Laupiasta Lauantaita

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Tajusin hetki sitten että kaupathan eivät tänään olekaan auki.

Hyvin menee.
Onneksi känkkyä on aina saatavilla.

Vielä paremmin menee.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
DeliriumTremens

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

joku on pakottanu mut polttamaan älyttömästi tupakkaa ja juomaan viinaa! tuhmaa! kurkussa tuntuu ällöltä!
Pikku-Akka

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Aamuherätys oli jo seiskalta, korvassa juimi kummallisesti. Nuhan jälkitauti? Jaiks. Sitkuttelin ja masentelin sängyssä yli kymmeneen kunnes mut suorastaan potkittiin ylös. Pikkujätkä tuli hyppiin mahan päälle.

Siivoiltu kotia kuntoon ja jopa eteisen kaappi on nyt siinä järjestyksessä kuin sen pitäisi ollakin. Ihana tunne mutta siltikin oon masentuneen raivokas.

Kaipaan toimintaa!!! Repikää mut jonnekin ihmisten ilmoille!!!!!!
1108

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Väsynyt mutta onnellinen olo. Mahtavat treffit hyvässä seurassa, hyvän ruuan ja viinin parissa. Ei olisi paremmin voinut mennä, prkle vastoin kaikkia luonnonlakeja hymiöitän asian kunniaksi. :h:

Ja mieltä painaan uutinen kaverin joutumisesta teholle, hakattu kotimatkalla oikein viimeisen päälle. Vittu, EI NÄIN!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nostan nyt kyllä mulle hattua! Pesin ne partsin (hieman homeisetkin) matot tuolla alhaalla pesutuvassa, ja pesin vielä koko parvekkeenkin! Oli muuten todella törkynen. Meleko homma oli! Sulkenu vain silmänsä siltä ikuisuuden. JES.

Nyt varsinkin ansaitsen olutta ja viinaa
Pikku-Akka

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

irmelianneli kirjoitti:Nostan nyt kyllä mulle hattua! Pesin ne partsin (hieman homeisetkin) matot tuolla alhaalla pesutuvassa, ja pesin vielä koko parvekkeenkin! Oli muuten todella törkynen. Meleko homma oli! Sulkenu vain silmänsä siltä ikuisuuden. JES. Nyt varsinkin ansaitsen olutta ja viinaa
Täältäkin hatunnosto! Reipas tyttö. *tarjoaa oluen*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pikku-Akka kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Nostan nyt kyllä mulle hattua! Pesin ne partsin (hieman homeisetkin) matot tuolla alhaalla pesutuvassa, ja pesin vielä koko parvekkeenkin! Oli muuten todella törkynen. Meleko homma oli! Sulkenu vain silmänsä siltä ikuisuuden. JES. Nyt varsinkin ansaitsen olutta ja viinaa
Täältäkin hatunnosto! Reipas tyttö. *tarjoaa oluen*
Tattista! :)
huima

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja huima »

Viimeisetkin kamat roudattu himaan ja nyt pohditaankin, että minne kaikkialle nuo kirjat ja kaikki jemmataan. Ihana fiilis kun kaikki rojut on viimein yhdessä paikassa ja voi katsoa mitäs kaikkia unohtuneita kirjoja onkaan jäänyt lukematta - ja kuinka hyviä ideoita niistä olisikaan saanut, kun olisi ajallaan kuluttanut aikaansa niiden parissa.

Hyvä mieli kuitenkin tulee, kun mussuttaa kanasalaattia niin paljon kuin sielu sietää. Puoli kiloa salaattia, 400 grammaa hunajamarinoitua kanaa, parisataa grammaa ananasta ja päälle kastiketta. Maistuu niin hyvälle, että melkein hävettää.

Jos tuosta avaisi vielä valkkaripullon.

Ja illalla lenkille.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16631
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

aasi kirjoitti:Tajusin hetki sitten että kaupathan eivät tänään olekaan auki. Hyvin menee.
No just kävin kyllä kaupassa - yllätyin itsekin, sillä olin Aasin kanssa samassa luulossa. Mitenkäs tämä nyt menee? Onko tänään auki kaikki kaupat, vai vaan jotkut riittävän pienet kaupat kuten ymmärtääkseni sunnuntaiaukiolojen kanssa on laita? Entäs huomenna?

Modernin yhteiskunnan toiminta menee ymmärrykseni tuolle puolen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumari

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti: :h:
No jumalauta, ei olis uskonut jätkästä. Palstan pahin uhoaja on kesyyntynyt :twisted:
Itsehän olen vääntänyt tänään rautaa 8h, miesten hommia.
Illalla nestetankkauksen paikka.
1108 kirjoitti:
Ja mieltä painaan uutinen kaverin joutumisesta teholle, hakattu kotimatkalla oikein viimeisen päälle. Vittu, EI NÄIN!
Osanottoni, tuo sieppaa kovaa.
1108

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:Osanottoni, tuo sieppaa kovaa.
Niin tekee.

Ja kiitos uudesta tittelistä! Oikeassa elämässä asiat ovat muuttuneet, ei täällä!!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja aasi »

urpiainen kirjoitti:
aasi kirjoitti:Tajusin hetki sitten että kaupathan eivät tänään olekaan auki. Hyvin menee.
No just kävin kyllä kaupassa - yllätyin itsekin, sillä olin Aasin kanssa samassa luulossa. Mitenkäs tämä nyt menee? Onko tänään auki kaikki kaupat, vai vaan jotkut riittävän pienet kaupat kuten ymmärtääkseni sunnuntaiaukiolojen kanssa on laita? Entäs huomenna?
Jaa-a, lähikauppa joka normaalisti on auki sunnuntaisinkin oli ohi kulkiessani täysin pimeänä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Dumiksen kanssa samoilla linjoilla.. naisten hommia tunteroinen tässä kohta, eli raudan vääntämistä.. sitten illalla rajummanpuoleista nestetankkausta.
Turbohaltija

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gina kirjoitti:Saatana nämä ihmissuhde kuviot on niin monimutkaisia... Mä tilaan yhden ongelmattoman, fyysisesti ja psyykkisesti toimivan ihmissuhteen. Kiitos.
Tilauksen prosessoinnissa mennee vähän aikaa...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja cardic »

heipparallaa ihmisille pitkasta aikaa. toivottavasti koht tulee netti himaan, niin ehtii kayda taallaki useemmin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
1108

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja 1108 »

17:45:34 [1108] Back to basics
17:45:39 [1108] Haistakaa kaikki vittu
17:45:51 [KnkyGirl] ok
17:45:57 [huimah__] 1108: tervetuloa takaisin.

Onnistuin tekemään itsestäni ihmisen hetkeksi.
Enthu

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Prkl,Stana, V***u tällä koneella ei tänään Explorer suostu lainkaan yhteistyöhön että siks ei sätissä juuri näy,tällä toisella selaimella ei chatti edes toimi...keskityn siis tänään kityilyyn :P
Dumari

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:Dumiksen kanssa samoilla linjoilla.. naisten hommia tunteroinen tässä kohta, eli raudan vääntämistä.. sitten illalla rajummanpuoleista nestetankkausta.
Jaa-a, saas nähdä uskallanko lähteä paariin. Nyt 10h takana ja kunto alkaa pettää ihan just, kun ei ole tehnyt pariin kuukauteen mitään aerobista.. Sokeria koneeseen ja vielä vimoiset väännöt, luultavasti jo kasilta kotona tankkaamassa pirtelöä. Tänä yönä saattaa nukkumatti tulla aikaisin.
Pikku-Akka

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Koko viikon toivoin tälle illalle jotain spesiaalitoimintaa, leffaa, baariin menoa tms. Mutta ei. Täällä kotona vain kyhjötän. Periaatteessa mua pyydettiin liikenteeseen, mutta pyyntö tuli jokseenkin väärällä hetkellä - siis totaalisesti!!!


Pahoitan mieleni nykyään todella herkästi. :oops:
slam

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja slam »

olen tuossa makoillut makiasti aikani kuluksi. :h:
slam

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja slam »

Pikku-Akka kirjoitti:Koko viikon toivoin tälle illalle jotain spesiaalitoimintaa, leffaa, baariin menoa tms. Mutta ei. Täällä kotona vain kyhjötän. Periaatteessa mua pyydettiin liikenteeseen, mutta pyyntö tuli jokseenkin väärällä hetkellä - siis totaalisesti!!!


Pahoitan mieleni nykyään todella herkästi. :oops:
Naisen toimintaa parhaimmillaan. :sir:

jakselehan prinsessa ;)
Dumari

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja Dumari »

slam kirjoitti:olen tuossa makoillut makiasti aikani kuluksi. :h:
Änd you love it? Huvinsa kullakin. Meikä dikkaa siitä että viikon päästä pääsee leffaan, syömään ja juomaan hyvin.. sitä odotellessa :roll:
slam

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:
slam kirjoitti:olen tuossa makoillut makiasti aikani kuluksi. :h:
Änd you love it? Huvinsa kullakin. Meikä dikkaa siitä että viikon päästä pääsee leffaan, syömään ja juomaan hyvin.. sitä odotellessa :roll:
Täytyyhän ihmisen levätäkkin hiljaisuudessa, että jaksaa taas painaa...

En tiedä jaksaako sitä baariin lähteä. Ilta on tosin nuorehko vielä. Jos menisi Nokialle kuunteleen karaokee... voi, venäjä :lol:
Pikku-Akka

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

slam kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Koko viikon toivoin tälle illalle jotain spesiaalitoimintaa, leffaa, baariin menoa tms. Mutta ei. Täällä kotona vain kyhjötän. Periaatteessa mua pyydettiin liikenteeseen, mutta pyyntö tuli jokseenkin väärällä hetkellä - siis totaalisesti!!!
Pahoitan mieleni nykyään todella herkästi. :oops:
Naisen toimintaa parhaimmillaan. :sir:
jakselehan prinsessa ;)

Jep jep. Syön suklaata suruuni, saunon ja juon valkkaria. Eiköhän se tästä. Omalle miehelle voi vähän mököttääkin.. :wink:
slam

Re: Laupiasta Lauantaita

Viesti Kirjoittaja slam »

Pikku-Akka kirjoitti: Jep jep. Syön suklaata suruuni, saunon ja juon valkkaria. Eiköhän se tästä. Omalle miehelle voi vähän mököttääkin.. :wink: [/color]
Mietin tässä, että miten saisi naisen ymmärtämään, että minua kuuluu tapailla. :twisted: Voisit antaa vähän naisellista näkökulmaa asiaan?

Kantaisin vaikka nämä roinat roskakarsinaan ja tyhjäisin koko huoneen, jos vaan saisi edes pusun paremmin irtoamaan sen tehtyäni. 8)
Vastaa Viestiin