Marraskuinen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Zeb kirjoitti:A. Heikkilä taas vauhdissa aamuteeveessä.
Ei ollu aamuteeveessä yhtään mitään Heikkilästä. Studio55:stä löytyi maikkarin puolelta. Tarkkuutta saatana.
Busted! Zeb katsoo Studio 55:ttä :wink:
Jaa no en tiennyt mikä kanava on, telkku oli auki ja vauva valitsi kanavan. Osui sitten silmiin ja korviin sattumalta.

Mikä on Studio 55?
Dumis

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Nyt olis nälkä, mutta ei ole kyytiä ruokalaan, nice.
Lindströmin mauttomia piffejä oli, onneksi sai vedellä Felixin Chili-ketsuppikastiketta mauksi päälle.

Ei nyt alkanut maanantai voitolla taas, tajuton koomani huipentui vähän aikaa sitten oikein kunnolla. Nyt sitten pitäisi ruksuttaa ennustus huomisesta laivatehoista, ei nappais.
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:Ihan asiaahan Heikkilä tossa ohjelmassa puhuu. Jos voit huonosti, kannattaa kokeilla radikaalia muutosta ruokavalioon joka ei käytännössä maksa mitään.

Missään kohdassa kaveri ei vaikuttanut olevan mitenkään ehdoton, vaan ainoastaan kehotti kokeilemaan muutoksia jos ihminen voi huonosti. Minkä vuoksi tuollaiset statementit nyt pitää sitten Zeb-tyyliin demonisoida? Pilleriäkö niille huonosti voiville ihmisille pitäisi mieluummin kirjoittaa?
Minua häiritsee se kun kaveri vääristelee faktoja mielensä mukaan. Ei pilleriä tietenkään ellei siihen ole lääketieteellistä perustetta, mutta voisi edes etäisesti koettaa pysyä tieteen hyväksymissä rajoissa jos lääkärinä mielipiteitään tarjoilee.
Manaaja

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Zeb kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ihan asiaahan Heikkilä tossa ohjelmassa puhuu. Jos voit huonosti, kannattaa kokeilla radikaalia muutosta ruokavalioon joka ei käytännössä maksa mitään.

Missään kohdassa kaveri ei vaikuttanut olevan mitenkään ehdoton, vaan ainoastaan kehotti kokeilemaan muutoksia jos ihminen voi huonosti. Minkä vuoksi tuollaiset statementit nyt pitää sitten Zeb-tyyliin demonisoida? Pilleriäkö niille huonosti voiville ihmisille pitäisi mieluummin kirjoittaa?
Minua häiritsee se kun kaveri vääristelee faktoja mielensä mukaan.
Kui taval?
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:Kui taval?
Äh, en jaksa. Tule apuun ND!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti: Kui taval?
Nettisivuilla esitellään mm. tutkimustuloksia, joita on tulkittu ihan puhtaasti väärin, esim. yksiköitä on sekotettu keskenään, johtopäätöksinä esitellään jotain ihan muuta kuin alkup. tutkimuksessa, lähdeluettelossa esitetty tutkimus ei liity välttämättä aiheeseen jne.

Puoskarointia lääkärinimikkeen takaa, pahempaa hallaa alalle kuin valelääkärit.
NuoriD

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ihan asiaahan Heikkilä tossa ohjelmassa puhuu. Jos voit huonosti, kannattaa kokeilla radikaalia muutosta ruokavalioon joka ei käytännössä maksa mitään.

Missään kohdassa kaveri ei vaikuttanut olevan mitenkään ehdoton, vaan ainoastaan kehotti kokeilemaan muutoksia jos ihminen voi huonosti. Minkä vuoksi tuollaiset statementit nyt pitää sitten Zeb-tyyliin demonisoida? Pilleriäkö niille huonosti voiville ihmisille pitäisi mieluummin kirjoittaa?
Minua häiritsee se kun kaveri vääristelee faktoja mielensä mukaan. Ei pilleriä tietenkään ellei siihen ole lääketieteellistä perustetta, mutta voisi edes etäisesti koettaa pysyä tieteen hyväksymissä rajoissa jos lääkärinä mielipiteitään tarjoilee.
Heikkilä ainakin saitillaan kirjoittaa faktoina aivan Stetson-Harrison mielipiteitä, jotka kannattajat ottavat Jumalan sanana.
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mainitsinko jo, että mun joogalentäjä-exä, joka osallistuu chemtrail-luennolle ja lähestyy uhkaavasti 150 kilon elopainoa, fanittaa myös Heikkilää ihan kympillä.
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mainitsinko jo, että mun joogalentäjä-exä, joka osallistuu chemtrail-luennolle, ja lähestyy uhkaavasti 150 kilon elopainoa, fanittaa myös Heikkilää ihan kympillä.
Ottaako hänkin Berberiin Tohtori Tolosta?

Hitto miten suorastaan itseironisen kuuloinen tuote... :)
Luultavasti :D Ainakin jotain suolihuuhteluaineita sillä oli joskus. Onneksi en päässyt seuraamaan toimitusta.
NuoriD

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Mainitsinko jo, että mun joogalentäjä-exä, joka osallistuu chemtrail-luennolle ja lähestyy uhkaavasti 150 kilon elopainoa, fanittaa myös Heikkilää ihan kympillä.
Jokaisella palstalaisella on oma kipeä kytköksensä Heikkilään :wink:
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Joskus aikanaan olin tyypin seurana jollain umpihurumessuilla, jossa oli mm. valoravinnolla elävä mies. (Mitäpä sitä ei rakastunut ihminen tekisi.) Törmäsin tietysti siellä ehkä kaikkein hulluimpaan potilaaseen, jota olen koskaan hoitanut, ja tämä potilas oli niin tyytyväinen kun lääkärikin osaa ottaa vähän erilaista näkökulmaa asioihin. Krhm.
NuoriD

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Joskus aikanaan olin tyypin seurana jollain umpihurumessuilla, jossa oli mm. valoravinnolla elävä mies. (Mitäpä sitä ei rakastunut ihminen tekisi.) Törmäsin tietysti siellä ehkä kaikkein hulluimpaan potilaaseen, jota olen koskaan hoitanut, ja tämä potilas oli niin tyytyväinen kun lääkärikin osaa ottaa vähän erilaista näkökulmaa asioihin. Krhm.
:D

Miehen on täytynyt olla aika kuuma pakkaus :wink:

Mä olen sentään vain mennyt katsomaan modernia tanssia piparin takia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Edes piparin maininta ei pelasta homottelulta tuossa tapauksessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:A. Heikkilä taas vauhdissa aamuteeveessä. Vika on ruuassa, oli vaiva mikä vaan. Viljojen poisjättö parantaa noin 200 sairautta ja kasvirasvat on saatanasta.
Minä luulen, että tuollaiset huru-ukot ovat nykymaailmassa tehokkain tiedettä edistävä voima. Siinä vaiheessa kun massat alkavat uskoa huru-ukkoihin, tieteentekijöiden on pakko saada aikaiseksi niin vakuuttavia tutkimustuloksia, että massat saadaan kääntymään taas oikeille raiteille. Massojen kiinnostus helpottaa myös kummasti rahoituksen saamista tieteelliseen tutkimukseen. Ja toisaalta, jos Heikkilä on oikeassa edes yhden sairauden osalta noista 200:sta ja joku onnistuu sen osoittamaan tieteellisesti, Heikkilä on jo sillä olemassaolonsa oikeuttanut. Tosin olemassa on sekin riski, että varteenotettavat havainnot hukkuvat meluun, mutta kyllä tieteen kehitys kärsisi kovasti, ellei tuollaisia vakiintuneet kannat kovaan ääneen kyseenalaistavia tahoja olisi olemassa.
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^No joo, onhan sitä iilimadoillakin oma ekologinen lokeronsa.
Manaaja

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Alkaa taas näyttää vähän siltä että kyseenalaistaminen ja eri mieltä oleminen pitäisi saada suorastaan rikolliseksi.
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:Alkaa taas näyttää vähän siltä että kyseenalaistaminen ja eri mieltä oleminen pitäisi saada suorastaan rikolliseksi.
Lääkärit nyt ovat tietyn valan vannoneet, ja sitä vastoin toimiminen on moraalitonta, vaikkei sentään rikollista. Rikollista sen sijaan on tuo uhkailu, josta ND kertoi.
NuoriD

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Mä uskon, että Heikkilä vilpittömästi uskoo asiaansa. Eli siinä mielessä hän ei toimi moraalittomasti, koska uskoakseni uskoo toimivansa ihmisten parhaaksi.

Toinen juttu on sitten tuo narsistinen raivo, mutta se nyt ei suoraan liity hänen julkisuudessa esittämiinsä mielipiteisiin.
Manaaja

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kamoon Dave, ole mies. Anna meillekin pala siitä narsistisesta raivosta.
Dumis

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Miks noi verotiedot on julkisia?
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:^Mä uskon, että Heikkilä vilpittömästi uskoo asiaansa. Eli siinä mielessä hän ei toimi moraalittomasti, koska uskoakseni uskoo toimivansa ihmisten parhaaksi.

Toinen juttu on sitten tuo narsistinen raivo, mutta se nyt ei suoraan liity hänen julkisuudessa esittämiinsä mielipiteisiin.
No enpä tiedä mitä te olette Heikkilän kanssa aikananne vannoneet, mutta minä mm. seuraavaa: Työssäni noudatan lääkärin etiikkaa ja käytän vain lääketieteellisen tutkimustiedon tai kokemuksen hyödylliseksi osoittamia menetelmiä.

Luulen että suurin osa lääkäreistä on kanssani samaa mieltä, että Heikkilä rikkoo ainakin tuota vastaan.
NuoriD

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:^Mä uskon, että Heikkilä vilpittömästi uskoo asiaansa. Eli siinä mielessä hän ei toimi moraalittomasti, koska uskoakseni uskoo toimivansa ihmisten parhaaksi.

Toinen juttu on sitten tuo narsistinen raivo, mutta se nyt ei suoraan liity hänen julkisuudessa esittämiinsä mielipiteisiin.
No enpä tiedä mitä te olette Heikkilän kanssa aikananne vannoneet, mutta minä mm. seuraavaa: Työssäni noudatan lääkärin etiikkaa ja käytän vain lääketieteellisen tutkimustiedon tai kokemuksen hyödylliseksi osoittamia menetelmiä.

Luulen että suurin osa lääkäreistä on kanssani samaa mieltä, että Heikkilä rikkoo ainakin tuota vastaan.
No tavallaan joo, mutta jos nyt leikitään, että sä olisit saanut jostain syystä (esim. menninkäiset olisivat kertoneet) tietää, että joku yleisesti käytetty hoitomenetelmä on vaarallinen ja toisaalta, että koivunmahlan nauttiminen parantaa kaikki vaivat, niin kait sä kokisit, että sun pitää kertoa se?
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:No tavallaan joo, mutta jos nyt leikitään, että sä olisit saanut jostain syystä (esim. menninkäiset olisivat kertoneet) tietää, että joku yleisesti käytetty hoitomenetelmä on vaarallinen ja toisaalta, että koivunmahlan nauttiminen parantaa kaikki vaivat, niin kait sä kokisit, että sun pitää kertoa se?
Kaipa, joo.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäs vähän siivota konetta, kun huomenna saapuu uusi peli. Ei huvita!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Onko toi erotiikkaa ?
Vai vaan paskanjauhantaa ja epäeroottista??
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin