Keskiviicco

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta palluraiset!
Gaia

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Yllättävä vapaailta tänään :shock:
Dumis

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:On ilmoja pidellyt. :)
Tosi hienoja ilmoja, eilen satoi räntää kun lähdin töistä!
Dumis

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tän päivän tärkein projekti töissä on saada viritettyä radiorokki kuulumaan rutisematta täällä muuntamossa. Menee aika saatananmoisesti noita virtajohtoja täällä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mix keskiviikossa on k-kirjain. Hämää ihan kybällä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:radiorokki
Siirryin juuri työmatkalla Metro-radion taajuuksilta Rockin taajuuksille kun alko vituttamaan ne samat mainokset jotka toistuvat siellä vartin välein. Katsotaan jaksaako Radio rockia kuunnella edes paria päivää..
Dumis

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:radiorokki
Siirryin juuri työmatkalla Metro-radion taajuuksilta Rockin taajuuksille kun alko vituttamaan ne samat mainokset jotka toistuvat siellä vartin välein. Katsotaan jaksaako Radio rockia kuunnella edes paria päivää..
Kuuntelen stadissa autossa aina jotain levyä, joten ehkä tota rokkia jaksaa jonkun viikon täällä liiterissä taas.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Sorvin äärellä, taas kerran. Kahviautomaatille jonoa, Win7 asentuu, piirtelen verkkotopografiasta kaaviota. Mikäs tässä ollessa.

Perjantaina pitäis lähtee käymään oulussa jos asiat menee putkeen..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
masa

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti: Kuuntelen stadissa autossa aina jotain levyä, joten ehkä tota rokkia jaksaa jonkun viikon täällä liiterissä taas.

Voikun olis vielä Radio Mafia ja Ulmanen & Roiha. Sitä ois niin kiva kuunnella matkalla duuniin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

masa kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Kuuntelen stadissa autossa aina jotain levyä, joten ehkä tota rokkia jaksaa jonkun viikon täällä liiterissä taas.

Voikun olis vielä Radio Mafia..
Mafialta tuli muutenkin tajuttoman hyvää musiikkia, elektronisen musiikin rintama oli siellä aikaisten edustettuna.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ihmettelen suuresti tyyppiä, joka jaksaa kuunnella aina samaa radiotaajuutta. Itse vaihtelen kanavaa jo päivän sisällä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ärrärärärärääräää! Kammottavaa tämä uuden koneen odottelu. Eilen käynnistelin vanhan neljä kertaa uudelleen, mikään päivitys ei mene läpi ja kaiken lisäksi näyttö ottaa jostain häiriötä ja väreilee kurjasti.

Joten huomenta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Argh, ihanasti alkoi päivä. Klo 8 TJ soittaa että nyt *** on irtisanottu (tämä siis tiedossa jo, ihme porukkaa..), laita sinä sähköpostilla otteita töistä ja etsi virheet. Eli potkut heti aamusta, ugh.

BTW, mahtaa olla fiksu olo itsellään, jos aloittaa työt uudessa paikassa, on kuukauden töissä ja sen jälkeen jää sairaslomalle masennuksen takia ja pokkana KYSYY tj:ltä että "sopiiko että olen teidän kirjoilla sairaslomalla kunnes pääsen sairaseläkkeelle?". WTF?!! Hlö on 45-vuotias. Jumalauta mitä työmoraalia..


Ensi viikolla Joensuuhun, nyt vuorostaan palkkaamaan pari ihmistä lisää. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
So Hard

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Elppis kirjoitti:BTW, mahtaa olla fiksu olo itsellään, jos aloittaa työt uudessa paikassa, on kuukauden töissä ja sen jälkeen jää sairaslomalle masennuksen takia ja pokkana KYSYY tj:ltä että "sopiiko että olen teidän kirjoilla sairaslomalla kunnes pääsen sairaseläkkeelle?". WTF?!! Hlö on 45-vuotias. Jumalauta mitä työmoraalia.
Puhumattakaan siitä, että moisesta tulee noin giljoonan eläkelasku työnantajalle perässä.
SikaMika

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lauantaina hankitun krapulan huonoin puoli näyttäisi olevan se, ettei se lopu milloinkaan. Päivä numero neljä käynnissä (juuri ja juuri) ja kuolemankaltainen väsymys ei ota laantuakseen. Pitäisi alkaa laskemaan matikantehtäviä tenttiä varten, mutta taidankin laskea lampaita.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Siirryin juuri työmatkalla Metro-radion taajuuksilta Rockin taajuuksille kun alko vituttamaan ne samat mainokset jotka toistuvat siellä vartin välein
Just ärsyynnyin tänään samaan Suomipopilla. Oon jotenkin taantunut,kun Jaajon jutut ei vituta mutta toistuvat mainokset kyllä.

Päätä särkee taas. Pitäs ehkä tehdä jotain...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Gaia

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Orpo olo kun ipana jäi hyväntuulisena sairaalaan ja sanoi hei-heitä vilkuttaessaan, että "äiti mee jo".
*huoh*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toimisikohan tämä oikeasti?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ainakin tuo toisaalla mainittu Duact tuntuu poistavan kaikki ongelmat, tauti kuin tauti. Varmaan käsikauppatavaralla kannattaisi kokeilla, jos ei Duactia ole saatavilla.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hah, taisin löytää semmoisen Diablon paidan jota oon etsinyt parisen vuotta :D
Manaaja

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ostin Felixin mustapippuriketsuppia. En voi käsittää miten ne on saaneet tyrittyä tommosen konseptin. Jo korkkausvaiheessa sinettiä nuolastessa tuli fiilis että nyt ei tainnut pojilla mennä kaikki putkeen, ja ruokaan laittaminen vahvisti fiiliksen. Hirveetä sivumakupaskaa ne ovat tuosta saaneet. Sekoitat mustapippuria ja tavan felixiä = hyvää. Ostat felix mustapippuria = pahaa.

Kun katsoin valmistusaineluetteloa niin syykin selvisi: Kanelia, vittu.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti: Kun katsoin valmistusaineluetteloa niin syykin selvisi: Kanelia, vittu.
Eikö sitä kanelia pitäny laittaa johonki joulusinappiinkin :haha:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Kun katsoin valmistusaineluetteloa niin syykin selvisi: Kanelia, vittu.
Eikö sitä kanelia pitäny laittaa johonki joulusinappiinkin :haha:
Joo, niinhän mä MF:lle "neuvoin" ja se hölmönä meni tekemään. Maistui kuulemma vähän hassulta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joskohan kunnon mättö parantaisi fiilistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviicco

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivä vierähti Helsingissä graffitiseminaarissa. Mielenkiintoisia asioita ja mielipiteitä eri aloilta. Hyvä reissu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin