Tell my why, I dont like Mondays

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Mä en tajua, miten sä edes voit ajatella, että mä en olisi sanonut tuota vitsinä.
Luitko sä mun ekaa vastausta ollenkaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Että salaahan mekin ollaan yksinäisiä ja miestä vailla, vaikka muuta tietysti annetaan ymmärtää...
No ettekö te muka sitten ole?
Munaa vailla korkeintaan.
Älkääkä nyt käsittäkö väärin, kyllä mä sopivan miehen vastaan sattuessa alan ehkä pesääkin rakentamaan, mutta en mä kyllä sellaista jaksa aktiivisesti etsiä. Oon jo aika tykästynyt itsenäisyyteeni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt on kyllä aivan maanantai-fiilis.
En tykkää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Nyt on kyllä aivan maanantai-fiilis.
En tykkää.
Sama vika :l33t:
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mä en tajua, miten sä edes voit ajatella, että mä en olisi sanonut tuota vitsinä.
Luitko sä mun ekaa vastausta ollenkaan?
Joo. Mutta kun netissä ei äänensävy tule esiin, niin kohta Vitsinä varmaan heitit ja sellaisena sen otinkin ei välittynyt mulle oikeassa muodossa. Ja edeltävä lapsettomuuskysymyksesi oli laittanut mut moodiin, jossa epäilin sun olevan loukkaantunut.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kyllä jämpti on näin, että kun kerran tänne on tultu, tulee jotain muutakin jättää jälkeen kuin hiilijalka. Jos on tarpeeksi fyffeä, voi rakentaa maamerkkejä, mutta suurimmalle osalla populasta lisääntyminen on ainoa vaihtoeho.

Ja miten sitä voi oppia epäitsekkääksi kunnon luterilaiseksi, jos ei kasvata lapsia ja tunne, miten omaan napaan tuijottaminen katoaa ja jäljelle jää lämmin tunne toisten hyväksi toimimisesta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Ja miten sitä voi oppia epäitsekkääksi kunnon luterilaiseksi, jos ei kasvata lapsia ja tunne, miten omaan napaan tuijottaminen katoaa ja jäljelle jää lämmin tunne toisten hyväksi toimimisesta.
No en mä tiedä. Ehkä mun kolme hyväntekeväisyyskohdetta kasvattaa... Vai olisko jo äiskä kasvattanut, kun moisiin turhuuksiin aikani tuhlaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Johan noita kakruja on maa pullollaan. Jos nyt semmoisen haluaa niin ottaa valmiiksipannun, ei tule hiki yrittäessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Johan noita kakruja on maa pullollaan. Jos nyt semmoisen haluaa niin ottaa valmiiksipannun, ei tule hiki yrittäessä.
Sen verran tulee kuitenkin olla itsekäs, että pääsääntöisesti haluaa siirtää omat geenimutaationsa myös muille.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No johan nyt on saatana kun ne joilla on ajolupa satamaan, niin ne pöllii firman autot ja nyt sitten pääse lounaalle kun kaikki (2!) firman autoa ovat ajossa. Vittuuh.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Joskus kannattaa olla epäitsekäs ja jättää väliin se muiden tuomitseminen paskalootaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Älkääkä nyt käsittäkö väärin, kyllä mä sopivan miehen vastaan sattuessa alan ehkä pesääkin rakentamaan, mutta en mä kyllä sellaista jaksa aktiivisesti etsiä. Oon jo aika tykästynyt itsenäisyyteeni.
Te voitte perustaa blissin kanssa Katkeroituneet Wanhat Piiat-yhdistyksen, jossa keskustellaan etupäässä siitä kuinka te ette tarvitse miestä mihinkään.
ninnithequeen

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituiks meni lounassuunnitelmat :maanantai:

Paan lastenhoitajan pihalle pennun kans ja kuuraan koko asunnon ja murjotan. Pah.

EDIT: hyvää synttäriä Bluntlylle ja nimpparia Lolitalle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Vituiks meni lounassuunnitelmat :maanantai:
Älä huoli, saatiin mekin perjantaina miehen kanssa kahdestaan (!!) pitkästä aikaa lapsivapaa ilta. Ilta meni sitten kaverin muuton ja lamppujen asettelun lomassa :( Ei vaan kehdannut sanoa että "heitä meidät himaan, luvattiin joo jeesaa mutta nyt riitti". Klo 22 oltiin kotikulmilla, käytiin syömässä ja klo 23 nukkumassa ihan rikkipoikkiväsyinä.

Kaverin tyttöystävä on muuten 8. viikolla raskaana. Istui vaan ja valitteli, mä purin keittiökamat laatikoista. Hmpf!
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Älkääkä nyt käsittäkö väärin, kyllä mä sopivan miehen vastaan sattuessa alan ehkä pesääkin rakentamaan, mutta en mä kyllä sellaista jaksa aktiivisesti etsiä. Oon jo aika tykästynyt itsenäisyyteeni.
Te voitte perustaa blissin kanssa Katkeroituneet Wanhat Piiat-yhdistyksen, jossa keskustellaan etupäässä siitä kuinka te ette tarvitse miestä mihinkään.
Ilta=Pieru:
Tietokonemies makaaberin onnettomuuden uhrina
Silminnäkijähaintoja kaivataan kahdesta vaaleatukkaisesta naisesta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yksilö puolustaa omaa elämänmalliaan, varsinkin pitkäaikaista, koska muutenhan hän vaikuttaisi epäonnistuneelta surkimukselta. Jottei ihan masennukseen tarvitse valahtaa, ei varttunut lapseton joka käänteessä voi ajatella yksinolon olevan totaalisen huono vaihtoehto. Deep, deep...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

"First we take MEE, then break some balls."
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vituiks meni lounassuunnitelmat :maanantai:
Älä huoli, saatiin mekin perjantaina miehen kanssa kahdestaan (!!) pitkästä aikaa lapsivapaa ilta. Ilta meni sitten kaverin muuton ja lamppujen asettelun lomassa :( Ei vaan kehdannut sanoa että "heitä meidät himaan, luvattiin joo jeesaa mutta nyt riitti". Klo 22 oltiin kotikulmilla, käytiin syömässä ja klo 23 nukkumassa ihan rikkipoikkiväsyinä.

Kaverin tyttöystävä on muuten 8. viikolla raskaana. Istui vaan ja valitteli, mä purin keittiökamat laatikoista. Hmpf!
No mutku mä niin odotin :cry:

PS. Mä Nitaa odottaessa pesin seiniä vaikka likka oli myöhässä jo 8 pvä...
Zeb

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mä taas juurikin istuin 8. viikolla. Oli niin kaamean kuvottava olo.
NuoriD

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Mä taas juurikin istuin 8. viikolla. Oli niin kaamean kuvottava olo.
Kun postasit heti Ninnin jälkeen, niin katsoin että Ninni on 8. lla viikolla.
elco

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mä taas juurikin istuin 8. viikolla. Oli niin kaamean kuvottava olo.
Kun postasit heti Ninnin jälkeen, niin katsoin että Ninni on 8. lla viikolla.
Luultavasti se onkin.
masa

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:saatiin mekin perjantaina miehen kanssa kahdestaan (!!) pitkästä aikaa lapsivapaa ilta.
Ja me lauantaina. Käytiin Gastonessa syömässä pitkän kaavan mukaan. Illan pilasi loppumetreillä Karita Tuomolan saapumine ravintolaan ja istuminen viereiseen pöytään.. Se kalkkuna haisi voimakkaammin kuin stokkan hajuvesiosasto tilipäivänä. Argh, mikä löyhkä. :laatta:

Miksi helvetissä joittenkin naisten pitää vetää hajuvesien kanssa niin pahasti yli?

Ainiin. Karitan mies oli matkassa myös.. Ilmeisesti sillä on rahaa jonnin verran. Sillä layoutilla ei kyllä ton näköstä naista muuten saisi..
ninnithequeen

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mä taas juurikin istuin 8. viikolla. Oli niin kaamean kuvottava olo.
Kun postasit heti Ninnin jälkeen, niin katsoin että Ninni on 8. lla viikolla.
Never again.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:Never again.
Nevah say nevah.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Tell my why, I dont like Mondays

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Never again.
Nevah say nevah.
Ei olisi ensimmäinen kerta, kun sotilaspoliisin ase laukeaa vahingossa.
Vastaa Viestiin