Ruikuli-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ripulipaska onko? Minulla ei, mutta sinulla ehkä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tunne on, että ei tarvitse luovuttaa posliinille mitään varpusparvia vaan kunnon parrua.

Kahvi & puuro naamaan ja siivoilemaan. Edelleen täytyy ihmetellä kuinka voin sotkea näin hurjasti suunnilleen vain kääntymällä paikallaan.

Sohva tuodaan maanantaina :h:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Komeeta, Jarkko! Vamosvamos Rafa taipuu finaalissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Komeeta, Jarkko! Vamosvamos Rafa taipuu finaalissa.
Tarkoitit kai, että Nadalin taskuun tippuu muutama kolikko lisäkahisevaa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuskin Jakekaan tuolta tyhjin käsin lähtee. Ainakin listasijoitus nousee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vasen reisi huutaa puuta ja roppa muutenki ruvella. Taidettiin ottaa pientä poikapainia illalla, nollaa eilisen hieronnan tehokkaasti, huomaan.
Johnny Cashia putkeen ja päivän opiskelut minimiin, kyllä aina huomennakin ehtii. Hei, Johnny sanoo tämänkin äskeisen kitetytettynä paljon paremmin: I hurt my self today, to see if I still feel...(toki alunperin NIN, mutta tää toimii NIIN paljon paremmin).

Otan Fernet-Brancan ja jatkan unia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja sitten kaupoille :] Jonkun tätäkin taloutta on pyöritettävä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rikonkohan uutta yhtiölakia kun ajattelin porata muutaman reiän propuille ulkoseinään?


No poraan siltikin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vesper kirjoitti:Ja sitten kaupoille :] Jonkun tätäkin taloutta on pyöritettävä!
Pidän nuoren naisen asenteesta. Pakko kysyä, löytyikö sitä kovaa ja korkeata vai jäikö shoppailun asteelle?! :wink:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

SikaMika kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja sitten kaupoille :] Jonkun tätäkin taloutta on pyöritettävä!
Pidän nuoren naisen asenteesta. Pakko kysyä, löytyikö sitä kovaa ja korkeata vai jäikö shoppailun asteelle?! :wink:
No eihän sitä eilen löytynyt, kun olin koko illan hyvää kierrättämässä eli Nuoruuden Veteraanina. Alle 18v on pikkasen liian nuorta, vaikka varmasti kovaa ;)

Ps. Nuoren?! Yritätkö sä päästä mun pöksyihin?
Viimeksi muokannut Vesper, 02.10.2010 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Leipää nassuun (lihat loppu, yök) ja banaania ohessa, kohta salille, jonkunhan tässä taloudessa täytyy salillakin käydä. Koska taloudessa ole muita niin joutuu ite senkin hoitaa, sopii.
Vähän kyllä takareidet ilmoittavat kireydestä ja pohkeet meinaa kramppaa jatkuvasti, mutta vetäsen taas tuon magnesium-purkin tyhjäksi ja haen uuden.
ninnithequeen

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miesseura läks mut onneks on vielä sisäfilepiffejä ja valkosipulipottuja jälellä :]

Ja kauppatreffit myöhemmin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Miesseura läks mut onneks on vielä sisäfilepiffejä ja valkosipulipottuja jälellä :]
Oujee, suck that dick!1!
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Neuro-Nadal kusi tokan erän tiemurrossa, Canal näyttää. Mitähän klittaa sitä tänään tekis? Puputetaan nyt Fazerin sinistä ensin roteva laatta...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

...jäin miettimään puputtaa-sanaa. "Kanta"sanahan on jänis. Jänis, pupu, kani jne.

Jokaiselle löytyy verbi, joka tarkoittaa aivan eri asioita: jänistää, puputtaa tai kanittaa. Sitten meillä on tuo RP... joka liittyy tähän soppaan miten?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Tosi mielenkiintonen tää Jimiltä tuleva "Maa ihmisten jälkeen".
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Pötkön tuleva kummitäti tulee kohta kylään. Sitten kun mies palaa töistä karataan tätösen kanssa Helsingin rientoihin ja hylätään mies lapsenhoitovuoroon.

Tänään olen päättänyt testata fresitan. Onko hyvää vai onko edessä karmaiseva pettymys? Entä jos en enää pidä ollenkaan alkoholista? :shock:
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Onko eka kerta ulkona pötkön jälkeen? Kaksi vaihtoehtoa: joko haluat kotiin pötkön luokse taikka alko maistuu liiankin kanssa. Itse toteutan aina viimeistä vaihtoehtoa, mistä syystä en harrasta ulkoilua kovinkaan paljon ;) Valomerkki tulee aina liian aikaisin.

Ylermi: no siten tietysti että koet zekzuaalista vetoa pupua kohtaan, daah!!
ninnithequeen

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miesseura läks mut onneks on vielä sisäfilepiffejä ja valkosipulipottuja jälellä :]
Oujee, suck that dick!1!
20 v sitten asuttiin naapureina, vanha kaveri vaan siis, sorry.
milli

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ihan sunnuntaifiilis, kun eilen oli koko päivän kotona. Oli mahtava ilta eilen ystäväpariskunnan kanssa, nyt on sitten vähemmän mahtava olo.. olisipa kello jo kahdeksan, niin pääsisi lillumaan taloyhtiön uima-altaaseen.. yksin tosin .. se ei ole kivaa.
ninnithequeen

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti: olisipa kello jo kahdeksan, niin pääsisi lillumaan taloyhtiön uima-altaaseen.. yksin tosin .. se ei ole kivaa.
Siis sehän ois ihan parasta!
milli

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

ninnithequeen kirjoitti: Siis sehän ois ihan parasta!
siis mielummin mä olisin siellä avopuolison kanssa kahdestaan, onhan meillä siellä oma uintivuoro.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Me mennään varmaan pojan kanssa aamusta uimaan, iskä saa potea tyky-illan olotilaansa rauhassa :] Onneksi poika on yhtä vesipeto kuin äitinsä ja tykkää saunoa, joten saadaan hyvin 2h menemään!

Huomenna hakemaan SuomiSoffasta keittiöntuolit :h: Vihdoinkin!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Ylermi: no siten tietysti että koet zekzuaalista vetoa pupua kohtaan, daah!!
Jos puputan suklaata tarpeeksi paljon, mulla on pupufetissi...joo selkeetä alkulähdekamaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ruikuli-lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olipas taas rankka reissu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin