Perhanan Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:^ Ei hätää, työnantajalla on pääsy mun fb-seinälle, ei jää luovan varainhankinnan potentiaali huomaamatta! :]
Hyvä juttu!
Olen varma potentiaalistasi!
Mullakin on kaverina entinen esimieheni mutta kun ei oikein voinut dissatakkaan.. ;)
swirl kirjoitti:Kyllä taas hiljaiseksi vetää tää palstan lukeminen... :facepalm:
.
Noh, meillä on tämä kulunut sanonta täällä kityssä, "kaikkea ei ole pakko lukea!"

Ja lukevathan täällä jotkut iltalehteäkin?

No joo jokainen on syypää omaan onneensa tai epäonneensa ei muuta sanottavaa tuosta eräästä joka on otsalohkojenne kaihertanut ja vähän päälaen ja pikkaisen takaraivon lohkojakin, tunnetilan onkin sitten aiheuttanut teille sammakkoaivonne.
Viimeksi muokannut Niba, 08.10.2010 18:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Paahtopaistia naamaan, tavarat mökkilaukkuun ja menoksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti:Muuten suunnitelma täksi illaksi pitää sisällään lähinnä sohvan kuluttamista ja kainalossa köllöttelyä. Olen todella sen tarpeessa. .
Mulla on samanlaiset suunnitelmat :h:

Tosin aion ottaa vähän viiniä myös.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Kyllä taas hiljaiseksi vetää tää palstan lukeminen... :facepalm:
Sama juttu.

En vain tajua miksi joku haluaa juosta päin seinää kokoajan. Iso porukka yrittää oikeasti takoa järkeä päähän ja käskeä siirtämään se seinä, mutta ei.

Meillä oli just pihan järkevin pikkupoika, 8v Robin leikkimässä. Söivät voileivät ja pari lihapullaa/nuppi ja pistivät pojan huoneen matalaksi :h: Sniff.. ei oo enää pikkupoika meillä.

Kohta varmaan tarttis lisää vauvoja.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nyt toi venakko on kyllä aika skutsissa. Mä en pääse aloittamaan omaa osuuttani, ennen kuin se ns. löytää takaisin sivistyksen pariin. Huomenna palaveerataan, jolloin kaiken pitäisi olla suurin piirtein valmista. Ei hyvältä näytä...
Chap

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

SikaMika kirjoitti:jos vain lähettää laskun itse ja huolehtii veroista ja maksuista itse ( = unohtaa maksaa ne)?
Yhteiskunnan loinen!
SikaMika

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Tää on just tätä!

Jos Jeesus tekisi paljon puhutun comebackinsa, se saisi ensimmäisenä parkkisakot ja sitten verottaja naulaisi sen ristille, oikealla puolellaan samassa satimessa Pääsiäispupu ja vasemmalla Joulupukki.
Manaaja

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:^ tiedä siitä, mutta aika huvittava piirre noissa suurimmassa osassa kuvia on se, että ne on suurimmaksi osaksi jonkun semiammattilaisen ottamia.

Näköjään huomiohuoraus on mennyt niin hifistelyksi, että enää itse otettu kuva ei meinaa kelvata. Paitsi kalkkunalla.
Ööh...joo ja ei. Ei ne huomiohuorauksen takia ole semiammattilaisen ottamia vaan siksi että joku runkkari on pöllinyt jälleen kerran joltain ulkomaalaiselta mallimimmiltä kuvia sen portfoliosta ja iskenyt ne cityyn muka ominaan.

Ja Aitolehti näyttää kasvoiltaan ihan M. Schumacherilta.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriD kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:...
Älä ryyppää niin paljon. Tekee elämästä paljon helpompaa.
No jaa. Olinhan mä tos jo abt 5 viikkoo täysin tipaton ja sport sport sport yms, mutta ... mjooh. Tosin olin silloin viä autuaan tietämätön siitä, mitä tapahtuu toisaalla, selkäni takana.

Tnx neuvosta/kommentista eniveis. Siihen kai täytyy pyrkiä edelleen. En mä aio toisten takia elämääni pilata (osaisinhan mä sen itsekin. =P).
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:^ tiedä siitä, mutta aika huvittava piirre noissa suurimmassa osassa kuvia on se, että ne on suurimmaksi osaksi jonkun semiammattilaisen ottamia.

Näköjään huomiohuoraus on mennyt niin hifistelyksi, että enää itse otettu kuva ei meinaa kelvata. Paitsi kalkkunalla.
Ööh...joo ja ei. Ei ne huomiohuorauksen takia ole semiammattilaisen ottamia vaan siksi että joku runkkari on pöllinyt jälleen kerran joltain ulkomaalaiselta mallimimmiltä kuvia sen portfoliosta ja iskenyt ne cityyn muka ominaan.
Tämä on todennäköistä cityn kohdalla. Kuitenkin tuli heti mieleen hetki sitten aamulehden sunnuntailiitteessä ollut juttu siitä, että ns. tavikset kuvastavat itseään aikaisempaa enemmän ammattilaisilla kun haluavat edustavia kuvia fb:n ja muihin sosiaalisiin medioihin. Jotkut kuvaamot tarjosivat jopa pakettia johon kuului kampaajan ja meikkaajan palvelut kuvauksen lisäksi.
masa

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Ööh...joo ja ei. Ei ne huomiohuorauksen takia ole semiammattilaisen ottamia vaan siksi että joku runkkari on pöllinyt jälleen kerran joltain ulkomaalaiselta mallimimmiltä kuvia sen portfoliosta ja iskenyt ne cityyn muka ominaan..
Jaa, no näytähän mulle yks varastettu persoonallisuus kuvineen.
Manaaja

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ööh...joo ja ei. Ei ne huomiohuorauksen takia ole semiammattilaisen ottamia vaan siksi että joku runkkari on pöllinyt jälleen kerran joltain ulkomaalaiselta mallimimmiltä kuvia sen portfoliosta ja iskenyt ne cityyn muka ominaan..
Jaa, no näytähän mulle yks varastettu persoonallisuus kuvineen.
Näytin just. Toi sama tunnari käytti joskus Hajba Wehben kuvia. Nyt se on löytänyt jonkun uuden. Välillä se on vaihtanut sukupuoltakin jne. Jääny jäljet vanhoista toisten kuvagallerioihin tehdyistä kommenteista joista on voinu laskea 1+1.

Edit: Eiku ei mitään, toi saattoikin olla ihan aito mirri, Tiinna18 oli tää nikkien- ja kuvienvaihtelija. Melkeen samasta muotista.
Vastaa Viestiin