PersuPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

On ollut aiva vitullinen kiire duunissa monta viikkoa. Nyt alkaa homma putoamaan kuosiin: tiimi rakastaa, asiakas rakastaa, firma rakastaa ja kanssatoimittajat pelkäävät.

Ainoa asia, mikä estää villien palkkaneuvotteluiden aloittamisen neljästä numerosta kuukaudessa (lisää) on se, että lähden 15 työpäivän päästä 7 viikoksi lomalle.
SikaMika

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nukuin. 14h meni ihan sukkana ja heräsin virkeänä, monesti tuollaisten ylipitkien settien jälkeen olo on melko nuutunut. Siivosin kämpän alan opis...siirtymään tuonne toiseen ketjuun! En sentään, yhden prokkiksen taustatyöskentelyä aloittelen lukumoodissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Liverpool is the proud team of John W. Henry :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hupsista saatana.

Tipahti kunnon soosissa oleva kyljys tuoppiin. No tuskin tämä täysin mauton euroshopperolut siitä ainakaan huonommaksi muuttuu.

Kippis!


..hyi..
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
pikkuprinssi

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

^ Taitaa olla kyseessä ns. lihamuki.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tän ja eilisen pihatyöt meni päin peetä. Vatsatauti alkaa vasta nyt olemaan ohi (toivottavasti!). Sain kuitenkin pari tuntia tänään hommittua ja hitsattua migillä.
Huomenna urheilua jalan ja kelistä riippuen myös autolla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei tullut lissää palkkaa, tj sanoi ettei tässä tapaamisessa ollut valmistautunut palkkakeskusteluun. Mutta sanoi, että hänen mielestään mun kuuluisi saada korotus ja palaamme asiaan pian!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti:Ei tullut lissää palkkaa, tj sanoi ettei tässä tapaamisessa ollut valmistautunut palkkakeskusteluun. Mutta sanoi, että hänen mielestään mun kuuluisi saada korotus ja palaamme asiaan pian!
Hienoa! Toivottavasti tj:nne ei ole sellainen tyyppi, että pian tarkoittaa vuoden kuluttua...?

Itse tässä siemailen viiniä kynttilänvalossa ja nautin olostani. Ostin vahingossa tänään ihanan neuleen ja pitsikauluspaidan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SikaMika kirjoitti:Nukuin. 14h meni ihan sukkana
Tota sovitaanko että jatkat vaan niillä parin tunnin unilla? Mulla jäi näes viime yö viiteen tuntiin(tavoittelin kahdeksaa! ja oon nukkunu viime aikoina ihan ältsin hyvin, sori) joten veikkaan että tämä oli joku kosminen tapa tasata unettomuutta/nukkumattomuutta. Eiqu, tais vaan kostautua alkuviikon telkku- ja nettikukkumiset, haittasi ehkä Tallinnapäivää semisti, ehkä pinna ois hyvin levänneenä ollut pidempi, ehkä.

Ihq päivä silti :h:

Huomenna pitäis mennä

*goldsilverwatch
*häät ja rakkaus
*muoti
*kauneus
ja
*terveysmessuille

Sain jopa muksun hoitoon joten ainakin tuolla saa lorvia rauhassa niiden tuhansien ihmisten joukossa ;)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuli tehtyä iltavuoro, enkä välttynyt äxönzäxöniltäkään. Huomenna aamuherätys ja lastenhuoneen tapetointi. Nyh himaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: PersuPerjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Milli-tädille onnittelut :)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin