Perhanan Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei kyl varmaan pystyis laittaa aitolehteä, se on aika haahka.
En kait sit pidä sen kasvon muodoista tai jotain, tosin noi ilmapallotkaan sovi low fat-runkoonkaan.
So Hard

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dumis kirjoitti:Ei kyl varmaan pystyis laittaa aitolehteä, se on aika haahka.
No hyvä, ettei Esko tuu mustikseks.
NuoriD

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:Ei kyl varmaan pystyis laittaa aitolehteä, se on aika haahka.
.
håmå!

Kyntömies ei vakoaan valitse.
SikaMika

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kyl Aitolehti on kasvoiltaan nätti. Kroppa on vähän turhan tuunattu ja toi tatska ei kyllä nosta pisteitä, mutta jos tulisi taksijonossa ehdottelemaan niin joutuisin antautumaan.

Tänään tuli työtarjousta julgubben hommiin liittyen. Olisi ollut jokin markettikeikka, mutta mulla on samaan aikaan tentti joten jäi väliin. Pitäisi laskuttaa noista toiminimen kautta, jollaista mulla ei ole. Netistä löytyy firmoja, jotka hoitaa laskutukset korvausta vastaan, mutta kuinka helposti tuollaisista narahtaa, jos vain lähettää laskun itse ja huolehtii veroista ja maksuista itse ( = unohtaa maksaa ne)?
milli

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^ joo, aitolehti on kyllä nätti, kuhan vaan hymyilis välillä :)
Dumis

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ei kyl varmaan pystyis laittaa aitolehteä, se on aika haahka.
.
håmå!
Kyntömies ei vakoaan valitse.
Semmoisen latteuden voisin vetää tähän väliin ettei kyl panohommista tule paljoa mitään jossei toisen korvienväli kiinnosta yhtään.
Eli enpä taida olla kyntömies, kun kyntövyössäkin aika vähän lovia.
masa

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: Kyllähän siellä peilikuvan kaikkien aikojen suosituimmat -listalta löytyy X kappaletta niin kauniita naisia että keskivertomissikisat alkaa näyttää rumilusten kokoontumisajolta.


http://www.city.fi/kuvagalleria/anna22/

:vihelt:
NuoriD

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ei kyl varmaan pystyis laittaa aitolehteä, se on aika haahka.
.
håmå!
Kyntömies ei vakoaan valitse.
Semmoisen latteuden voisin vetää tähän väliin ettei kyl panohommista tule paljoa mitään jossei toisen korvienväli kiinnosta yhtään.
.
håmå!1
So Hard

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dumis kirjoitti:Semmoisen latteuden voisin vetää tähän väliin ettei kyl panohommista tule paljoa mitään jossei toisen korvienväli kiinnosta yhtään.
Oletetaan että olet sinkku, Martina eronnut ja istut hyvässä nousuhumalassa jossain ravintelissa, et ole saanut piparia 12 kuukauteen ja Martina istuu syliin, laittaan pään tissien väliin ja kysyy, että kelpaisko parhaat kyydit mitä oot koskaan saanut.

Lukitseko vastauksen "en panis" vai voisitko säälistä harkita?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuosta sietäisi sen iltatyttökalkkunan ottaa oppia!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ tiedä siitä, mutta aika huvittava piirre noissa suurimmassa osassa kuvia on se, että ne on suurimmaksi osaksi jonkun semiammattilaisen ottamia.

Näköjään huomiohuoraus on mennyt niin hifistelyksi, että enää itse otettu kuva ei meinaa kelvata. Paitsi kalkkunalla.
Dumis

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

So Hard kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Semmoisen latteuden voisin vetää tähän väliin ettei kyl panohommista tule paljoa mitään jossei toisen korvienväli kiinnosta yhtään.
Oletetaan että olet sinkku, Martina eronnut ja istut hyvässä nousuhumalassa jossain ravintelissa, et ole saanut piparia 12 kuukauteen ja Martina istuu syliin, laittaan pään tissien väliin ja kysyy, että kelpaisko parhaat kyydit mitä oot koskaan saanut.

Lukitseko vastauksen "en panis" vai voisitko säälistä harkita?
Onhan sitä kyllä lohjennut Martinaa huonomman näköisillekin, mutta just Martina ei kyl mua lämmittele.

Tuossa tilanteessa luultavasti panisin.

edit: olis siihen ekaan latteus-lauseeseen pitänyt lisätä että yleensä :D
NuoriD

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti: Tuossa tilanteessa luultavasti panisin.
lutca1
Gaia

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mä lähden nyt maalle! :]
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

En oikein tiedä mitä tekisin töissä, joten olen käynyt ajantappamiseksi facebookissa (yliopiston) ainejärjestöni puheenjohtajan ja Tamyn ainejärjestövastaavan kanssa keskustelua seksistä ainejärjestötilassa ja sen tallentamisesta varankeruumielessä. Olen myös romuttanut jälkimmäisen toiveet uusista Tamylaisista huomauttamalla aj:mme koostuvan 85%:sti naisista.

Seuraavaksi voisin juoda vaikka vähän kahvia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olihan onnistunut puolitoistatuntinen palaveri, kertaakaan ei oltu edes lähelläkään meikäläistä koskettavia asioita. Joskus ei voi kuin ihmetellä noita palaverikutsujen lähettäjiä, että millä ne arpoo osallistujat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Dear Eki,

tekis mieli lähteä jo kotiin tältä päivältä. Olenko normaali?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Lilo kirjoitti:Dear Eki,

tekis mieli lähteä jo kotiin tältä päivältä. Olenko normaali?
ICT-osastolta päivää. Lupa kotiutua myönnetty.

Hyvää viikonloppua!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:En oikein tiedä mitä tekisin töissä, joten olen käynyt ajantappamiseksi facebookissa (yliopiston) ainejärjestöni puheenjohtajan ja Tamyn ainejärjestövastaavan kanssa keskustelua seksistä ainejärjestötilassa ja sen tallentamisesta varankeruumielessä. Olen myös romuttanut jälkimmäisen toiveet uusista Tamylaisista huomauttamalla aj:mme koostuvan 85%:sti naisista.

Seuraavaksi voisin juoda vaikka vähän kahvia.
Toivottavasti muistatte että mikään katoa netistä ja että facebook-asetukset ovat kunnossa? ;)

Taidan itse käyttää työaikaa hyödykkäästi ja päivittää yhtä saittia(harrastus!)..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Ei hätää, työnantajalla on pääsy mun fb-seinälle, ei jää luovan varainhankinnan potentiaali huomaamatta! :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Selvisin hengissä ekasta työpäivästä puoleentoista kuukauteen :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Selvisin hengissä ekasta työpäivästä puoleentoista kuukauteen :cheer:
Mä kuolin taas hitusen verran.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

aasi kirjoitti:Mä kuolin taas hitusen verran.
Pääset kohta taas edelle, kun eltaannun konttorilla hela viikonlopun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kävin hieromassa kauppoja hierojan kanssa, päädyttiin tunnin diiliin. Paikat on nyt aika paskana. Jalat oli ihan jumissa, enkä viitsinyt alkaa neiteilemään, joten en valittanut vaan purin hampaita yhteen. Pariin otteeseen jouduin anomaan pientä lievennystä, koska tuntui siltä, että lihas repeää kohta irti luusta. Siihen päälle salia + sauna, toimii.

Pitäisi alkaa vääntämään seuraavaa esitelmää, jonka teen kimpassa ad/hd-venäläisvahvistuksen kanssa. Tyyppi on pyrkii olemaan koko ajan äänessä, opettajakin on joutunut rauhoittelemaan sitä, jotta muutkin saavat suunvuoron. Muuten tilanne olisi siis painajaismainen, mutta koska kyseessä on suullinen esitys, homma toimii sillä jamppa on ihan pätevä esiintyjä. Kukkoa naamaan ja hommiin...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perhanan Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kyllä taas hiljaiseksi vetää tää palstan lukeminen... :facepalm:

Mun piti tehdä lihamureketta, mutta nyt vasta tajusin, että mähän saatan joutua odottamaan niitä mun nettiruokaostoksia kasiin asti. Pitää keksiä jotain muuta tai tehdä vähän riisutumpaa versiota. Hö. Muuten suunnitelma täksi illaksi pitää sisällään lähinnä sohvan kuluttamista ja kainalossa köllöttelyä. Olen todella sen tarpeessa. Sen jälkeen kun palasin Jenkeistä kaksi ja puoli viikkoa sitten, on tää elämä ollut taas vaihteeksi kamalaa matalalentoa.
Vastaa Viestiin