Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Galna dagar, ostakkee, ostakkee!
Paras päivä ikinä.
nokkaelain

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ainakin tällä kertaa on jotain hulluakin tarjolla, lauantain tuotteissa:

Säteilylämmitin. Seinään asennettava, teho 1000 kW. :D
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lupasin itselleni, että jos jaksan sielä hetken kitua niin saan katsoa Dexterin uusimman episodin. Hampaat pitää tietenkin olla kiltisti pestyinä ja ohjelman jälkeen mennään sitten heti nukkumaan. Reilu diili, kiinni veti!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Huomasin juuri, että paitsi vetää vessaa, en ole jaksanut ajaa "partaakaan" kolmeen viikkoon.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Heräsin, prööt! Ei oo taaskaan vrk-rytmi ihan kohillaan. No, josko pari sidukkaa jelppais (varmaan!).
Luulen että päivästä tulee aika gögö. No, seuraavasta sit parempi. Ainakin olen hakenut vähän apuja siihen. - Ja paskat parempi, vaan vitun rankka. Mut noin pidemmällä tähtäimellä sit ehkä palkitsee.

Ai niin, sain eilen uuden ystävän. <3 Buster-nimisen, mua isomman/painavamman ihme taistelukoiran (siltä se musta näytti!), rotu tais olla joku bullmastiffi. Se oli pelkoa ja rakkautta ensi silmäyksellä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ei tuu uni...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

2 vahvaa unilääkettä ja 6 h unta pätkissä. Huoh. Hautakynttilä palaa vieläkin partsilla :shock:
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivää. Flunssa vähän vaivailee, mutta ehkä se siitä kohta taittuis.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nokkaelain kirjoitti: teho 1000 kW. :D
:)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Koiran kanssa toimistolla. Hullarit ajattelin suorittaa illasta, yleensä kahdeksan jälkeen on ollut vähemmän tunkua. Pahimmat teräskyynerpäämummot päivystävät virka-aikaan.
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti: Hullarit ajattelin suorittaa illasta, yleensä kahdeksan jälkeen on ollut vähemmän tunkua. Pahimmat teräskyynerpäämummot päivystävät virka-aikaan.
Hullut päivät? Mulle olekaan tullut stokkan lehteä pitkään aikaan perkele! Kelatkaa nyt jos olisin vahingossa sinne osunut ryysikseen, niin vähänkö olis hermot menneet!!!11+2

Teretulemast takas! 8)
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Soitin raadiooon, mutta en voittanut aamun kysymyksen 200 euroa. :kontrolli:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dumis kirjoitti: Kelatkaa nyt jos olisin vahingossa sinne osunut ryysikseen, niin vähänkö olis hermot menneet!!!11+2
Täällä on ainakin keskusta täynnä keltaisia muovikasseja heti aamusta asti, ei voi missata!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vituttaaaaah. Kävin kollegan kanssa esittelemässä meidän extranet-projektin toiselle osastolle, mutta heitä ei tuntunut kiinnostavan lainkaan. Kukaan ei edes kuunnellut, kaikki vaan puhuivat omiaan. Lukuunottamatta kamalaa marinaa siitä, että tämä tulee teettämään heille lisätöitä.

Asiaan varmaan vaikutti se, että heidän esimiehensä, joka oli pyytänyt mua kertomaan projektista, ei itse vaivautunut paikalle ollenkaan. Prkle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Perinteisesti nuo niitä juttuja, jotka kiinnostavat yhtä paljon kuin hikiset sukat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ainoa mikä kiinnostaisi, olisi Extranet, jossa voisi haukkua anonyymisti pomoja. Se olisi juuri sellaista terapiaa, joka pidentäisi työuria ja parantaisi viihtyvyyttä.

Muuten extranetit on täynnä yleistä skeidaa, kuten haisevaa itseretostekua, siihen ei layoutin vaihtaminen paljon vaikuta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Varokaa Nordean kortteja Hulluilla Päivillä, ne saattavat johtaa kaaokseen.

EDIT. Toimivat jo, joten vit--, öö Visa (tai Stokkan Mastercard) vinkumaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bluntly kirjoitti:^ Perinteisesti nuo niitä juttuja, jotka kiinnostavat yhtä paljon kuin hikiset sukat.
Syytön mä siihen olen. Teen vain työtäni. Laitoin palautetta sille esimiehelle, että ei kai kukaan ole kiinnostunut tästä projektista, jos niiden pomoakaan ei kiinnosta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kellinkullinkeltaiset päivät..
Joo keltaisin luottokortti on minulla Sammosta, semmosta..

No money no honey no fun!

Miksikö George Michael viihtyy vankilassa? Vankilassa vartijat ovat ihQissa vermeissä ja miestenvälinen rakkaus kukkii! Sou not ihme..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikettiin väijymässä Mimi ja Kuku. Tyttö oli onnesta mykkyrällä, tanssi ihan simona, temusi kybällä. Tuli itsekin oikein hyvälle tuulokselle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Heehee, täällä on yksi kanssavuosikurssilainen, joka vetää joka päivä puku päällä ja skraka kaulassa. Mä luulin ottavani tämän homman tosissani, mutta jätkähän pitää meitä muita aivan pilkkanaan. Seuraavaksi se varmaan kasvattaa viikset.
Gaia

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

SikaMika kirjoitti:Seuraavaksi se varmaan kasvattaa viikset.
Onko siellä sun lisäksi muka muitakin niin vanhoja että niille kasvaa viikset? :shock:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

SikaMika kirjoitti:Heehee, täällä on yksi kanssavuosikurssilainen, joka vetää joka päivä puku päällä ja skraka kaulassa. Mä luulin ottavani tämän homman tosissani, mutta jätkähän pitää meitä muita aivan pilkkanaan. Seuraavaksi se varmaan kasvattaa viikset.
Aina löytyy pellejä puku päällä. Toiset tosin tulevat luennoille suoraan töistä, mutta tässä tapauksessa siitä tuskin on kyse tai sitten pappa betalar iso fyffe oma bolaget.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Heehee, täällä on yksi kanssavuosikurssilainen, joka vetää joka päivä puku päällä ja skraka kaulassa. Mä luulin ottavani tämän homman tosissani, mutta jätkähän pitää meitä muita aivan pilkkanaan. Seuraavaksi se varmaan kasvattaa viikset.
Aina löytyy pellejä puku päällä. Toiset tosin tulevat luennoille suoraan töistä, mutta tässä tapauksessa siitä tuskin on kyse tai sitten pappa betalar iso fyffe oma bolaget.
Lääkiksessä ei kukaan kyllä pukua luennoilla käyttänyt, mutta se ei kuulukaan asianmukaiseen valepukuun.
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^^^Eihän mullakaan kasva! Olen siis oikeassa porukassa.

^^Kyllä tää on ihan täysipäiväinen, parikymppinen opiskelijan kloppi. Pappa betalar tulee kieltämättä vaffasti mieleen. Jotenkin surullisen oloinen tapaus.
Vastaa Viestiin