Diizdai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exsu kirjoitti: varsinkin kun teemaan liittyi vaikka minkämoista salalittoteoriaa siitä,..
Mun mielestä ei oo kaukaa haettu skenaario että Jani ois kuosittanu ensin rahansa, sitten passinsa, sitten kavereiden rahat ja vielä jääny velkaa väärille jätkille. Sitten jäbä on vedetty varoittana esimerkkinä muille niideri-länkkäreille narun jatkoksi.

Tuolla päin on henki halpaa, maan poliisivoimilta voi tilata murhan sopivalla rahalla, ja saa itsellekin uuden henkilöllisyyden aika halvalla. 2000 dollaria niin katoat sopivasti veneilyonnettomuudessa myrskyn aikana, ja saat uuden passin epämääräisiä reittejä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Mitämitämitä? Onko broidis päässy kuiville? Jos on niin onnea! Jos ei niin onnea yritykseen!
Ollut marraskuun alkupuolelta asti kuivilla, ainakin seulojen mukaan :] Tosi paljon tekemisissä meidän sisarusten ja omien lastensakin kanssa ja pari viikkoa sitten aloitti vakituiset työtkin. Toiveikkaita ollaan!
Mahtavaa!
Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haemaeraemies kirjoitti: Mun mielestä ei oo kaukaa haettu skenaario että Jani ois kuosittanu ensin rahansa, sitten passinsa, sitten kavereiden rahat ja vielä jääny velkaa väärille jätkille. Sitten jäbä on vedetty varoittana esimerkkinä muille niideri-länkkäreille narun jatkoksi.

Tuolla päin on henki halpaa, maan poliisivoimilta voi tilata murhan sopivalla rahalla, ja saa itsellekin uuden henkilöllisyyden aika halvalla. 2000 dollaria niin katoat sopivasti veneilyonnettomuudessa myrskyn aikana, ja saat uuden passin epämääräisiä reittejä.
Joo, no tämä onkin nyt maltillisimmasta päästä oleva versio. Kyllä Suomessakin on ollut näitä "itsemurhia", kun vääriä tyyppejä on kusetettu tai suututettu muuten.
Dumis

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olis kivaa jos tulis lunta, tää välivaihe on ihan tymä.
Zeb

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Bongasin facebookissa että eksä on menossa jonnekin chemtrail-luennolle :shock:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exsu kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Mun mielestä ei oo kaukaa haettu skenaario että Jani ois kuosittanu ensin rahansa, sitten passinsa, sitten kavereiden rahat ja vielä jääny velkaa väärille jätkille. Sitten jäbä on vedetty varoittana esimerkkinä muille niideri-länkkäreille narun jatkoksi.

Tuolla päin on henki halpaa, maan poliisivoimilta voi tilata murhan sopivalla rahalla, ja saa itsellekin uuden henkilöllisyyden aika halvalla. 2000 dollaria niin katoat sopivasti veneilyonnettomuudessa myrskyn aikana, ja saat uuden passin epämääräisiä reittejä.
Joo, no tämä onkin nyt maltillisimmasta päästä oleva versio. Kyllä Suomessakin on ollut näitä "itsemurhia", kun vääriä tyyppejä on kusetettu tai suututettu muuten.
Jhoo, kyllhän noita löytyy hiekkakuopilta, ja jää kokonaan löytymättä.. Murha.info:sta noista tapauksista saa lueskella..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Bongasin facebookissa että eksä on menossa jonnekin chemtrail-luennolle :shock:
Kumpi on pahempi: stalkata eksää, vai että eksä menee chemtrail luonnolle :wink:

Oliks tää muuten se joogalentäjä?
So Hard

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Bongasin facebookissa että eksä on menossa jonnekin chemtrail-luennolle :shock:
Kumpi on pahempi: stalkata eksää, vai että eksä menee chemtrail luonnolle :wink:

Oliks tää muuten se joogalentäjä?
Feispuukkaveruutta nyt ei ehkä voi sanoa stalkkaukseksi, se kun perustuu molempien osapuolten tietoiseen valintaan jakaa ja vastaanottaa tietoa facebookkiin kirjoitetusta. Tai sitten mä olen varsinainen multistalkkeri!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

So Hard kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Bongasin facebookissa että eksä on menossa jonnekin chemtrail-luennolle :shock:
Kumpi on pahempi: stalkata eksää, vai että eksä menee chemtrail luonnolle :wink:

Oliks tää muuten se joogalentäjä?
Feispuukkaveruutta nyt ei ehkä voi sanoa stalkkaukseksi, se kun perustuu molempien osapuolten tietoiseen valintaan jakaa ja vastaanottaa tietoa facebookkiin kirjoitetusta. Tai sitten mä olen varsinainen multistalkkeri!
Tai sitten vain aikamoinen player.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Kumpi on pahempi: stalkata eksää, vai että eksä menee chemtrail luonnolle :wink:

Oliks tää muuten se joogalentäjä?
Feispuukkaveruutta nyt ei ehkä voi sanoa stalkkaukseksi, se kun perustuu molempien osapuolten tietoiseen valintaan jakaa ja vastaanottaa tietoa facebookkiin kirjoitetusta. Tai sitten mä olen varsinainen multistalkkeri!
Tai sitten vain aikamoinen player.
Lutca se on!
So Hard

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriD kirjoitti:Lutca se on!
Millaisiavat ovat aseksuaalit lutcat? :think:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lensu vaivaa, fiddu. Liekö taas influenssarokotuksen ansiota, nyt mukana myös sikapiikki. Lähden kohta kotiin, vaikka pomo sanoi, että voisin mennä heti. Aika outoa minulta olla töissä kipeänä, ei ole tapana.
Paras päivä ikinä.
Zeb

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti: Kumpi on pahempi: stalkata eksää, vai että eksä menee chemtrail luonnolle :wink:

Oliks tää muuten se joogalentäjä?
On tämä just se. Hyvin sun musta kirja on taas ajan tasalla :)

En mä tosiaan muuten stalkkaisi, mutta kun plätkii tuollaista minun(kin) etusivulleni. Me ollaan tän eksän kanssa ihan kavereita, satunnaisesti tekemisissä, no hard feelings ja silleen. Ihmetyttää vaan hieman että mitä ihmettä mäkin olen joskus ajatellut. On kyllä helpottavaa ettei siitä mitään vakavampaa koskaan kehkeytynyt, huoh!
Gaia

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mitäs tehtäis, että saatais vähän säpinää ympäristöön?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:Mitäs tehtäis, että saatais vähän säpinää ympäristöön?
No mutta, näytä tissit?
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haa, pääsen kuin pääsenkin perhevalmennukseen. (Mitä vain muuta kun tätä duunipaskaa..) Eli parin viikon pääst oon taas hurjasti fiksumpi synnytyksestä ja parisuhteesta ja sen semmosesta.

Urheilu on vaarallista. Kävin eilen lenkillä ja eksyin. Ens kerralla otan navigaattorit sun muut mukaan, ja pysyn lähempänä kotia.. Hmm, eli mulla on suuri ongelma..koska pidän kyllä kovasti juoksemisesta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti: Ihmetyttää vaan hieman että mitä ihmettä mäkin olen joskus ajatellut.
Magnetisme animal? ;)
Gaia

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Mitäs tehtäis, että saatais vähän säpinää ympäristöön?
No mutta, näytä tissit?
Tuskin aiheuttaisi tapahtumaa vaikka näyttäisinkin. Eli en.
Taidan ryhtyä seksiseikkailijaksi :P
Zeb

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:Magnetisme animal? ;)
Jotain sellaista varmaan :roll: Onneksi ei ole enää sitäkään riskiä kun tyyppi on lihonnut ehkä 30 kg eron jälkeen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Magnetisme animal? ;)
Jotain sellaista varmaan :roll: Onneksi ei ole enää sitäkään riskiä kun tyyppi on lihonnut ehkä 30 kg eron jälkeen.
Hyvä että kykenet itteäs edes jollain lohduttamaan? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vittu on noi vieraspelit vaikeita. Järventie sais kyllä mun valmennuksen alaisena juosta stadiin sieltä Turggusesta, ei näköjään haluttanut voittaa ottelua kun piti alivoimalla minuutti ennen pelin loppua ottaa täysin käsittämätön jäähy.

Perkele.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulle tehtiin tänään ruoka, jälkkäriksi oli Ben&Jerrys-jätskiä ja sain ottaa päikkärit.

Mitäköhän tuo mies hautoo :shock:

Torstaina meillä on illanvietto kahdestaan, mies oli kirjoittanut kalenteriinsa 28.10 kohdalle "Viivi&Wagner" ja tänään nauroi että menikö läpi hämäys. Prkle! Komensi hellävaraisesti vaihtamaan työvaatteista casual-siisti-vaatetukseen ja olemaan valmiina klo 18. Emme yövy kotona.

IIIK! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin