Tell my why, I dont like Mondays

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Parilla pidemmällä Englannin reissulla majoituin eri perheisiin, joissa kummassakin oli pari koiraa. Isäntäväki ei oikein saanut koiria kuriin. Selityksenä oli, että ekan perheen koira oli tullut saksankielisestä perheestä ja tokan oli tullut ranskankielisestä.
Hyvin ne suomea tottelivat :D isäntäväen hämmästykseksi :shock:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja RP »

Koirista tuli mieleen muutama päivä sitten kuulemani tarina etäisesti tutusta pariskunnasta. Olivat ottaneet itselleen pikkukoiran, joka sitten räksytti kun vieraita tuli kyläilemään ensimmäisen kerran.

Eivät suinkaan kouluttaneet tjmv. tätä koiraa vaan vierailla ei ollut sinne tulemista ennen kuin koira oli viety jollekin sukulaiselle hoitoon. Hoitopaikkaan ei tietysti sinä aikana vierailla asiaa (hoitopaikan ihmisten tutuilla siis).

No tietysti kun lapsi alkoi tekemään tuloaan niin koira vietiin piikille kun ei kerran sietänyt vieraita talossa.

Mä en kerta kaikkiaan voi sietää saati hyväksy ihmisten tapaa tehdä koirista "sekoboltseja" tai jättää niitä kouluttamatta.

Yllä oleva keissi on mielestäni suhteellisen vitutuskäyrää nostattava.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Ei ole. Älä yritä päteä asiassa josta et tiedä yhtään mitään.

Koira ei ollut autossa vaan talossa. En halua vieraita eläimiä kotiini.
Ystävällisesti tiedustelemalla elukoista tehdään käytösongelmaisia.
Asia on loppuun käsitelty.
Kaikennäköiset vieraat elikot heitetään huut hiiteen! :twisted:
Mitäpä suotta.
Esimerkiksi kun enoni vielä eli, asuin tuossa ulkorakennuksessa, 2x4 metrin kopissa, yhden talven yli. Saappaat jäätyi yöllä lattiaan.
Siellä asui myös ihku rottaperhe. Seinien välistä kuului joskus rytmikästä jynks-jynks -ääntä, mitä lienevät tehneet.

No Anyway, kerran katselin siellä vm 1985 matkatelkkariani, ja laskin hetkeksi lihapiirakkani telkkaripöydän alle. Seinästä tuli neljä kappaletta suloisia rottia, jotka alkoivat safkaamaan lihapiirakkaani. Hetken kuluttua tuli ilmeinen Isäntä ja Uros. Sellainen nuoren kissan kokoinen, jo harmajaselkäinen rotta. Vain yksi niistä muista uskalsi hetken haistella sen kuonoa, sitten ne muut karkoittuivat. Se Äijä laski leveän perseensä maahan ja skruudasi lihikseni lopun niin että maiske kävi. Tämä tarina on totta.
Mitä minä niitä syyllistämään ja häätämään, söpöjä, ja on se heidänkin kotinsa.
Ehkäpä rottaperhe saastutti hengitysilmasi ja joudut vieläkin kärsimään seurauksista?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti: Ystävällisesti tiedustelemalla elukoista tehdään käytösongelmaisia.
Asia on loppuun käsitelty.
:jee:

Aiemmin mainitsevani yhteenmuuttaneet ystäväni muuttivat tosiaan juuri kaksioon, nyt koiria on kolme. Perjantaina tämän naisen rottis riehui ja häntä heilu niin että tavarat kaatui, komensin tuttuun tapaan koiran ensin pois jaloista ja sen jälkeen eteiseen maahan ja paikka. Sinne jäi, omistaja oli aivan äimän käkenä että mites se koira sua noin tottelee. Jos pyytää, antaa vaihtoehdon.
Tuotakin on luulenpa kohdeltu kuin huonekalua. Jos kuin perheenjäsentä, se ymmärtäisi sympata ja noudattaa pyyntöä. Tai no, jos ei toimi, niskasta raahaamista sitä säikkymättä :D

Muiden juttuihin, että tuttu myös saksanseisojallinen mies kertoi, että jos eivät vaimonsa kaa halunneet että koira ymmärtää (vaikka uloslähtösuunnitelmia), heidän piti puhua... juu, saksaa.
milli

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja milli »

Pulkannaru kirjoitti:Perssuti.
Miksi naiset ei ota yhteyttä yksi kerrallaan, vaan neljän ryppäänä, niinqu nyt. Paskat. Pää halkee. Pitää alkaa pitää kirjaa siitä, mitä on kullekin ehtinyt kertoa. Plääh.
Aijaa. Uusikuu tulossa parin päivän päästä. Se selvittää jo paljon.
Ollessani sinkku toi päti miehiinkin vallan hyvin :P Miksi tuollaiset tulee aina kerralla, eikä silleen tasaisena virtana?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Gat »

milli kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Perssuti.
Miksi naiset ei ota yhteyttä yksi kerrallaan, vaan neljän ryppäänä, niinqu nyt. Paskat. Pää halkee. Pitää alkaa pitää kirjaa siitä, mitä on kullekin ehtinyt kertoa. Plääh.
Aijaa. Uusikuu tulossa parin päivän päästä. Se selvittää jo paljon.
Ollessani sinkku toi päti miehiinkin vallan hyvin :P Miksi tuollaiset tulee aina kerralla, eikä silleen tasaisena virtana?
Minä siis niin symppaan teidän sanoinkuvaamattomia kärsimyksiänne...NOT.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

milli kirjoitti:Ollessani sinkku toi päti miehiinkin vallan hyvin Razz Miksi tuollaiset tulee aina kerralla, eikä silleen tasaisena virtana
Kuuhullujen liikkeet n 2 vkon välein?
Gat kirjoitti:Muiden juttuihin, että tuttu myös saksanseisojallinen mies kertoi, että jos eivät vaimonsa kaa halunneet että koira ymmärtää (vaikka uloslähtösuunnitelmia), heidän piti puhua... juu, saksaa.
Meillä oli aikanaan dobermanni. Se ymmärsi puhetta liikaa. Esimerkiksi mökille lähdöstä kertominen meille lapsille oli vaikeaa, koskapa koira ymmärsi mm sanat kesämökki, mökki, möksä, ko paikkakunnan ja kylän nimen ja vieläpä tilan nimen. Ja sai hepulin kun kuuli noista jonkun sopiviin sanoihin yhdistettynä. Asia piti kertoa eri sanoilla kielinä su/ru/engl.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Gat kirjoitti:Minä siis niin symppaan teidän sanoinkuvaamattomia kärsimyksiänne...NOT.
Vaikeempaa tää on kun nyhjöttää yksikseen !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja milli »

Pulkannaru kirjoitti:Kuuhullujen liikkeet n 2 vkon välein?
Ehkä ne vaan haisto mun kierron .. dunno :P
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Sitähän se tietenkin on.
Narttu !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin