Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Paras terveyspalvelu

Terveyskeskus
1
100%
Arvauskeskus
0
Ei ääniä
Terveysasema
0
Ei ääniä
Terveyskioski
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 1

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suomessa terveydenhoito hyrrää tai ainakin jotain,,
Keksitään uusia virallisia ja myös epävirallisia nimiä terveyspalveluille, ennen oli sairaalat ja sairastuvat nykyään on terveys sitä ja terveys tätä?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta vaan. Sämpylää ja kaffetta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pohkeet on NIIN pökissä ettei pääse oikein kävelemään. No, onpahan oppilalla jotain mille nauraa...
Nyt siemennachot uuniin kuivamaan työpäivän ajaksi! :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Jätkät lupasivat mulle ihan omat varpajaiset. :h: Sitten tosin valitettavasti muistivat, että ne on yleensä suunnattu miehille.. Lämmittää kuiteski mieltä, kun tolleen muistetaan.

Rankka aamu. Onneksi viimeinen laatuaan tässä kuussa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mua niin naurattaa toi kun yksi noista pomoista on niin "taistelujohtaja" kuin olla ja voi. Antaa kaikki komennot sotilaallisen miehekkäästi ja yrittää pitää kaikki langat käsissään, johon btw hänellä ei ole kompetenssia. Sitten kun hommat kusee, kuten ne kusee kaikilla joskus, niin hän hajoilee ihan täysillä... vaikka on tehnyt noita hommia jo viitisen vuotta. Voi kyllä ihailla asennetta työn tekoon, mutta samalla se on äärimmäisen raskasta henkisesti :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Mua niin naurattaa toi kun yksi noista pomoista on niin "taistelujohtaja" kuin olla ja voi. Antaa kaikki komennot sotilaallisen miehekkäästi ja yrittää pitää kaikki langat käsissään, johon btw hänellä ei ole kompetenssia. Sitten kun hommat kusee, kuten ne kusee kaikilla joskus, niin hän hajoilee ihan täysillä... vaikka on tehnyt noita hommia jo viitisen vuotta. Voi kyllä ihailla asennetta työn tekoon, mutta samalla se on äärimmäisen raskasta henkisesti :roll:
Voi melkein kuulla päänsisäisen mantran "you can do this, you can do this!"? :)

Tänään ylläri-ilta miehen kanssa. Kakan ilman kyllä pieraisi, ei voi muuta sanoa!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Tänään ylläri-ilta miehen kanssa. Kakan ilman kyllä pieraisi, ei voi muuta sanoa!!
Aina kaikki on miehien syytä, sääkin!!!1
Gaia

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Gaia »

exPertti kirjoitti:Ilmoja pidellyt tänäänkin. Mikään ei sano loppusyksy paremmin kuin suolavesilätäköt tiellä. :roll:
Mene viikonloppuna hyppimään lehtikasaan ja lätäköihin ja lopeta toi!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Tänään ylläri-ilta miehen kanssa. Kakan ilman kyllä pieraisi, ei voi muuta sanoa!!
Aina kaikki on miehien syytä, sääkin!!!1
Enhän mä voi siitä itseäni syyttää, mies on helppo kohde.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ilmoja pidellyt tänäänkin. Mikään ei sano loppusyksy paremmin kuin suolavesilätäköt tiellä. :roll:
Mene viikonloppuna hyppimään lehtikasaan ja lätäköihin ja lopeta toi!
Mä oon niin kade siitä, että pääset asumaan kunnon landelle. Malmilla joutuu syynäämään lehtikasat koirankakasta ennenkuin niihin pääsee peuhaamaan. Ihanaa :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ilmoja pidellyt tänäänkin. Mikään ei sano loppusyksy paremmin kuin suolavesilätäköt tiellä. :roll:
Mene viikonloppuna hyppimään lehtikasaan ja lätäköihin ja lopeta toi!
Mä oon niin kade siitä, että pääset asumaan kunnon landelle. Malmilla joutuu syynäämään lehtikasat koirankakasta ennenkuin niihin pääsee peuhaamaan. Ihanaa :roll:
Saatte tulla hyppimään meidän lehtikasoihin koska tahansa! :]
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä taidan laittaa - tai no, nakittaa miehen laittamaan - jouluvalot parvekkeelle viikonloppuna. Tarvitsen valoa pimeyteen. Kynttilät olis tietty kivempia, mutta kissataloudessa niiden polttaminen on aina vähän hazardia... Urhon turkista kun on vähän hankala saada steariini irti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Polta parafiinikynttilöitä. Helpompia putsata eivätkä kuumene yhtä kuumaksi kuin steariini.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tarttis jarrupalat vaihtaa nollakolmoseen Avensikseen. Toyotalla oli 170e ja lempääläläinen Hartuksen Kari lupas satasella. En tiedä näistä mitään, kuulostaako satku teistä halvalta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Gaia

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En tiedä näistä mitään, kuulostaako satku teistä halvalta?
Ei nyt halvalta mutta siedettävältä.
Vertailukohta: -04 Golfiin sama operaatio 85e (kaksi vuotta sitten tosin).

edit. Sori. Tossa oli mukana etulevyjen vaihto myös. Eli aika kallis toi tojotaoperaatio on.
Viimeksi muokannut Gaia, 28.10.2010 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tarttis jarrupalat vaihtaa nollakolmoseen Avensikseen. Toyotalla oli 170e ja lempääläläinen Hartuksen Kari lupas satasella. En tiedä näistä mitään, kuulostaako satku teistä halvalta?

kuuluuko palat samaan hintaan? Niiden arvo näyttää olevan 30 euroa, joten tuntipalkaksi lafkalle jää kutakuinkin normaali 70 euroa.
Viimeksi muokannut masa, 28.10.2010 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:kuuluuko palat samaan hintaan?
joo
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
masa kirjoitti:kuuluuko palat samaan hintaan?
joo

Niiden arvo näyttää olevan 30 euroa, joten tuntipalkaksi lafkalle jää kutakuinkin normaali 70 euroa. Tosin niillä ei kyl pitäs hommassa mennä 30 minsaa kauempaa, jos ei ongelmia ilmene.

Imo kallis, mutta on sit eri asia kannataako jonkiun parin kympin säästön takia alkaa metsästämään edullisempaa paikkaa.
Dumis

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Amican nakit(kermaperunoilla) oli ihan jepa tuohon 5,5e hintaan. Ainoa vaan jos on piffipäivä, niin niitä pieniä pannulappuja katellessa tulee itku, silloin pitää suunnata vaihtoehtoiseen ravinteliin syämään kupu täyteen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yritän tappaa tatskakuumetta surffailemalla Ugliest Tattoosissa. En ole aivan varma toimiiko se, tällaisista kammotuksista huolimatta:

Kuva

Kuva
Dumis

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Varasin ajan hammastarkastukseen ja urheiluhierojalle. Tilasin myös sen kauan himoitsemani Diablon paidan ja duunin jälkeen lähtee kännyliittymä modifiointiin. Sitten salille ja katsomaan kotia kun Ipa saa kyytiä :twisted:
RP

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja RP »

Viisi minsaa ja sitten ollaan naikkarissa pankin kanssa, parinsadantontun avioehdolla.

Ommoon kottiin illalla, jei!
Dumis

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:Viisi minsaa ja sitten ollaan naikkarissa pankin kanssa, parinsadantontun avioehdolla.

Ommoon kottiin illalla, jei!
Eix paril satkulla saa landelta jo linnan?

Täällä saa kerrostalokolmion Jakomäestä.

edit: nii paljo onnee uuteen kotiin!!
RP

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja RP »

Njoo, pienen uuden linnan sillä saa jos tekee niin hyvän diilin kuin me, isot maksaa sitten vähintään sen kolmesataatonttuu. Ollaan sentäs meren lähellä. Mutta, nyt vaatis kyllä toisen auton että pääsen perähikiältä liikkeelle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kolmatta päivää päänsärky ja nyt ollaan aika karmeassa tilassa. Mutta en millään viitsisi lääkitä napeilla, kun tiedän (luulen) johtuvan ruokavalion muutoksesta ja uuden treenin tuomasta lihasjumista. Auttaiskohan sauna?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin