Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:Mä en kyllä pidä ihmistä kauheen rentona tyyppinä jos se privameilejäkin kirjottaa kirjakielellä. Oonko mä väärässä vai oonko mä väärässä?
"Kuinka päiväsi on mennyt, onko sinulla ollut töissä kiirettä. Olisi mukava tavata sinut joku päivä.."
En mä tiiä miks mulle tulee kylmät väreet tommosesta. Jos se heppu puhuukin noin ni mä en kestä.
Täh? Hannibal Lecterhän on herrasmies. Ei se koskaan tokaisis että mitäs narttu, kuin duunissa meni, otatko vähän tätä rubiininpunasta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Sola kirjoitti:Mä en kyllä pidä ihmistä kauheen rentona tyyppinä jos se privameilejäkin kirjottaa kirjakielellä. Oonko mä väärässä vai oonko mä väärässä?
"Kuinka päiväsi on mennyt, onko sinulla ollut töissä kiirettä. Olisi mukava tavata sinut joku päivä.."
En mä tiiä miks mulle tulee kylmät väreet tommosesta. Jos se heppu puhuukin noin ni mä en kestä.
Täh? Hannibal Lecterhän on herrasmies. Ei se koskaan tokaisis että mitäs narttu, kuin duunissa meni, otatko vähän tätä rubiininpunasta.
Minä taas pääsin treffeille juuri niiden kanssa, joiden pillukarvojen väriä kysyin. Silleen kohteliaasti. Tytöt tykkää sellaisesta pikkutuhmuudesta. Harmi etten livenä uskalla samaa tyyliä. Kuppikoon kysyminen taas on tahditonta.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Minä taas pääsin treffeille juuri niiden kanssa, joiden pillukarvojen väriä kysyin. Silleen kohteliaasti. Tytöt tykkää sellaisesta pikkutuhmuudesta. Harmi etten livenä uskalla samaa tyyliä. Kuppikoon kysyminen taas on tahditonta.
No tollo, niinhän mä just yritin selittää. Hannibal Lecter ei pääse. Rubiininpunaisen kanssa miekkaileva pääsee.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Se vähän häkelty kun mä kysyin et onko sillä hyvät hampaat. "Niin..minä tuota. Öh.." Juu, ei kiitos.
Vastaa Viestiin