Jari Tervon viha uskovia kohtaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Jari Tervon viha uskovia kohtaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti:Veli Pontevahan täällä pyörii, homeboy on läski, mä oon ruma kyömynenä hörökorva, Dave on selkärangaton vitun nössö, EW on hullu, NTQ on hullu ja aika moni muukin on hullu. jne yms.
Olisitko ystävällinen ja pyrkisit vastaamaan esittämiini kysymyksiini asiallisesti, jotka vaivalla eriytin ja numeroin vastauskäsittelyäsi helpottaakseni, kiitos.
En jaksa. Pointti lienee selvä kaikille muille paitsi sulle.
Manaaja

Re: Jari Tervon viha uskovia kohtaan!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Olisitko ystävällinen ja pyrkisit vastaamaan esittämiini kysymyksiini asiallisesti, jotka vaivalla eriytin ja numeroin vastauskäsittelyäsi helpottaakseni, kiitos.
En pysty.
Korjasin vähän. Etsi eroavaisuudet.
masa

Re: Jari Tervon viha uskovia kohtaan!

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Manala menee *aina* henkilökohtaisuuksiin kun on häviöllä.

Tuplastandardit huudettu!
Manaaja

Re: Jari Tervon viha uskovia kohtaan!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
elco kirjoitti:Manala menee *aina* henkilökohtaisuuksiin kun on häviöllä.
Tuplastandardit huudettu!
Jos tuntisin etten pärjää omillani, ottaisin tästä kommentistasi ehkä sellaista "Tämä lienee selvä kaikille muille paitsi elcolle" -vauhtia.
elco

Re: Jari Tervon viha uskovia kohtaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Olisitko ystävällinen ja pyrkisit vastaamaan esittämiini kysymyksiini asiallisesti, jotka vaivalla eriytin ja numeroin vastauskäsittelyäsi helpottaakseni, kiitos.
En pysty.
Korjasin vähän. Etsi eroavaisuudet.
Tässä on use case:
http://kitina.net/viewtopic.php?p=528911#528911

En mä ihan oikeasti jaksa vääntää sun kanssa just niistä syistä, mitä yllä kerroin. Kysymys ei ole voittamisesta tai häviämisestä vaan siitä, että tyylisi on vaan niin työläs. Sä et ole ikinä väärässä, joten ei sun kanssa ole mitään syytä käydä mitään keskusteluja - riittää, että huomauttaa siitä, jotta muut lukijat voivat tehdä johtopäätöksensä (jos nyt viittaat uuden parhaan palstakamusi masan tukeen niin viittaa vaan).

En tokikaan itse ole synnitön (pun intended). Toki vittuilen ja venkoilen, mutta toisinaan sitä sattuu, että olen väärässä. Toisekseen, esim. ulkonäköön kohdistuva vittuilu ei minulta ihan samalla kertoimella eikä herkkyydellä irtoa kuin sinulta; myönnän haukkuneeni sinua läskiksi joku vuosi sitten, mikä oli vastine hörökorvitteluun - arvaa keneltä?
Manaaja

Re: Jari Tervon viha uskovia kohtaan!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Jaksat kaiken tuon kaivelun, kiertelyn ja vuosien takaisiin keskusteluihin menemisen, mutta et voi vastata pariin yliyksinkertaistettuun kysymykseen, jotta minä ja muut "johtopäättelevät" lukijat voisimme ymmärtää fleimaamisviestisi perusteita?

Eiks toi oo vähän surullista sun mielestä jos sä joudut tulla vittuilemaan ketjuun jos toiseenkin joku kolmen vuoden takainen "toi sano mulle ilkeesti, se oikeuttaa mulle mitä vaan" -ketunhäntä kainalossa? Kai sä ymmärrät että joillain ikivanhoilla hommilla oman vittumaisuutensa toistuvasti oikeuttavat ihmiset eivät usein kulje ihan täyteenladatuilla paristoilla?
elco

Re: Jari Tervon viha uskovia kohtaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Kai sä ymmärrät että joillain ikivanhoilla hommilla oman vittumaisuutensa toistuvasti oikeuttavat ihmiset eivät usein kulje ihan täyteenladatuilla paristoilla?
Perusperusmunaajaa: Kaikki muut ovat mielenterveyshäiriöisiä.
Manaaja

Re: Jari Tervon viha uskovia kohtaan!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kai sä ymmärrät että joillain ikivanhoilla hommilla oman vittumaisuutensa toistuvasti oikeuttavat ihmiset eivät usein kulje ihan täyteenladatuilla paristoilla?
Perusperusmunaajaa: Kaikki muut ovat mielenterveyshäiriöisiä.
Niin siis vaikka sä nyt löysit tästä timantinkovan paikan marttyyriuteen, niin kai sä silti ymmärrät ettei tuo ainainen itsensäoikeuttaminen kuitenkaan ole ihan normaalia? Ei ainakaan sun vittuilurekordillasi, hauras poika. On siis lievästi sanottuna pimeän näköistä kun kaveri kerta toisensa jälkeen tulee lataamaan kuormallisen henkilökohtaisuuksia ja sitten kun saa samaa kamaa takaisin, alkaa itkemään että "Manaaja menee *aina* henkilökohtaisuuksiin kun on häviöllä", täysin sokeana omalle aloitukselleen. Sama kaava, eri ketju.

Olet toisaalta ihan oikeassa: vittuiluhan on sulle kilpailulaji. Ja niin kauan kun en ole ehtinyt vastaamaan aloitukseesi, mä olen siinä häviöllä.
Vastaa Viestiin