Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Paras terveyspalvelu

Terveyskeskus
1
100%
Arvauskeskus
0
Ei ääniä
Terveysasema
0
Ei ääniä
Terveyskioski
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 1

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gaia kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ilmoja pidellyt tänäänkin. Mikään ei sano loppusyksy paremmin kuin suolavesilätäköt tiellä. :roll:
Mene viikonloppuna hyppimään lehtikasaan ja lätäköihin ja lopeta toi!
Mä olen syysmasentuva ihminen, mikä on erittäin tylsää ja perseestä, mutta silti mä nautin lehtikasojen potkimisesta ja lätäköissä hyppimisestä. Eli todellakin asennekysymys tämä syksy. Ja muutenkin lapsenmieliset ovat onnellisempia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^ :D

Vielä hetki valveilla, kohta saa pellit kiinni ja lämmön pysymään talossa.
Huomenna tappotahtinen työpäivä. Illalla lie matka maalle putkimiehen hommiin. Ja ensivkon alussa taitaa olla vieraita talossa parisen päivää..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja milli »

^ kantsii tutustua tuon muihinkin biiseihin, hulvattomia :)
milli

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Mulla ei oo vieläkään kumppareita
Oletko kuullut gore texistä, sympatexista, drymaxista, hydralitesta tms.? Ei luulisi tuollaisen vettäpitävän perus catmandoon paljoa kustantavan.
Croccsilla on kans ihania kumppareita :) taidan käydä tänään katsomassa itse sellaisia.
Dumis

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tilasin joku vuosi sitten Jalaksen hyper-hengittävät turvakengät, ne oli niin hengittävät että oli reiät joka paikassa... myös pohjassa :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kuten jo kenkäketjussa kerroin, ostin aikaisemmin syksyllä Haltin Nellimit. Pysyy muuten jalat aika kuivana. Harmi vain että yksi naruhakanen - onneksi ylin - lähti irti väärän käytön takia :( Onneki se on se ylin, että ei sinänsä haittaa käyttöä. Ja kai ton joku suutari osaa korjatakin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mulla Haltin vaelluskengät piti 5 vuotta jalat kuivina. Sitten alkoi tihkumaan läpi kengän päältä päkiän kohdalta, josta kenkä tietysti taipuu eniten. Siirsin ne kuivan kelin metsästys- ja raivaussahus kengiksi.
Uusimpina on Hanwagit käytössä, kaksi ensimmäistä vuotta ok.

Salomonin lenkkarit toimi kanssa hyvin, kunnes hitsasin migillä ne jalassani.. samoin työkäytössä olevat goretex 'pukukengät' toimivat hyvin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin