Tollotiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tittelityy ja töttöröö, halitulijallaa!
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vetäkää käteen, hipit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomenta!
milli

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Muutama tunti töitä ja sitten hautajaisiin. Olisko nää nyt neljännet kesäkuun alun jälkeen?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

milli kirjoitti: Olisko nää nyt neljännet kesäkuun alun jälkeen?
Ai, viikatemies on vaihteeksi tullu vieraileen sinne päin. No, se kohta taas mun kulmille löydä, oon tässä odotellutkin että milloin heilahtaa taas.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
milli

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Haemaeraemies kirjoitti: Ai, viikatemies on vaihteeksi tullu vieraileen sinne päin. No, se kohta taas mun kulmille löydä, oon tässä odotellutkin että milloin heilahtaa taas.
Juu, nyt oli tosi odotettavissa, iäkäs ja dementoitunut sukulainen. Oli tosi tärkeä minulle, asuttiin molemmat joskus Kantsussa, ja kävin tiheään kylässä... sitten kun dementia alkoi pahentua, niin .. nooh.. täti oli aina kauhean surullinen, kun kävin niin "harvoin" .. muisti jämähti yhtäkkiä vaan jonnekin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olipas pääkallokeli! Salille mennessä oli vain märkää ja loskaa, mutta siellä ollessa oli ilma jäähtynyt sen verran että pyöräillessä sai risteyksissä kääntyä suurinpiirtein pysähdyksistä ja kaltevalla pinnalla pyörä luisui kohti ajotietä. Pitäisiköhän hankkia nastarenkaat polokupyörään...
masa

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Maaperätutkimukset ovat kyllä jokaikisen pennin arvoista puuhaa. 900 euroa maksaneen maaperätutkimuksen mukaan mulla on talon alla kiinteä kallio lähes pinnassa.

Eilisen kaivuupäivän perusteella maaperätutkimusta tekevällä jannulla on lottovoittajan tuuri ja se onnistui poraamaaan 4 reikää suoraan tontilla oleviin kiviin. Kaivinkoneella mentiin heittämällä 1,5 metrin syvyyteen ja vastaan ei tullut kuin kiviä ja hiekkaa.

Säästin sitten sellaisen 10-15k€ kun ei tarvinnutkaan talon alta louhia! :cheer:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kakka olo, tahtoisin kotiin :(
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Kakka olo, tahtoisin kotiin :(
*halinappaus*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Labrassa oli n. 70v mummeli, joka oli aivan hullun hauska. Kirjaimellisesti hullun hauska. Siinä kyseli että mistäköhän saa vuoronumeron, mitäköhän sitten tehdään jne. Loppuun ilmoitti että "harva meistä 7-kymppisistä ollaan enää täysjärkisiä, minäkin olen jo ihan pöljä!". Ihana :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt alkaa olla sellainen fiilis, että vois alkaa talviunille. Jouluksi voisin herätä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Loistava sää!
Tuulee ja on ihanan vilpoinen olo, ei hikoiluta!
Ulkkona on luonto kauneimmillaan loistaessaan tuhansin värein!
Syksy on ihmisen parasta aikaa!!!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Elppis kirjoitti:Kakka olo, tahtoisin kotiin :(
Lähden kotiin, onneksi tuo TJ on loistojäbä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon huolestunu Sikiksen opiskelumotivaation laskusta!11 Riittääköhän nyt opintopisteet? Missä viipyy selkkari viime yön tapahtumista ja työparista???!?! Kai nyt oot seiskalta heränny kuitenkin? :)

Eiku. "Syyslomalla" lievästi kuumeilevan muksun kans, pitäis opiskella(tai siirtää tenttiä toistamiseen), siivota, tiskata, käydä lenkillä(juniori harjoittelee yksin kotona olemista, kaksi kauppareissua pohjina ja tänään saattas tulla n. puolen tunnin lenkki). Tein eilen pahaa appelsiini-suklaakakkua uusimman Pirkan ohjeen mukaan. Damn dissappointment!

Perjantaina Tallinnaan <3 Jos kersa ei kuumeilis, oltais tehty very edullinen Siljan risteily Tukholmaan tänään , mut eikuei. Mut ehtiihän sitä :)
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, ei jaksanut herätä ajoissa ja kaiken lisäksi luin heti herättyä tunnin Infernoa. Oli iso juttu Dimmu Burgerista, melkein teki mieli kuunnella, vaikkei mun jutu olekaan. Puuroainekset loppu, kodinhoitaja saa potkut!
masa

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Viikko 41 on näköjään julistettu kitinässä dissaa EW:tä viikoksi.

Tuleeko tästä vuosittainen perinne?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Viikko 41 on näköjään julistettu kitinässä dissaa EW:tä viikoksi.
Loput 51 viikkoa onkin näemmä dissaa Ninniä -viikkoja.

Mulla on nyt jotenkin riittämätön olo. Apuuva!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Leppävaarassa tulee lunta tai jotain vastaavaa ainesta taivaalta :x Shock horror!
SikaMika

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rysänteri hyväksyi suunnitelmani, homma näyttää taas hyvältä. Tunti aikaa vääntää spiikit slaidien kylkiäisiksi. Piti olla kolme tuntia aikaa, mutta törsäsin sitä välttämättömien hallinnollisten asioiden hoitamiseen, kuten lopputyön kansituksen hoitamiseen, koulusähköpostailuun ja aivan erityisesti kitinöintiin. Perin menetetyn vapaa-ajan takaisin lähinnä EW:ltä, etsin/ostan puolueettoman raadin todistamaan, että minulla on siihen oikeus. :)

Hihat ylös ja menoksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Syksy on ihmisen parasta aikaa!!!
Juuh.. ilmotin yhteen viralliseen mailiin laskun jakamisen suhdeluvuksi 50/60 ja noottiahan siitä tuli.. :cry: Ihmiset on huumorintajuttomia, minä voin laskea leikkiä mistä vaan.. :wink:
Ei se mitään kerroin sen kumminkin teille..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lounasravintelissa oli suklaamoussea jälkkäriks, vetäsin siis jälkkärin pitkästä aikaa :]

Nyt taas töitä vääntämään, hiiop. Pakki täynnä, ei onneksi joudu pinnistelee paljoa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Lounasravintelissa oli suklaamoussea jälkkäriks, vetäsin siis jälkkärin pitkästä aikaa :]

Nyt taas töitä vääntämään, hiiop. Pakki täynnä, ei onneksi joudu pinnistelee paljoa.
Oli Green Office tarkistus nelivuotistarkistus, jouduin Sodexon pöperöön kallistumaan loppukeksutelun merkeissä ei hjyvä. vaikka olin ottavinani pienen annoksen niin kebablastut maistui ja tuntuvat nyt paskailta!

Sodexon ruoka on paskaa Amigan ruoka on paskaa.. jne.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tollotiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ollut ihan tyhmä työviikko, joten olin kiva ja annoin itselleni perjantain vapaaksi! Enää kaksi työpäivää tälle viikolle, siis. :dream:
Vastaa Viestiin