Diizdai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Diizdai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ihanaa huomenta kaikille!

Aamulla rakentelin taas leipiä puolihorroksessa ja onnistuin kurkkutölkkiä avatessani vetäsemään avaajalla peukkuun niin hyvin että kynnenalunen on täynnä verta, sattui. Ostin kuitenkin sen tölkin mitä uhosin ja sisältö meni kahteen isoon kaupasta ostettuun lasiseen kurkkupurkkiin, nesteet tosin jäi vähän vajaaksi, mutta äkkiäkös mä syön päällimmäiset pois :twisted:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Raakaravintoa koko viikko :]
Viimeksi muokannut Vesper, 26.10.2010 8:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Gaia

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

exPertti kirjoitti:Synkkää on.
Asennekysymys.
Gaia

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

exPertti kirjoitti: Minusta oikeita outoja lintuja ovat ne, jotka kiertävät pöydästä toiseen tähän aikaan vuodesta ja kehoittavat kaikkia ajattelemaan positiivisesti.
Ilo olla outo lintu.

Ajattele kuten lapset.
Pimeä on kivaa ja jännää, koska silloin voi halutessaan lähteä taskulamppuretkelle tai tehdä ulos tuikkukynttilöistä kiitoradan avaruusaluksille.
Sade on kivaa, koska silloin voi hyppiä ja roiskutella vesilätäköissä.
Tuulikin on kivaa koska silloin sataa lehtiä.

Eli asennekysymys (ja varuste-). :)
masa

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Synkkää on.
Luulisi että tuo on jo sinulle selvää suunnilleen 35 vuoden Suomessa asumisen jälkeen.


Ainiiin, kesärenkailla mennään.
masa

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti: Ilo olla outo lintu.
Eikait siihen tarvitse olla outo lintu, että ei masennu joka ikinen syksy pimeän tullen?
Gaia

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti:
Gaia kirjoitti: Ilo olla outo lintu.
Eikait siihen tarvitse olla outo lintu, että ei masennu joka ikinen syksy pimeän tullen?
Pertin mielestä tarvitsee. :)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomenta!

Tunnistaudun ryhmään, joilla syksy herättää ennemminkin tarpeen kömpiä talviunille kuin retkeillä taskulampun kera. Pimeys ei ole ystävä.

Tänään kaivattaisiin taas luovuutta ja innovatiivisyyttä ja vaikka mitä työyhteisön brainstormaukseen. Juuri nyt tuntuu, että päässä pyörii vain broileri leppoisalla vauhdilla, mutta jospa sen tästä saisi käyntiin. Lisää kaffetta ja silleen.
masa

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:Pertin mielestä tarvitsee. :)

Joo, huomattu.

********


Tänään lähtee tontilta 350-400m3 kiviä pamauksen kera. Jos vaikka loppuviikosta saisi ekat murskeet montun pohjalle.
Gaia

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

exsu kirjoitti: Tunnistaudun ryhmään, joilla syksy herättää ennemminkin tarpeen kömpiä talviunille kuin retkeillä taskulampun kera. Pimeys ei ole ystävä.
En mäkään syksyä ja talvea mitenkään erityisesti rakasta mutta kun tässä maassa asuessa pimeydeltä ja märkyydeltä ei voi välttyä, ainoa keino on muuttaa omaa asennetta.
Sitäpaitsi mielikuvitusleikki-iässä oleva lapsi on aika tehokas lääke syyssynkkistelyyn :)

Ja hei, jo viiden kuukauden päästä on huhtikuu!!!!1
Dumis

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Ainiiin, kesärenkailla mennään.
Oli aamulla sen verran alijäähtynyttä vettä sadellut, että hyvä kun talvirenkailla pysähtyi pikkuteitten risteyksiin. Absit vaan raksuttivat.

Ja kuten olen maininnut minulla on erityisen hyväpitoiset renkaat alla nyt. Ja auton isohko massakin auttaa jään murskaamisessa.
Hui sentään, mitenköhän sä pärjäät kun talvi alkaa oikeasti!!!

Voi vidalis että toi selkä on taas remontissa, kohta pakko oikeasti mennä sinne hierojalle tai hajoan siihen kun noi selkälihakset on vähän väliä juntturassa.
masa

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Järvenpää - Herttoniemi - välillä oli ainakin ihan vesikeli koko matkan. Ei tietoakaan liukkaista.
elco

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Ja kuten olen maininnut minulla on erityisen hyväpitoiset renkaat alla nyt. Ja auton isohko massakin auttaa jään murskaamisessa.
Että painavampi auto pysähtyy nopeudesta x nopeammin kuin kevyempi?
Dumis

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

elco kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Ja kuten olen maininnut minulla on erityisen hyväpitoiset renkaat alla nyt. Ja auton isohko massakin auttaa jään murskaamisessa.
Että painavampi auto pysähtyy nopeudesta x nopeammin kuin kevyempi?
Eikun se MURSKAA jäitä paremmin!!!1
Chap

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Pertti, hanki tällaiset, niin kaamosmasis lähtee.
masa

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja masa »

Chap kirjoitti:Pertti, hanki tällaiset, niin kaamosmasis lähtee.
:rofl:


Veikkaan että Aarnella on jo tommoset.
Gaia

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Chap kirjoitti:tällaiset
:shock: :shock: :shock: :lol:


edit:
masa kirjoitti: Veikkaan että Aarnella on jo tommoset.
:lol: x 10
Viimeksi muokannut Gaia, 26.10.2010 8:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gaia

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Olet tietysti myös Vitaepro-kestotilaaja :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Läskin suomikansan noituutta, ettei tarvisi jotain tehdä asioitten etteen?
Töihin------------------------------------------>(.)(.)
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Synkkää on.
Asennekysymys.
Mikä on asennekysymys?
Gaia

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Synkkää on.
Asennekysymys.
Mikä on asennekysymys?
Että onko synkkää.
Pimeää voi olla ja märkää ja sateista ja muuten syksyistä mutta synkkyys on asennekysymys.
NuoriD

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elco kirjoitti:Että painavampi auto pysähtyy nopeudesta x nopeammin kuin kevyempi?
Eikun se MURSKAA jäitä paremmin!!!1
Iroc iron whatever.

Kyllä muistelen fysiikan tunnilta, että jää sulaa paineessa. Ja isompi massa tietty luo enemmän painetta. Ehkä murskaa oli jo vähän liikaa.
Ottamatta suoraan kantaa auton pysähtymiseen, niin tuo kyllä parantaa luistoa.

Esim. luistin liukuu jäällä niin hyvin sen takia, että luistimen paine sulattaa jään, ja terän ja jään välissä on ohut vesikalvo.
NuoriD

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Asennekysymys.
Mikä on asennekysymys?
Että onko synkkää.
Pimeää voi olla ja märkää ja sateista ja muuten syksyistä mutta synkkyys on asennekysymys.
Ok.

Mua ei kaamosmasis vaivaa. Olen tasaisaisen masentunut.

No itse asiassa juuri nyt en ole.
masa

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja masa »

Erehdyin selaamaan apina.biz-palstaa. Voi luoja miten paljon maailmassa onkaan kauniita tisuja ja peppuja. hrrrrr.. keskity nyt sitten duuneihin..
NuoriD

Re: Diizdai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ottamatta suoraan kantaa auton pysähtymiseen, niin tuo kyllä parantaa luistoa.

Esim. luistin liukuu jäällä niin hyvin sen takia, että luistimen paine sulattaa jään, ja terän ja jään välissä on ohut vesikalvo.
Niin, mutta ajatusharjoituksena bussit ja kuorma-autot eivät tarvitse talvirenkaita.
Kyllä ne tarvisivat. Lainsäätäjä ei vain tienpinnan takia ole antanut siihen lupaa. Bussithan eivät välillä pääse pysäkeiltä liikkeelle ja kuorma-autot tukkivat ramppeja kun eivät pääse niitä ylös.
Vastaa Viestiin