtf11 Kait sulla on vastuuvakuutus?
Sori. Chappiksella vähän karkasi mopo käsistä tilauksien kanssa.

Tosin nyt voit kysyä siltä että mitä kaikkea siellä saa privaatissa tehdä.
Dumis

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tuli hyvä kakka.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ootsa nähnyt mun omaani? Lilo on tarjonnut siitä kymmenen senttiä.
Se saattoi karata tänä aamuna...
Ihmettelinkin, mistä näistä VISA-laskuja oikein tulee.

Alcatraz: 2000 euroa, wtf11 Kait sulla on vastuuvakuutus?
Jeesusksena olemiseen liittyy myös näitä ikäviä asioita, kuten muiden ihmisten syntien sovittaminen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaha pääsin töihinkin ennen kybää, ei tässä mitään juokaa vettä! Vähintään 1,5 litraa, mulla kyllä aina ryyppäämisen jälkeen naama on tasanen ja finnitön? Pitäs ruapia raportti kasaan mutta ehkä teen sen ruuanjälkeen..

Eilen Fränkische bratwurstia, tiedättehän ne frankit? Ai ette, no voi voi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Illalla maalle. Tiedossa ainakin haulikon ulkoilutusta, raivaussahan pauhua ja rööriroopen hommia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olin niin lähellä painaa "send" semmoiseen viestiin jonka muotoilin kuitiksi laivaesimiesten kädettömyyttä kohtaan, tosin jakelussa olisi ollut laivapomojen esimies, joka on samalla oma esimieheni.

Sitten muutuin hiirulaiseksi ja uudelleenmuotoilin tekstin.
Manaaja

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

aasi kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vedin eilen piffiä ja pekonia, ei jeesannut.
Just tajusin että mun ostamat pekonit menivät eilen vanhoiksi. Ehkä ne voi vielä iltapalaksi paistaa?
Jos kyse on avaamattomasta paketista ja ne ovat olleet koko ajan kylmässä niin eiköhän ne ravinnoksi kelpaa vielä viikonkin päästä.

Nyt pannulle naudan sisäfilepihvi, pekonia ja muna.
masa

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Nyt pannulle naudan sisäfilepihvi, pekonia ja muna.
Muista raportoida hiusmuotoilijalle kalorit.
Dumis

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Mulki oli munaa eilen pannulla, en muistanut/jaksanut raportoida siitä!
Manaaja

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Nyt pannulle naudan sisäfilepihvi, pekonia ja muna.
Muista raportoida hiusmuotoilijalle kalorit.
:sir:

Fileepihvi 140g 172kcal
Pekoni 70g 259kcal
Paistettu muna 50g 72kcal
ProViact Bifidus 125g 104kcal
Kirsikkatomaatti 50g 10kcal
= 617 kcal

:piru:

Kaikkea paskaa sitä tuleekin tungettua kurkustaan!

Edit: Tarkennettakoon vielä, että en pyöristele grammalukemia kymppeihin - ja siis valehtele törkeästi itselleni - vaan nyt oli sillä tavalla poikkeuksellinen tilanne, että kaikki tuotteet tosiaan menivät punnituksessa tasakymppeihin. No okei, kirsikkatomaatit oli oikeasti 49g.
Dumis

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noin, työt tehtynä. Kohta himaan ja sitten miettiin että mitä tekis. Vähän kyllä olut-hammastakin kolottais.
SikaMika

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niskassa ja hartioissa kiertää taas veri. Kävin nappaamassa aamupalaksi koulun subventoiman hieronnan ja Kelan subventoiman aterian. En mä mihinkaan töihin jaksanut herätä, skippasin ne suosiolla ja nukuin univelat pois. Jos opiskelisi hetken, hakisi sen kopsukoneen himaan ja alkaisi homoboymaisesti röpöttämään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toisaalta...

Jos jättäisi salin väliin ja kävisi nappaamassa olusen töidenjälkeen. Jaksaa sitten viikonlopun painaa urakkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Nyt pannulle naudan sisäfilepihvi, pekonia ja muna.
Muista raportoida hiusmuotoilijalle kalorit.
:sir:

Fileepihvi 140g 172kcal
Pekoni 70g 259kcal
Paistettu muna 50g 72kcal
ProViact Bifidus 125g 104kcal
Kirsikkatomaatti 50g 10kcal
= 617 kcal

:piru:

Kaikkea paskaa sitä tuleekin tungettua kurkustaan!

Edit: Tarkennettakoon vielä, että en pyöristele grammalukemia kymppeihin - ja siis valehtele törkeästi itselleni - vaan nyt oli sillä tavalla poikkeuksellinen tilanne, että kaikki tuotteet tosiaan menivät punnituksessa tasakymppeihin. No okei, kirsikkatomaatit oli oikeasti 49g.
Eli mitä? Saat syödä 183-383 kcal tänään vielä?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
ninnithequeen

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jumanklavita että teki päikkärit hyvää.

Ja jumanklavita, mä saan tänään kynttiläillallisen pihveineen, punaviineineen ja valkosipuliperunoineen :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Noin, työt tehtynä. Kohta himaan ja sitten miettiin että mitä tekis. Vähän kyllä olut-hammastakin kolottais.
Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Intian jannut kyselee kaverilta Suomen käytännöistä. Eka kysymys oli että miten teuraseläimet tapetaan. Kuulemma ei voi syödä, jos eivät kuole kurkun leikkaamiseen.

Toinen kysymys oli et missä on häpi end-paikat. Kuulemma heillä on kotimaassa duunin vieressä moisia laitoksia hurumycke ja niissä käyminen on ihan tavallista. Sattuneesta syystä kaveri ei osannut auttaa.

Mutta että häpi end, ja minä kun luulin että suomessa on työhyvinvointi hyvällä mallilla.. :think:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Ja jumanklavita, mä saan tänään kynttiläillallisen pihveineen, punaviineineen ja valkosipuliperunoineen :shock:
Sano että tuo lasipurkin ja kultakalan mukana.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Crowbar kirjoitti:Eli mitä? Saat syödä 183-383 kcal tänään vielä?
Aattelin vetää tohon jonkun puoltoista tonnia päälle.
NuoriD

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:Intian jannut kyselee kaverilta Suomen käytännöistä. Eka kysymys oli että miten teuraseläimet tapetaan. Kuulemma ei voi syödä, jos eivät kuole kurkun leikkaamiseen.

Toinen kysymys oli et missä on häpi end-paikat. Kuulemma heillä on kotimaassa duunin vieressä moisia laitoksia hurumycke ja niissä käyminen on ihan tavallista. Sattuneesta syystä kaveri ei osannut auttaa.

Mutta että häpi end, ja minä kun luulin että suomessa on työhyvinvointi hyvällä mallilla.. :think:
No eikö tuolla kalliossa tai jossain noita häpi end paikkoja ole?
masa

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:No eikö tuolla kalliossa tai jossain noita häpi end paikkoja ole?
No on kai, mutta ei täällä niissä kukaan julkisesti tunnusta käyvänsä. Eikä varsinkaan ukkomiehet. Intiassa sen sijaan moinen puuha on näemmä ihan sallittua ja suositeltavaa.. No mikäs siinä. Kyllä bitti lentää lennätyksen jälkeen :roll:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti: Intiassa sen sijaan moinen puuha on näemmä ihan sallittua ja suositeltavaa.. No mikäs siinä. Kyllä bitti lentää lennätyksen jälkeen :roll:
Intiassa on monia muitakin hassuja asioita.

Mutta juu, aiheeseen liittyen muistan nähneeni jonkun postauksen, jossa joku manageri jossainpäin maailmaa vei intialaiset kaverit paikalliselle crack whore alueelle, jossa naiset ovat niitä viimeisiä mihin kukaan haluaisi koskea -- eikä sen jälkeen uusia kysymyksiä tullutkaan enää aiheeseen liittyen.
NuoriD

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti: Intiassa sen sijaan moinen puuha on näemmä ihan sallittua ja suositeltavaa.. No mikäs siinä. Kyllä bitti lentää lennätyksen jälkeen :roll:
Intiassa on monia muitakin hassuja asioita.

Mutta juu, aiheeseen liittyen muistan nähneeni jonkun postauksen, jossa joku manageri jossainpäin maailmaa vei intialaiset kaverit paikalliselle crack whore alueelle, jossa naiset ovat niitä viimeisiä mihin kukaan haluaisi koskea -- eikä sen jälkeen uusia kysymyksiä tullutkaan enää aiheeseen liittyen.
Onko tuo nyt esimiehen puolelta asiallista käytöstä?
ninnithequeen

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Ja jumanklavita, mä saan tänään kynttiläillallisen pihveineen, punaviineineen ja valkosipuliperunoineen :shock:
Sano että tuo lasipurkin ja kultakalan mukana.
Ei, se tuo vaan kissanruokaa. Tai no onhan kultakalatkin kissanruokaa?
RP

Re: Baariperjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Hitsin vitsi. Unohdin jotta mulla on syndet sunnuntaina. Sitten taas pari vuotta lähempänä kolmeekybää.

Onneks unohdin, ei tartte kakkukaffetella.
Vastaa Viestiin