Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kopioi moraalittomasti ketjutyyliäni, joten ajattelin, josko joku haluaisi vongata minua kenties!...


olis kiva... pikkuisen joku vois vongata...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nääh, katellaan sitte kun olen käynyt kaikki palstan sonnit läpi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti:Nääh, katellaan sitte kun olen käynyt kaikki palstan sonnit läpi.
lämmitti kuitenkin ettei vallan hylätä- Kreitsu kiitos vonkauksestasi vaikka olinkin viimeinen :cry:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarska kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Nääh, katellaan sitte kun olen käynyt kaikki palstan sonnit läpi.
lämmitti kuitenkin ettei vallan hylätä- Kreitsu kiitos vonkauksestasi vaikka olinkin viimeinen :cry:
Hei, jos sinä olet viimeinen, Kreitsu Haluaa minua enemmän kuin sinua!! Loogista!! Niin!
NuoriD

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jos rupean homoksi, niin lupaan tehdä SA:sta pikkuvaimoni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Nääh, katellaan sitte kun olen käynyt kaikki palstan sonnit läpi.
lämmitti kuitenkin ettei vallan hylätä- Kreitsu kiitos vonkauksestasi vaikka olinkin viimeinen :cry:
Hei, jos sinä olet viimeinen, Kreitsu Haluaa minua enemmän kuin sinua!! Loogista!! Niin!
Voih. Minä huomasin tämän lähes absurdiuden, mutta kieltäydyin ajattelemasta. Maailma on JULMA paikka. Murjotan. :(
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriD kirjoitti:Jos rupean homoksi, niin lupaan tehdä SA:sta pikkuvaimoni.
Kiitos sikäli huomaavaisuudesta ja kelpaamisestani. Ongelma on se vielä toistaiseksi kun en ole homottaja. Kuinka muututaan homppeliksi helpoiten. Nuorella Daavidillahan on rahnaakin niin ettei tarvii kuin loikoilla petissä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarska kirjoitti: Voih. Minä huomasin tämän lähes absurdiuden, mutta kieltäydyin ajattelemasta. Maailma on JULMA paikka. Murjotan. :(
Olen melko varma, että "Mussukkammekin" olisi valinnut minut eikä sinua. :D (hei ei kumpaakaan mutta anna minunkin kuvitella.. )
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Voih. Minä huomasin tämän lähes absurdiuden, mutta kieltäydyin ajattelemasta. Maailma on JULMA paikka. Murjotan. :(
Olen melko varma, että "Mussukkammekin" olisi valinnut minut eikä sinua. :D (hei ei kumpaakaan mutta anna minunkin kuvitella.. )
Mussukkamme? Oikein tulee paha olo. Hän on MINUN Mussukkani.
Tämä on taas niitä kauhuskenaarioita, joita ei pysty ajattelemaan. Jos Mussukka ottaisi sinut ensin. Ei ja voih, sitten olisi kai jojotus vuorossa. USKON MussukkaaNI.
Kyllä näin on.

Siis näin on... :( On. Mussukka, sano.
Zeb

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Miksi tämä ketju ei ole erotiikassa? Tämähän suorastaan tihkuu homoerotiikkaa. Mutta ei sellaisella homolla tavalla, ei ei, vaan miehekkäällä latinotavalla!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:Miksi tämä ketju ei ole erotiikassa? Tämähän suorastaan tihkuu homoerotiikkaa. Mutta ei sellaisella homolla tavalla, ei ei, vaan miehekkäällä latinotavalla!
Zeb ihana. Toki postauksessasi oli kivaa paitsi se, että postasit, ja myös jonkinlainen miehekkyys-huomaus, mutta voih kun mä en sillee hombel ole. Ja olisit voinut pikkuisen vongata. Se olisi ollut mahtavaa. Vonkaa hiukan äläkä kerro minulle ettei se olisi totta. Huippuajatus! Laitoin tämän vihreällä, joka meidän molempien lempiväri!! Eikös se jotain merkinne!? :wink:
Manaaja

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tää on todella pelottava ketju.
Gaia

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti:Tää on todella pelottava ketju.
No en mä nyt tiedä. Useimmissa postauksissa on sanottu ihan sama asia.
Manaaja

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tää on todella pelottava ketju.
No en mä nyt tiedä. Useimmissa postauksissa on sanottu ihan sama asia.
Postauksista viis, tää on todella pelottava ketju ilman ensimmäistäkään replyä.
Zeb

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:Vonkaa hiukan äläkä kerro minulle ettei se olisi totta.
Tekee mieli turskaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin silakkamarkkinoilla nro. 269 ostin saristolaismustaaleipää ja tarjouksen neljä purkkia silakkaa, ei ollut voittajasilakkaa myynnissä ja kalastaja parkui että nyt joutuu jo myymään pelkkää leipää ja hangon "saaristolaissinappia"(onhan kiva saada tehtyä viikon työ kolmessa päivässä?), äijällä ei ollut ei niin yhtään purkkia jäljellä mitään silakkaa ei yhtään purkkia koska helsinkiläissopulit oli kaikki kantaneet jo kotiinsa.. Sitruunasilakka oli ihan pirteän makuinen, lasimestarin-, tomaatti- ja valkosipulisilakka ovat vielä maistamatta!
Mussalon kalastajat myi mulle parhaiten, toisaalta taisin ostaa samalta viime vuonna ja varmaan edellisenäkin vuonna? Nyt ei ollut yhtään kylmäsavulohta myynnissä?
Turskaa ei tee mieli
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:Tää on todella pelottava ketju.
Mikäs pelottaa? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tää on todella pelottava ketju.
Mikäs pelottaa? :?
Oma "eheytymätön" seksuaalisuutensa luulisin kun Manalasta on puhumus? :wink: :jee: :ohyeah:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Noniin, minä turska juttelen miten minulla päivä mennyt. Turska avasi päivän hyvän unen jälkeen ja sitten turska otti aamupalaa. Sitten turska suoritti velvollisuuttaa, ei vankilassa, vaan vapaaehtoisessa työssä, josta turska saa toimeentulonsa. Sitten söin ...kalaa... ja sitten iltapäivällä oli turskan kanssa muita, jotka turskan myötävaikutuksella tekivät ryhmätöitä. Illalla turska halusi NHL-matsiin, mutta turskalla on nyt kiireitä kotitöitten äärellä.

mitäs muuta turskalle, onkos tullut viestejä.

Ahaa, Zeb haluaa minua. Voi vitsi kun kiihkeää ja ihanaa, tottakai ajallaan, rakas Zeb!!! Ja sulla on varmaan kiire nyt saada. Palataan!

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Vonkaa hiukan äläkä kerro minulle ettei se olisi totta.
Tekee mieli turskaa.

Tällaista normijuttua turskalla nyt. Syksy on saanut ja turskakin ON HYVÄLLÄ SYYSMIELELLÄ (hyi hyi lukijat!)

Tällaista turskalla Ihanaa kun vongataan näin suoraan, mutta sehän on turskalle ihan näin selkeää.

S-turska
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Turska (Gadus morhua) on Pohjois-Atlantin kalastuksessa tärkeimpiä saaliskaloja. Elää myös Itämeressä.

Muistahan Turska myös palstalapsesi 3-vuotispäivän (11.10.) lähestyminen... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^No tulihan se vonkaus sieltä viimein!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi vitsi.

Ei oikein ole vonkauksia nyt. :cry: Ihan niin kuin Stadinarska olisi aivan arvoton. :(

Onkohan se täysin arvoton? Yhtään vonkausta ei, eikä Manaajakaan osannut sanoa muuta kuin pelottavaa. On se oikeastaan sitäkin. Olla aivan arvoa vailla. Huh.

Mutta Daavetti ottaisi mut pieneksi vaimoksi, jos olisin nainen eli jos olisin homo. Ehkä mun mahdollisuuteni olisi tulla homoksi.
Pystynkö juksaamaan Davea, jos pyöritän pyllyä, ostan naurettavia kuteita myymälästä. Suhisutan ässää ja puhuisin kontratenoria, puhuisin pikkuhoususuojien vaikutuksista ja vaatteista ja sanoisin iik joka väliin.
Miten parran saa pois ja onkohan Dave vielä viriili että tarkistaa housut.

Voi hitto olis kiva jos joku nainen vonkaisi. Olen mä sentää vuoden 2009 kitinäläinen. Vai onko ongelma juuri siinä, että olen liian hyvä??? Voi hyvä tavaton. Nyt naiset virvelin ääreen! Saisit kivan elävän kalan minusta! :)

Toivoo Arskis- turskis
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Muuten voisin vongata, mutta varatut ei voi...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Muuten voisin vongata, mutta varatut ei voi...
VOI KUN ihanaa kuulla. Tiedätkö, sä oot kulta! Tämä riittää ja toi Arskalle toivon tunteen. Kiitos ja :h: .
So Hard

Re: Vonkaa Stadinarskaa -ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Anna pillua!
Vastaa Viestiin