Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suoli on tärkeä elin: kakka tukee ulos sieltä.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pojan suoli ainakin toimii taas loistavasti...huomenta....zzzz....
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen läpipaska, suolisto on ystäväni.

Paljon oli suunnitelmia tälle päivälle, katsotaan ehtiikö mitään tekemään. Makuuhuoneen TYKYttelijä oli vähän huonossa hapessa klo 5.30 kun kotiutui, joten saattaapi mennä ulkoillessa tämä päivä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:Suoli on tärkeä elin: kakka tukee ulos sieltä.
Jotain voi mennä sisäänkin ilman "Exit only" tatskaa?

Ihan kuin haluaisin panna sua suoleen mutta miksikäs en?
Itselläni on titaanivahvistetut raappahousut..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ilmeisesti on tullut nukuttua tarpeeksi. Eilen sivalsin 11 tuntia putkeen, kukuin 6 tuntia ja nukuin taas 8 tuntia. Nautin mäkkäriaamiaisen, otin vastaan kopiokoneen, laitoin kaikki erilaiset pesukoneet rullaamaan ja kokeilen jatkaa opiskeluja. Lopputyönvaljojaltakin tuli palaveerauspyyntö, eli jotain pitäisi vielä tehdä lopputyönpaskankin eteen.

P.s. Katselin yöllä opintomateriaalina Wall Street ygösen. Pitäisi käydä jatkokurssina vahtaamassa jatko-osa teatterissa, ketkä kaikki naisista haluavat lähteä seuraksi?!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mä oon hämmentynyt miten hyvin kaikki onnistu. En ollut liian humalassa, vaan iloisessa känässä tasaisesti, ruoka oli hyvää, en polttanut tupakkaa ja aamulla ei ollu yhtään niin paha olo kun odotin. Sain ilmasen bussimatkan kun kuski ei saanut velotusta otettua kortilta, junan lämpötila oli miellyttävä ja aikataulut osui hyvin.

Ainoa mikä harmittaa on etten nukkunut pitempään aamulla.

Aika hyvin ekaksi kerraksi pitkään aikaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja RP »

^Hei, sä et nyt osaa tätä hommaa.

Onnea itselleni syndejen johdosta, yhtä hehkeä kuin eilenkin <3
Dumis

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:^Hei, sä et nyt osaa tätä hommaa.

Onnea itselleni syndejen johdosta, yhtä hehkeä kuin eilenkin <3
Niin, mä osaan. Join wiskiä eilen tarpeeksi ja olutta liikaa. Nyt pääkoppa kipeä ja bussimatka oli helvetistä. Rökiä poltin taas liikaa ja nyt meinaa kuolla. Baarivonkaamiset jätin eilen väliin, kun ei kuitenkaan olis jaksanut mitään, vaan lähdin jatkoille kaverin luo pasilaan jossa rapuloi melkein koko päivän.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Neljä pulloa sidukkaa (3l) ja ei krapulaa. Matka sohvalta sänkyyn ei tuottanut myöskään ongelmia. Viihdekkin oli kohtuu halpaa, mutta vongattavia ei ollut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea RP :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt on kyllä vähän yksinäinen sunnuntai. Täytyy syödä hyvin, niin ehkä se helpottaa.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:Nyt on kyllä vähän yksinäinen sunnuntai. Täytyy syödä hyvin, niin ehkä se helpottaa.
Helpotti ainakin mua.

Onneks huomenna treffit ja lapsenvahti sen aikaa :]
masa

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja masa »

Uudellamaalla ei näemmä ymmärretä lampaankäävän päälle lainkaan, kun kukaan ei niitä metsästä pois vie. No ei haittaa, mulla maistuu kyllä. Namnam!
Manaaja

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei vittu. Mammanpoika telkkarissa pistää penthousen pet of the yearin kävelemään sen takia että se on penthousen pet of the year.

Ei vittu. Tää maailma on epätodellinen. Ei vittu.

Ei vittu.
RP

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja RP »

^No oli se toinen omaan silmääni hotimpi. Mutta parastahan oli, että penthouseus ei ollut mammalle issue vaan tapasivat myöhemminkin.... Ei kun hetkinen. WTF.
RP

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Onnea RP :h:
Kiitos <3
milli

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja milli »

^^^ mä en kyllä niin ymmärrä, että millainen nainen haluaa ehdoin tahdoin taistella moisesta mammanpojasta.. vähänx daijjui hei
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuinka hemmetin hankalaa se voi olla isoille yrityksille saada eLaskutus käyttöön?


Ai niin, on se hankalaa. Itsehän pakerran senkin parissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onnea pupunen! :h:

Äidin synttärit juhlittu, ensi vuonna sillä sitten pyöreitä ja mulla puolet niistä. On tää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja milli »

Kato joo, synttärisankarille onnea :)
Manaaja

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:^^^ mä en kyllä niin ymmärrä, että millainen nainen haluaa ehdoin tahdoin taistella moisesta mammanpojasta.. vähänx daijjui hei
90% naisista ovat sellaisia että jos jos annetaan kuva että jossakin on jotain tavoittelemisen arvoista, naiset taistelevat siitä veriseen loppuun saakka, vaikkeivät todellisuudessa edes käsittäisi yhtään mitä tavoittelemisen arvoista siinä on.

Nii ja ärpeelle onnitteluj.
SikaMika

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Perkele kun on vieläkin nuutunut krapulaolo. Matikan viimeisen tehtävän tekoon kului aikaa 6 tuntia, vaikka olin olotilastani huolimatta tehokas. Vittumaista hommaa noiden vääntäminen. Pistelaskujärjestelmänsä vain on niin vittumainen, että ne on pakko tehdä kaikki, jos haluaa hyötyä hittojakaan. Ja kun tentti koostuu yksinomaan niissä käsitellyistä asioista, on pakko vääntää loppuun asti. Jäljellä tänään siis vielä enkun tehtävä, olisi pitänyt lisäksi vähän perehtyä tulevaan saman aineen esitelmän materiaaleihin, mutten tänään kyllä ehdi.

Olin onnistunut painimaan kaverin jatkoilla keittiön tuolin paskaksi, joten viikonloppu toimi hyvänä nol(l)aajana paitsi päälle, niin myös lompakolle. Onneksi ei tarvitse vähään aikaa lähteä minnekään...
milli

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja milli »

Manaaja kirjoitti: 90% naisista ovat sellaisia että jos jos annetaan kuva että jossakin on jotain tavoittelemisen arvoista, naiset taistelevat siitä veriseen loppuun saakka, vaikkeivät todellisuudessa edes käsittäisi yhtään mitä tavoittelemisen arvoista siinä on.
Meinaatko esmes julkimoiden jahtaamista?

Tietenkin on mahtavaa, että perhe on tärkeä miehelle, mutta.. jos lähtökohta on se, että tässä on nää nössö, joka antaa sen äidin tehdä tärkeät päätökset sen puolesta.... ei kiitos.
Vastaa Viestiin