Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti:
Nythän on tullut kivoja laillisia katutaiteen muotoja esiin - tai ainakin mun tietooni - kuten sapluunapeseminen :D Ilmeisesti kukaan ei voi kieltää sitä koska eihän puhdistaminen ole väärin.
Itseasiassa, olet väärässä. Muutamakin seinänpesijä on joutunut poliisiasemalle selvittämään toimiaan. En tiedä onko juttu koskaan mennyt loppuun asti mutta kuulusteluissa ja tutkinnan alla on tyypit olleet.

Mutta se on kyllä hienoa hommaa, itsekin miettinyt kyseisen lajin harrastamista.

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:No kyllä tasan vittu viitsin. Mikä sinä olet siellä sanomaan mikä minun tai jonku muun silmää miellyttää? Kaltaisesi "oikean mielipiteen omistavat" jos jotkut herättää mussa väkivaltaisia aggressioita.
Missäs kohtaa mä sanoin mitä sun tai jonkun muun silmää pitäisi miellyttää? Puhuin itsestäni.
Ja vittuako sinä tiedät kyseisestä kulttuurista tai kuka maalaa mitä? Esim Helsingin tuottavampia maalaajia oli aiemmin tyyppi nimeltä Astro, joka teki kaikkia noita edellämainittuja graffitin muotoja. Ei ollut kovinkaan harvinaista nähdä pasilassa bussipysäkillä 2 värinen Astron:n throwup, junaraiteilla monivärinen piissi ja kallion kaduilla sähköboxeissa ukon pommituksia.
Kuinka monta räkänokkatägääjäteiniä luulet olevan yhtä tulevaa astroa kohtaan? Veikkaisin että suhde on vähintään 100:1.
Kyllä, on siellä typeriä teinejä jotka ei koskaan tule tekemään mitään hienoa kannuilla tai tusseilla, mutta kaikki ei läheskään siihen jengiin kuulu. Valtaosa tägääjistä maalaa myös noita muita juttuja.
Jokainen tägääjä on ihan yhtä paskahousu. Jos tekee taidetta, tehköön sitä ja jättäköön ilkivallan väliin. Tosin suurin osa graffiteistakin on ihan hirvittävän rumaa paskaa imo.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Nythän on tullut kivoja laillisia katutaiteen muotoja esiin - tai ainakin mun tietooni - kuten sapluunapeseminen :D Ilmeisesti kukaan ei voi kieltää sitä koska eihän puhdistaminen ole väärin.
Itseasiassa, olet väärässä. Muutamakin seinänpesijä on joutunut poliisiasemalle selvittämään toimiaan. En tiedä onko juttu koskaan mennyt loppuun asti mutta kuulusteluissa ja tutkinnan alla on tyypit olleet.

Mutta se on kyllä hienoa hommaa, itsekin miettinyt kyseisen lajin harrastamista.
Itseasiassa et voi sanoa olenko väärässä koska et tiedä kuulustelujen ja tutkintojen lopputulosta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppa:
Mä kävin teidän oven takana soittaan ovikelloa työpaikkaliikunnan ohessa. Pudotin sit sen kirjan postiluukusta, kun en kerran ole saanut aikaiseksi vierailtua. Lepoa ja parantumista sinne sohvalle :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti: Itseasiassa et voi sanoa olenko väärässä koska et tiedä kuulustelujen ja tutkintojen lopputulosta.
Mmh, totta. Voisinkin selvittää noiden lopputuleman.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti: Itseasiassa et voi sanoa olenko väärässä koska et tiedä kuulustelujen ja tutkintojen lopputulosta.
Mmh, totta. Voisinkin selvittää noiden lopputuleman.
Kerro mullekin sitten jos selviää :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti: Kuinka monta räkänokkatägääjäteiniä luulet olevan yhtä tulevaa astroa kohtaan? Veikkaisin että suhde on vähintään 100:1.

...
Jokainen tägääjä on ihan yhtä paskahousu. Jos tekee taidetta, tehköön sitä ja jättäköön ilkivallan väliin. Tosin suurin osa graffiteistakin on ihan hirvittävän rumaa paskaa imo.
Veikkaisin töhrijä - maalaja suhteen olevan jotain tasoa: 10 töhrijästä syntyy pari maalajaa, jos jaksavat treenata kunnolla. Tuo lajihan siis vaatii paljon paljon paljon harjoitusta että saa aikaiseksi jotain kattavaa. Ja sitten kun treenimahdollisuuksia ei ole, niin saamme nauttia paskoista piisseistä väärissä paikoissa.

Täytyy selventää että minun etiikka kieltää maalamisen ja tägäämisen mm: Vanhat talot, omakotikatlot, kauppojen ikkunat, yksityisomistuksessa olevat kulkuneuvot jne ovat no-no. VR:n junien perään ja harmaan betonin peittämistä en itke hetkeäkään. Spagettia vaan sähköboxiin ja alikulkutunneliin niin paljon kuin lähtee, aina parempi kuin harmaa betoni.

Loppukevennyksenä yksi Astron:

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Täytyy selventää että minun etiikka kieltää maalamisen ja tägäämisen mm: Vanhat talot, omakotikatlot, kauppojen ikkunat, yksityisomistuksessa olevat kulkuneuvot jne ovat no-no. VR:n junien perään ja harmaan betonin peittämistä en itke hetkeäkään. Spagettia vaan sähköboxiin ja alikulkutunneliin niin paljon kuin lähtee, aina parempi kuin harmaa betoni.
Eli junat paskaiseksi vaan? Hieno etiikka. Arvaas kuka sen puhdistamisen maksaa? Junaliikenteen käyttäjät. Epäilemättä se ei tägipossea haittaa, kun eivät luultavasti lippuistaan maksa muutenkaan.

Entäs taloyhtiöiden seinät? Kuka maksaa? No asukkaat. Joko vuokrassa tai vastikkeessa. Julkiset rakennukset? No veronmaksajat. Ei sekään tägipossea haittaa, joku muu maksaa, minä toteutan itseäni.

Onneksi tuomioistuimilla on vähän toisenlainen etiikka. Sarjailkivallantekijät pitäisi laittaa pakkotyöhön jynssäämään joka ikinen työnsä vittuun ja muutama päälle penaltiksi. Oppisivat olemaan, kun kerrankin oman paskahattuilun seuraukset tulisivat omaan kouraan.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti: Eli junat paskaiseksi vaan? Hieno etiikka. Arvaas kuka sen puhdistamisen maksaa? Junaliikenteen käyttäjät. Epäilemättä se ei tägipossea haittaa, kun eivät luultavasti lippuistaan maksa muutenkaan.

Entäs taloyhtiöiden seinät? Kuka maksaa? No asukkaat. Joko vuokrassa tai vastikkeessa. Julkiset rakennukset? No veronmaksajat. Ei sekään tägipossea haittaa, joku muu maksaa, minä toteutan itseäni.

Onneksi tuomioistuimilla on vähän toisenlainen etiikka. Sarjailkivallantekijät pitäisi laittaa pakkotyöhön jynssäämään joka ikinen työnsä vittuun ja muutama päälle penaltiksi. Oppisivat olemaan, kun kerrankin oman paskahattuilun seuraukset tulisivat omaan kouraan.
Ai ne on graffittien vika kun VR:n liput maksaa miljoonan. Olisiko esittää dokumenttia väitteen tuesta, mikä on graffitien tuoma hinta vr:n henkilöliikenteen lipun hinnassa? Luulin jo hetken että törkeät lippujen hinnat johtuu täydelisestä monopoliasemasta raideliikenteessä, mutta olinkin väärässä.

Ja veronmaksajathan ne talojenkyljet maksaa joo, mutta kyllä edelleen mielumin sitten siihen, kuin kansanedustajien palkankorotukseen tai sosiaalijohtajan kalusteisiin, saa rahalle ainakin enemmän vastinetta.

Ja oikeuden etikka on vähintääkin mielinkiintoinen: En voi olla ajattelematta että onko järkeä buffata purkutuomion alla olevaa taloa keskellä ei yhtään mitään? Onhan se hyvä pitää puhdistufirmat rahoissaan.

Niin, kai se on että mistä tykkäät. Mä otan mielumin värejä junan kyljissä, betonissa ja vaikka sitten siellä talon kyljessä, kuin miljoonat ja miljoonat rahoja pesufirmalle ja vartiointilafkalle joka ei oikeasti tee mitään asian lopettamiseksi. Nimittäin eihän tuota ikinä voida lopettaa, niiden peseminen on ihan superturhaa.

Kieltäkää kannut, niin tulee maalia joka on laitettu paineistettuun ympäristöön, kuten palosammuttimeen. Kieltäkää tussit niin sitten porukkaa skribailee täginsä julisteille ja tarroille, tai ihan seinään raaputtamalla, ellei jopa etsaamalla. Kieltäkää maalit, niin porukat sekoittelee omansa punamullasta, joka levitetään teloilla ja kuvat tehdään sapluunoiden avulla.

SUMMASUMMARUM: Toi ei tule _ikinä_ loppumaan.

[/img]
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 20.10.2010 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Älä nyt vittu viitti. Suurin osa tageista on aivan saatanan aivovammaisen porukan harjoittamaa ilkivaltaa joka ei koskaan johda mihinkään taiteeseen. Ja mä katselisin mielummin tagittömiä seiniä, sähkökaappeja ja tiesmitä. Tägityppit jos jotkut herättää mussa väkivaltaisia aggressioita.
Näin.

Tagi on muuten VAIN nimimerkki, joko oma tai ryhmän. Tagissa ei ole mitään taiteellista tai kaunista, eikä se tietääkseni edes pyri siihen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haemaeraemies kirjoitti:Ai ne on graffittien vika kun VR:n liput maksaa miljoonan. Olisiko esittää dokumenttia väitteen tuesta, mikä on graffitien tuoma hinta vr:n henkilöliikenteen lipun hinnassa? Luulin jo hetken että törkeät lippujen hinnat johtuu täydelisestä monopoliasemasta raideliikenteessä, mutta olinkin väärässä.

Ja veronmaksajathan ne talojenkyljet maksaa joo, mutta kyllä edelleen mielumin sitten siihen, kuin kansanedustajien palkankorotukseen tai sosiaalijohtajan kalusteisiin.
Aika heikkoja perusteluja ja tiedät sen.

Jos taloyhtiön asukkaat eivät pidä töhryistä talojensa seinissä, niin heille on aivan sama, mitä sinä tuumit kansanedustajien palkankorotuksista. Se ei heitä lohduta tippaakaan.

Lippujenkaan hinnat eivät varmastikaan halpene töhryjen siivouksesta.

Saako joku tulla paskantamaan sun kotisi nurkkaan?
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Ai ne on graffittien vika kun VR:n liput maksaa miljoonan. Olisiko esittää dokumenttia väitteen tuesta, mikä on graffitien tuoma hinta vr:n henkilöliikenteen lipun hinnassa? Luulin jo hetken että törkeät lippujen hinnat johtuu täydelisestä monopoliasemasta raideliikenteessä, mutta olinkin väärässä.
Oletko sinä jotenkin vajukki? Jos VR:lle aiheutuu X miljoonaa euroa vuodessa puhdistuskustannuksia, niin

a) Nostaako se lippujen hintoja?
b) Laskeeko se lippujen hintoja?
c) Ei ku se raha kato kasvaa monopoissa puusta, ei sitä lipunostajat maksa
Ja veronmaksajathan ne talojenkyljet maksaa joo, mutta kyllä edelleen mielumin sitten siihen, kuin kansanedustajien palkankorotukseen tai sosiaalijohtajan kalusteisiin, saa rahalle ainakin enemmän vastinetta.
Kansanedustajan palkka on niin alhainen, ettei kukaan täyspäinen uraihminen sellaiseen lähde. Jos vaihtoehtona ovat vaikka samojen veroeurojen käyttö

a) Terveydenhuoltoon
b) Seinien puhdistukseen ja ilkivaltarikoskoneiston pyörittämiseen
c) Kansanedustajien palkkoihin,

Minkä valkkaisit?
SUMMASUMMARUM: Toi ei tule _ikinä_ loppumaan.
Ei ainakaan niin kauan kun posse ajattelee noin pösilösti.
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti: Saako joku tulla paskantamaan sun kotisi nurkkaan?
Jos kasa on taginmuotoinen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tagissa ei ole mitään taiteellista tai kaunista, eikä se tietääkseni edes pyri siihen.
öögh kyllä mutta ei.

Tagi ei ole vain nimimerkki tai ryhmä, se voi tarkoittaa myös: kulmia mistä tulee, ryhmien välisiä suhteita, kannanottoa paikasta minne piissi on heitetty ( kyllä, piissiin kyljessä on aina tägi, joka useasti on juuri nimimerkki+jengi)

Mutta se ettei tageilla haeta mitään taiteellista tai kaunista? Bullshit. ESIM: Philly style ( Philadelphian tyyli) on erityisen tunnettu siitä että se yhdistää tagin ja throwupin. Philly-stylessä on useita tyylejä, erityistä on erillaiset vahvuudet ylä ja alakerroksissa, eli keskiosa on tarkka ja ylä/alaosat ovat "blurratut". Kuviin on yleensä yhdistetty myös kruunuja, isoja hymynaamoja yms, sekä hyvin useasti ne ovat kokoluokkaa throwup.

Yleensähän tagin tavoite on tehdä teos yhdellä jatkuvalla liikkellä, jos ei oteta muutamia yksityiskohtia huomioon. Tämän takia asia vaatii rutosti toistoa, miten saada yhdellä jatkuvalla liikkeellä tasainen laatu.

Mutta huono tagi on edelleen huono tagi,ei se miksikään siitä muutu.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriD kirjoitti:
Saako joku tulla paskantamaan sun kotisi nurkkaan?
Saat tulla paskomaan mun kerrostalon kulmalle, mutta et asuntoon sisälle. En usko että tägääjät tulee sun asuntoon sisälle töhrimään?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Saako joku tulla paskantamaan sun kotisi nurkkaan?
Saat tulla paskomaan mun kerrostalon kulmalle, mutta et asuntoon sisälle. En usko että tägääjät tulee sun asuntoon sisälle töhrimään?
Olihan tuo vähän heikko vertaus. Mutta kyllä mua harmittaisi, jos mun kotitalon seinät olisi sotkettu. Asuisinpa sitten kerrostalossa tai omakotitalossa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti: Oletko sinä jotenkin vajukki?
...
Jos vaihtoehtona ovat vaikka samojen veroeurojen käyttö

a) Terveydenhuoltoon
b) Seinien puhdistukseen ja ilkivaltarikoskoneiston pyörittämiseen
c) Kansanedustajien palkkoihin,

Minkä valkkaisit?
--
SUMMASUMMARUM: Toi ei tule _ikinä_ loppumaan.
Ei ainakaan niin kauan kun posse ajattelee noin pösilösti.
Olen vähän vajukki kyllä joo. Koska olen aika varma ettei VR:n lippujen hinnat laskisi senttiäkään jos kaikki graffitit katoaisi. Vai kykenetkö osoittamaan muuta? Perustelut " No kyllä se laskisi " ei päde tässä.

--
Terveydenhuoltoon tietenkin. Mutta jättäisin sinne radan varteen ne piissit ihan suosiolla, jos sillä säästää miljooonia. En sano ettei mitään pidä buffata, vaan mistä ja miksi.

--

Niin, aina tulee olemaan vitun idiootteja kehareita. Kyse on vaan näkökulmasta kuka sen kruunun saa päähänsä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriD kirjoitti:[ Asuisinpa sitten kerrostalossa tai omakotitalossa.
Omakotitalo häiritsee, harmaa kerrostalo ei. Silti joka päivä kävellessäni a kiven katua kotiin bongailen uudet tägit, töhryt sekä tarrat ja kunnioitan muistollani taisteluissa kaatuneita.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:[ Asuisinpa sitten kerrostalossa tai omakotitalossa.
Omakotitalo häiritsee, harmaa kerrostalo ei. Silti joka päivä kävellessäni a kiven katua kotiin bongailen uudet tägit, töhryt sekä tarrat ja kunnioitan muistollani taisteluissa kaatuneita.
Mutta asiassa päättävä taho ovat kyseisessä talossa asuvat, eikö niin.

Eli jos kerrostalossa asujia häiritsee heidän kotitalonsa töhriminen, niin se ei ole oikein. Vai mitä tuumit?
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Olen vähän vajukki kyllä joo. Koska olen aika varma ettei VR:n lippujen hinnat laskisi senttiäkään jos kaikki graffitit katoaisi. Vai kykenetkö osoittamaan muuta? Perustelut " No kyllä se laskisi " ei päde tässä.
Koska talousmatematiikka ei näy olevan vahvimpia puoliasi, asetetaan kysymys oikein rautalankamuotoon: minkä tahon maksettavaksi päätyvät VR:n junien puhdistuskulut?

a) Rahat tulevat lipunmaksajilta
b) Rahat tulevat jostain muualta
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriD kirjoitti:Eli jos kerrostalossa asujia häiritsee heidän kotitalonsa töhriminen, niin se ei ole oikein. Vai mitä tuumit?
On se oikein, koska fight the power ja taide ja niinq ja sillee ja ööh duh tota joo, lisää dullaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Olen vähän vajukki kyllä joo. Koska olen aika varma ettei VR:n lippujen hinnat laskisi senttiäkään jos kaikki graffitit katoaisi. Vai kykenetkö osoittamaan muuta? Perustelut " No kyllä se laskisi " ei päde tässä.
Koska talousmatematiikka ei näy olevan vahvimpia puoliasi, asetetaan kysymys oikein rautalankamuotoon: minkä tahon maksettavaksi päätyvät VR:n junien puhdistuskulut?

a) Rahat tulevat lipunmaksajilta
b) Rahat tulevat jostain muualta
Olet oikeassa siinä että talousmatematiikka ei ole mun juttu, kuten ei matikka yleisestikkään. Vastausta on tietenkin A esittämääsi kysymykseen.

Mutta olen edelleen aika varma, että jos kaikki töhryt katoaisi taikaiskusta nyt, niin VR:n lippujen hinnat eivät laskisi vuoden, kahden tai kolmenkaan kuluessa. Tuo oli viestini pointti, ei voida tietää mitenkään miten graffitit oikeasti vaikuttaa lippujen hintaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriD kirjoitti: Eli jos kerrostalossa asujia häiritsee heidän kotitalonsa töhriminen, niin se ei ole oikein. Vai mitä tuumit?
Ei ole oikein ei. Ei kerrostalon tyypeiltä kysytä tahdotaanko seinään mcdonaldsin mainos.

Mutta edelleen, kävellessäni pitkin katuja ja tuijotellessa harmaata kivijalkaa, en tajua miksi sitä tarvii buffata. Tai niitä sähkökaappeja.

Anteeksi, en kykene tykkkäämään harmaasta vaikka miten yritän.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Eli jos kerrostalossa asujia häiritsee heidän kotitalonsa töhriminen, niin se ei ole oikein. Vai mitä tuumit?
On se oikein, koska fight the power ja taide ja niinq ja sillee ja ööh duh tota joo, lisää dullaa.
Anteeksi, mutta vihjailetko että olen päihtyneenä työpaikallani?Pahoittelen että olen eri mieltä kanssasi, mutta ei se anna oikeutta tulla syyttelemään mistä vain.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Eli jos kerrostalossa asujia häiritsee heidän kotitalonsa töhriminen, niin se ei ole oikein. Vai mitä tuumit?
Ei ole oikein ei. Ei kerrostalon tyypeiltä kysytä tahdotaanko seinään mcdonaldsin mainos.
Ai ei vai? Kyllä musta tuntuu että kysytään. Tai ainakin taloyhtiön jäseniltä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin