Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En usko!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Jaa mää vai?
No mutta Leppävaara on Epsoon ghetto, sitä ei lasketa.
Hitsi. Täytyy toivoa lottovoittoa, että voi ostaa jonkun mökin korvesta ja vetää nato-lankaa ympärille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tää mun suola/maustekurkku_fixaatio alkaa menee jo aika pitkälle; nyt ostin kaupan isoimman lasipurkin maustekurkkuja ja haaveilen että ostais semmoisen ison metallitölkin jossa olis suolakurkkuja :D

Tulipas muuten tyrkkaa possua, laitoin chilikastiketta ja mustapippulia aika paljon!
So Hard

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nowaysis kirjoitti:Ei mulla kyllä oo siskoja ollentskaan. Kerran Kuopiossa mua vastaan käveli tosi paljon itseni näköinen tyttö. Tuli semmoinen doppelganger -fiilis. Spooky. Ehkä oon vaan keskivertoinen ;) Aika monet on sanonu että oot ihan kuin se ja se, loukkaavin näistä kenties Heidi Kyrö :D
Ethän sä ole missään nimessä keskivertoinen vaan kaunis ja persoonallisen näköinen neiti. En ole koskaan aiemmin törmännyt ihmiseen joka näyttäisi sulta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti: haaveilen että ostais semmoisen ison metallitölkin jossa olis suolakurkkuja :D
Niin miksi et osta? :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

nowa kirjoitti:loukkaavin näistä kenties Heidi Kyrö
Täh? Heidihän on varsin hyvännäköinen nainen. Ruuvaisin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon kans törmännyt pikkusisko-Nowaan! Tosin havaintoni ei saanut kannatusta. Se tuttuuden tunne tulee lopulta varmaan enemmän eleistä ja olemuksesta kuin ulkonäön täydellisestä yhteneväisyydestä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ai hitsi, mä yritin olla just semmonen kuva joka on koottu useista eri kasvokuvista ja joka on mahdollisimman keskiverto ja symmetrinen ja siten viehättävä mahdollisimman monien mielestä :P
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti:
Dumis kirjoitti: haaveilen että ostais semmoisen ison metallitölkin jossa olis suolakurkkuja :D
Niin miksi et osta? :D
Ettei menis vaan vähän överix se homma sitten :D
Miten sen säilytyksen kanssa, pitääkö ne laittaa sit omiin lasipurnukoihin kun se on avattu vai miten sitä säilytellään?
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti:Tää mun suola/maustekurkku_fixaatio alkaa menee jo aika pitkälle; nyt ostin kaupan isoimman lasipurkin maustekurkkuja ja haaveilen että ostais semmoisen ison metallitölkin jossa olis suolakurkkuja :D
Oletko raskaana? No okei, yletön suolakurkkujen himoitseminen ja mussuttaminen voi kieliä jostain elimistön puutostilasta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti:
nowa kirjoitti:loukkaavin näistä kenties Heidi Kyrö
Täh? Heidihän on varsin hyvännäköinen nainen. Ruuvaisin.
Makunsa kullakin.
Prepare for the worstest.
So Hard

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nowaysis kirjoitti:Ai hitsi, mä yritin olla just semmonen kuva joka on koottu useista eri kasvokuvista ja joka on mahdollisimman keskiverto ja symmetrinen ja siten viehättävä mahdollisimman monien mielestä :P
No oikeastaan vähän nauratti se sun vauva-äidillisyysfiilis-kommentti Amandasta kun oot kitinäläisistä se joka nyt olis kaikkein lähimpänä Amandaa ulkoisesti! Suurin osa ihmisistä ei ole symmetrisiä. Juuri siksi symmetriset ihmiset ovat kauniita.
Dumis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tää mun suola/maustekurkku_fixaatio alkaa menee jo aika pitkälle; nyt ostin kaupan isoimman lasipurkin maustekurkkuja ja haaveilen että ostais semmoisen ison metallitölkin jossa olis suolakurkkuja :D
Oletko raskaana? No okei, yletön suolakurkkujen himoitseminen ja mussuttaminen voi kieliä jostain elimistön puutostilasta.
No en mielestäni ole raskaana enää pahasti, ehkä kolmannella kuulla.
Oon kyllä mielestäni tykännyt suolakurkuista viimeiset 10 vuotta aika paljonkin. Suolaa en yleensä lisäile ruokaani, no tänään laitoin vähän piffeihin, mutta muuten en.

Eikä se halu ole yletön, maistuu vaan hyvälle, kuten suklaakin :oops:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tämä todistaa juurikin sen, että täydellisyyttä hipovan ulkomuotoni lisäksi sisäinen kauneuteni on vertaansa vailla; koska kieltäydyn sextaamasta Amandan kanssa, olen täysin vailla itserakkautta. :oops:

:D
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Ettei menis vaan vähän överix se homma sitten :D
Miten sen säilytyksen kanssa, pitääkö ne laittaa sit omiin lasipurnukoihin kun se on avattu vai miten sitä säilytellään?
Avatussa metallipurkissa ei sais säilyttää mitään, sillä ilman pääseminen purkin sisään alkaa välittömästi aiheuttaa metallin hapettumista ja oksidoituneen metallin liukenemista sisällön sekaan.

Mä ostan aina jalapenonviipaleet sellasessa 3,5kg metallipurkissa jotka sitten tyhjennän sellaseen vanhaan muoviseen, kierrekorkilliseen etikkavihannestönikkään.

Ja painoa pudottaessa sekä urheillessa elimistö kaipaa keskimääräistä enemmän suolaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Dumis kirjoitti: haaveilen että ostais semmoisen ison metallitölkin jossa olis suolakurkkuja :D
Niin miksi et osta? :D
Ettei menis vaan vähän överix se homma sitten :D
Miten sen säilytyksen kanssa, pitääkö ne laittaa sit omiin lasipurnukoihin kun se on avattu vai miten sitä säilytellään?
Pah, suolakurkut nyt on vihonviiminen addiktio josta pitäisi olla huolissaan.
Ei tarvi laittaa omiin lasipurnukoihin. Meillä on säilyny ihan kaapissa, siis ei jääkaapissa vaan kaapissa. Helpompaa on toki ottaa vaikka 2-3 päivän satsi jääkappiin vaikka vanhaan jäätelörasiaan ja lientä vähän mukaan. Äitiltä just kysyin säilyvyyttä ja se sanoi että viime talvena täällä homehtui - ekan kerran - semmoinen avoinaisen purkin sisältö, mutta siihenkin meni monta viikkoa. Jos kerran himoat kurkkuja niin osta se purkki, jos vaikka saisit tarpeeksesi :D Ei se tolla kulutuksella ehi miksikään mennä. Semmoinen iso purkki maksoi Prismassa 12€.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
So Hard

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nowaysis kirjoitti:Tämä todistaa juurikin sen, että täydellisyyttä hipovan ulkomuotoni lisäksi sisäinen kauneuteni on vertaansa vailla; koska kieltäydyn sextaamasta Amandan kanssa, olen täysin vailla itserakkautta.

:D
Tai sit oot vaan 130%.
Dumis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti: Pah, suolakurkut nyt on vihonviiminen addiktio josta pitäisi olla huolissaan.
Jotenkin aina miettinyt sitä suolaa siinä, että kun maistuu hyvälle, niin pakko olla jotenkin huonoksi keholle :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Väite: Metallipurkkisäilykettä, kuten tonnikalaa tai ananasta, ei saa säilyttää avattuna jääkaapissa, koska purkista liukenee säilykkeeseen tinaa.

Vastaus: Oikein. Avattua tuotetta ei saa säilyttää metallipurkissa, koska siitä voi liueta terveydelle haitallisia aineita. Etenkin happamat tuotteet pitää siirtää toiseen säilytysastiaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti: Ei tarvi laittaa eri purnukoihin.
No okei tarvii ton metallin hapettumisen takia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

So Hard kirjoitti:
Tai sit oot vaan 130%.
Nääh. Kaikki kaunis ei vaan aina ole seksikästä, tai ainakaan jos seksikäs määritellään sellaiseksi, jonka kanssa haluaisi itse harrastaa seksiä.
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

exsu kirjoitti:Mä oon kans törmännyt pikkusisko-Nowaan! Tosin havaintoni ei saanut kannatusta. Se tuttuuden tunne tulee lopulta varmaan enemmän eleistä ja olemuksesta kuin ulkonäön täydellisestä yhteneväisyydestä.
Mä nyt muistelen kattoneeni lähinnä kasvonpiirteitä ja pyllyä. Täsmäsivät.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

I'm a buttface!11 :D
Prepare for the worstest.
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

This morning I woke up with this feeling
I didn't know how to deal with and so I just decided to myself
I'd hide it to myself and never talk about it
And did not go and shout it when you walked into the room
I think I love you


Katson tänään tämän leffan taas vaihteeksi. Kuka lauloi, kenelle ja tadaa missä?
NuoriD

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

aasi kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä oon kans törmännyt pikkusisko-Nowaan! Tosin havaintoni ei saanut kannatusta. Se tuttuuden tunne tulee lopulta varmaan enemmän eleistä ja olemuksesta kuin ulkonäön täydellisestä yhteneväisyydestä.
Mä nyt muistelen kattoneeni lähinnä kasvonpiirteitä ja pyllyä. Täsmäsivät.
Jätit tissit tsekkaamatta?!
Vastaa Viestiin