Luultavasti vapaa perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sain lukuhommat pakettiin ja ajattelin vahdata viimeisimmän Dexterin vielä iltapalaksi. Meni kyllä vähän turhan myöhäiseksi taas, mutta koska Dexter tuli luvattua itselleni palkkioksi pänttäämisestä, niin pakko siitä on pitää kiinni jottei tarvitse kuunnella kiukutteluani. Päästään molemmat helpommalla. Aamulla saattaa tosin puhelin pärähtää seiskan aikoihin työehdotuksen merkeissä; tarjous, josta voin kieltäytyä.

On alkanut muksuluuri taas piippaamaan viime päivinä, kun olen unohtanut ilmoittaa etten ole käytettävissä openhommiin alkuviikoista. On ollut hiljaisempaa noiden suhteen alkusyksyn, tosin oman osallistumisasteeni kanssa on ollut vieläkin hiljaisempaa; en ole ehtinyt opeilemaan kertaakaan. Tässä vaiheessa lukukautta ilmeisesti oikeiden opettajien pollat alkaa viimein poksumaan ja sikaflunssat puhaltavat loputkin kansankynttilät sammuksiin, jolloin meidät muodollisesti(kin) epäpätevät tyypit päästetään taas irti. Mulla taisi mennä rikosseuraamusotekin juuri vanhaksi, odottelen että polliisi lähettää mulle uuden lukeman mahdollisista viimeaikaisista seksuaali- ja päihderikoksistani.
milli

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

taidan lähteä tästä tepsuttelemaan töihin ..
Dumis

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta-päivää, sorvin ääreessä oltu jo jokunen hekti. Auton mittari näytti -3,5 n. 6.30 aikoihin, not kiva.
Gaia

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Maalaismaisemiin juhlimaan lapsen 5-vuotissynttäriä. :]
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Sorvilla, aamukahvi prt.2.

Tässä tuntee itsensä jo melkein päteväksi kun pää-ICT hemmo tuntuu olevan joka toinen päivä pois ja huoletta jättää putkan meikän niskoille.

Mikäs tässä, onhan se kiva että luotetaan harjoittelijaan.

EDIT: Perjantaikevennyksenä GIF- graffiti. Hitto on tossakin ollu tekeminen. Hyvä idea kyll!

Kuva
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 22.10.2010 8:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Gaia

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Miksei Helsingissä järkkäillä tämmösiä?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gaia kirjoitti:Miksei Helsingissä järkkäillä tämmösiä?
Koska se olisi liian hienoa, taiteellista ja kannustaisi ihmisiä luovaan toimintaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Gaia

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Haemaeraemies kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Miksei Helsingissä järkkäillä tämmösiä?
Koska se olisi liian hienoa, taiteellista ja kannustaisi ihmisiä luovaan toimintaan.
Niin.
Mutta käsittämättömän makee toteutus.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gaia kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Miksei Helsingissä järkkäillä tämmösiä?
Koska se olisi liian hienoa, taiteellista ja kannustaisi ihmisiä luovaan toimintaan.
Niin.
Mutta käsittämättömän makee toteutus.
Joo siis on aivan mahtavan hienoa.

Nyt kun kuvataiteessa ollaan, niin löysin tyypin joka tekee sapluunoilla ja VALOLLA teoksia:

Kuva

Kuva

Tollasella patentilla se lisää noita kuvioita.. Kuulemma menee tunteja ja tunteja tehdä yks tollanen kuva kunnolla.. "Tigtab moves around the room, tunnel or drain, repositioning the stencils and firing the flash repeatedly while the shutter of the camera is left open to create complex designs"
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kohta metsästäjänleikettä napaan vetelemään, oon tehnyt jo 80% päivän töistä... perjantait onkin aina onneksi iisejä päiviä, samaa ei kyl maanantaista voi sanoa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Painajaismainen herätys, äkkihavahtuminen palohälyttimen kirkuvan hätäiseen piippaukseen. Tuhiseva nyytti kainaloon, hyvä, ovi ei ole kuuma eikä savua näy, päästään käytävään, onhan mies kuullut? Palohälyttimet ketjutettu, mikä niistä hälyttää? Ehdin käytävää viitisen metriä ja suunnittelin siinä pelastautumista pakkasaamuun kun mies jo ehti tulla vastaan ja totesimme väärän hälytyksen. Sitten vielä miettimään miten jatkossa moiset, ilmeisesti ilmankosteuden vaihtelun aiheuttamat hälytykset saataisiin estettyä. Säikähdin kyllä täriseväksi. Enkä muistanut ihmishuolessani kissoja. :(
Elämä kantaa, jos sen antaa
NuoriD

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Melnais kirjoitti:Painajaismainen herätys, äkkihavahtuminen palohälyttimen kirkuvan hätäiseen piippaukseen. Tuhiseva nyytti kainaloon, hyvä, ovi ei ole kuuma eikä savua näy, päästään käytävään, onhan mies kuullut? Palohälyttimet ketjutettu, mikä niistä hälyttää? Ehdin käytävää viitisen metriä ja suunnittelin siinä pelastautumista pakkasaamuun kun mies jo ehti tulla vastaan ja totesimme väärän hälytyksen. Sitten vielä miettimään miten jatkossa moiset, ilmeisesti ilmankosteuden vaihtelun aiheuttamat hälytykset saataisiin estettyä. Säikähdin kyllä täriseväksi. Enkä muistanut ihmishuolessani kissoja. :(
Keväällä Lontoossa aamuyöstä hotellissa iski palohälytys myös. Ei kiva tapa herätä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriD kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Painajaismainen herätys, äkkihavahtuminen palohälyttimen kirkuvan hätäiseen piippaukseen. Tuhiseva nyytti kainaloon, hyvä, ovi ei ole kuuma eikä savua näy, päästään käytävään, onhan mies kuullut? Palohälyttimet ketjutettu, mikä niistä hälyttää? Ehdin käytävää viitisen metriä ja suunnittelin siinä pelastautumista pakkasaamuun kun mies jo ehti tulla vastaan ja totesimme väärän hälytyksen. Sitten vielä miettimään miten jatkossa moiset, ilmeisesti ilmankosteuden vaihtelun aiheuttamat hälytykset saataisiin estettyä. Säikähdin kyllä täriseväksi. Enkä muistanut ihmishuolessani kissoja. :(
Keväällä Lontoossa aamuyöstä hotellissa iski palohälytys myös. Ei kiva tapa herätä.
Pari vuotta sitten kävi seuraavaa:

Menin nukkumaan joskus puolen yön jälkeen. Jossain vaiheessa kuulin unen lävitse käytävästä jotain möykkää, ja olin hahmottavinani sanat " tulipalo". En vielä reagoinut, kunnes joku kävi vetämässä kerroksen ovikelloihin soittokierroksen ja huhuili postilaatikosta samaa.

Menin ovelle tarkistamaan, rappu täynnä savua. Ovi takaisin kiinni ja pakkamaan jotain pakosäkkiä, vilkaisin ikkunasta ulos eikä näkynyt kuin savua. Hetken päästä joku koputtaa ikkunaani, mikä sinällään on ihan normaalia, paitsi jos asuu 4 kerroksessa niinkuin minä. Siellä seisoi palomies nostolavalla joka informoi että " suoraan alakerran asunnossa on tulipalo, mutta se on hallinnassa, voit mennä takaisin nukkumaan"

Ei lienee vaikea arvata että uni ei oikein meinannut tulla enää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:.

Ovi takaisin kiinni ja pakkamaan jotain pakosäkkiä, vilkaisin ikkunasta ulos eikä näkynyt kuin savua.
Pakkaamaan pakosäkkiä????

FAIL!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:.

Ovi takaisin kiinni ja pakkamaan jotain pakosäkkiä, vilkaisin ikkunasta ulos eikä näkynyt kuin savua.
Pakkaamaan pakosäkkiä????

FAIL!
Öö ei, vaan failure olisi ollut poistua savuiseen rappukäytävään tietämättä tilanteen todellista luonnetta. Kyllä, tästä asiasta keskusteltiin palopäällikön kanssa ulkosalla.

Sinun mielestä olisi ollut siis oikea veto juosta savuiseen rappuun tietämättä mitä siellä odottaa? Fail vaan itelles.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gaia kirjoitti:Miksei Helsingissä järkkäillä tämmösiä?
Wau, tää oli ihan mieletön! Olis ollut kiva olla paikanpäällä katsomassa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:.

Ovi takaisin kiinni ja pakkamaan jotain pakosäkkiä, vilkaisin ikkunasta ulos eikä näkynyt kuin savua.
Pakkaamaan pakosäkkiä????

FAIL!
Öö ei, vaan failure olisi ollut poistua savuiseen rappukäytävään tietämättä tilanteen todellista luonnetta. Kyllä, tästä asiasta keskusteltiin palopäällikön kanssa ulkosalla.

Sinun mielestä olisi ollut siis oikea veto juosta savuiseen rappuun tietämättä mitä siellä odottaa? Fail vaan itelles.
No jos asian noin esittää. Esitin asiani siltä pohjalta mitä minulle on opetettu. Tokihan palavassa talossa pitää linnoittautua sisälle kunnes joku tulee hakemaan. Toimin näin ehdottomasti jos joskus havahdun palavassa talossa.

Itse olisin ehkä tutkinut ja tukkinut mahd reiät ja mennyt parvekkeelle. Jos sellainen on.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Amican grillileike oli liian pieni ja muutenkin mauton, ei paljoa napandeeraa syödä enää sitä. Veli ilmoitti ettei pääsekään lähtee landelle, veri nice!

Voi suotana, milloin mä saan jotain hyviä jutskia elämääni. Ens viikolla varmaan katastussetä ilmoittaa että vetoakseli on paskana ja se pitää vaihtaa :roll:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti: Voi suotana, milloin mä saan jotain hyviä jutskia elämääni.
Eikö sulla oo YHTÄÄN???++ Ei edes Elppa???+++


:boohoo:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti: Itse olisin ehkä tutkinut ja tukkinut mahd reiät ja mennyt parvekkeelle. Jos sellainen on.
Ahaa, olet siis kokeneempi auktoriteetti tässä kuin palomesu. Eikä oo parveketta. Mut pitää enskerral rynniä suunapäänä savun sekaan katsoon että mitä sieltä löytyy, katotaan jos käy paremin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nyt pitäisi olla tiedotusta tiimille. No ei ole, puhelinkonffa ei toimi.

En oo koko viikolla saanu aikaan mitääääään töissä, alkaa jo ahistaa. Ens maanantaina pitää skarpata!

Tänään menen kaverille, me marttaillaan! Kolme akkaa, muutama viinipullo, pari ompelukonetta ja saumuri sekä hurjasti kangasta ja lankaa. Ja sauna <3
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
annepa kirjoitti: Itse olisin ehkä tutkinut ja tukkinut mahd reiät ja mennyt parvekkeelle. Jos sellainen on.
Ahaa, olet siis kokeneempi auktoriteetti tässä kuin palomesu. Eikä oo parveketta. Mut pitää enskerral rynniä suunapäänä savun sekaan katsoon että mitä sieltä löytyy, katotaan jos käy paremin.
No tuo oli sun väite, ei mun. Että kiitos vain kunniasta <3 Toivottavasti ensi kertaa (ja mulle sitä ensimmäistäkään kertaa) ei tule.

Sisälukutaidottomille tiedoksi: en ihmetellyt sisään jäämistä. Ihmettelin sitä PAKKAAMISTA!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Voi suotana, milloin mä saan jotain hyviä jutskia elämääni.
Eikö sulla oo YHTÄÄN???++ Ei edes Elppa???+++
:boohoo:
No kuhan nyt kitisin :D
On joo Elppa kyllä, mutta ei hänenkään luona jakkuvasti voi olla!
Kuhan nyt tää tarkan markan-linja alkaa kyllästyttää ja se että saa viikonloput viettää töitä tehden. Pari viikkoa kun vielä jaksais, niin sitten helpottaa. Tietty olis kiva että ens viikolla kiesi menis kaupaksi, niin sais menoeriä pienemmäksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Miksei Helsingissä järkkäillä tämmösiä?
Wau, tää oli ihan mieletön! Olis ollut kiva olla paikanpäällä katsomassa.
Helsingissä on ainakin liikaa valosaastetta,
pitäisi laittaa puoli kaupunkia pimeäksi että näyttäisi joltain..
Sitten pitäisi löytää sopiva kohde..
Pitäisi löytää oikeat tekijät
Pitäisi löytää rahoitus
Pitäisi löytää..
Ainoa mihin Suomessa pystytään on jotkut pelleilyt valonhettimillä taivaalle?

Kolmannen asteen yhteys!

Jotain hyvää amerikassakin?
Viimeksi muokannut Niba, 22.10.2010 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Luultavasti vapaa perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikä siinä on että vaikka kuinka siivoa kämppää niin mitään näkyvää ei tapahdu?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin