Rekkamiehen pastilli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Uhka vai mahdollisuus? Miten olette ratkaisset homman?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Lainaan tuohon kysymykseen Matolan Los Locales Lapamadon, Raimon, sanomisia:

Se on riski.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä sä oot melkomoinen persveivari? ;)

Aiheeseen palatakseni, "ei pidä lähteä liikenteeseen jos pelottaa"
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

:paijaa:
It's ok to like taking it up the ass/sucking dick.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Haluaisin edelleen lisäinformaatiota, miten olette ratkaisseet tämän kysymyksen. Lähinnä jarruraitojen muodostumisen.

Naisillahan ongelma ei ole niin suuri, koska heidän aunuksensa ympäristö ei ole yhtä karvainen. Miehellä sen sijaan rekkamiehen pastilli on vääjämätön seuraus, jos ei mennä mihinkään metroseksuaaliin sheivailuun, tai käytetä kosteuspyyhkeitä tai alapesusuihkua.
Dumis

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jos karvat alkaa olemaan niin pitkiä että muodustuu pastilleja häiritsevissä määriin, niin pyydä Homeboyta ens siivouskerran jälkeen cheivaamaan asrschlokkisi.
NuoriD

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tässä muuten hyvä kuvaus asiasta:

A smallish, semi-dry, extraordinarily tenacious remnant of fecal matter which, when unwittingly rolled into a mixture with toilet paper lint by the action of wiping, becomes almost irremovably entangled among ones anal hair, a situationality exacerbated by the vigorous chafing and friction between the buttocks and most commonly remedied by the sad and almost entirely unavoidable remedy of plucking out at its root the individual hair to which each dingleberry is conjoined
NuoriD

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:Jos karvat alkaa olemaan niin pitkiä että muodustuu pastilleja häiritsevissä määriin, niin pyydä Homeboyta ens siivouskerran jälkeen cheivaamaan asrschlokkisi.
Liian metroseksuaalinen tuollainen sheivaus.
Dumis

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jos karvat alkaa olemaan niin pitkiä että muodustuu pastilleja häiritsevissä määriin, niin pyydä Homeboyta ens siivouskerran jälkeen cheivaamaan asrschlokkisi.
Liian metroseksuaalinen tuollainen sheivaus.
Mutta kokkareet silti häiritsee herkkää peppuasi :D
NuoriD

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jos karvat alkaa olemaan niin pitkiä että muodustuu pastilleja häiritsevissä määriin, niin pyydä Homeboyta ens siivouskerran jälkeen cheivaamaan asrschlokkisi.
Liian metroseksuaalinen tuollainen sheivaus.
Mutta kokkareet silti häiritsee herkkää peppuasi :D
No mua häiritsee ne jarruraidat.
Dumis

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Liian metroseksuaalinen tuollainen sheivaus.
Mutta kokkareet silti häiritsee herkkää peppuasi :D
No mua häiritsee ne jarruraidat.
Mustat boxerit.
Manaaja

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä olen elänyt sellaisessa käsityksessä että rekkamiesten pastilleilla tarkoitettaisiin ammattipiireissä nenään kertyvää, kuivunutta räkää, jota sitten pastillimaisesti isketään suuhun hengitystä raikastamaan. Eihän pastilli mikään pastilli ole, ellei sitä suuhun laiteta.

Mitä noihin paskakikkareisiin taas tulee, niin eipä ole koskaan moisia ongelmia ollut. Mistä helvetistä teille sitä paskaa sinne muka jää? Falskaako ryppyreikä vai miten sitä sinne eksyy? Varmaan sellanen vihje auttaisi, että perse pyyhittäisiin paskallakäynnin yhteydessä puhtaaksi, eikä vain semi-. Itselläni on vessassa aina myös kosteaa hanuripaperia normaalin vessapaperin lisäksi. Takuulla tulee arschlok putipuhtaaksi, oli karvoja tai ei.
NuoriD

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Mä olen elänyt sellaisessa käsityksessä että rekkamiesten pastilleilla tarkoitettaisiin ammattipiireissä nenään kertyvää, kuivunutta räkää, jota sitten pastillimaisesti isketään suuhun hengitystä raikastamaan. Eihän pastilli mikään pastilli ole, ellei sitä suuhun laiteta.

Mitä noihin paskakikkareisiin taas tulee, niin eipä ole koskaan moisia ongelmia ollut. Mistä helvetistä teille sitä paskaa sinne muka jää? Falskaako ryppyreikä vai miten sitä sinne eksyy? Varmaan sellanen vihje auttaisi, että perse pyyhittäisiin paskallakäynnin yhteydessä puhtaaksi, eikä vain semi-. Itselläni on vessassa aina myös kosteaa hanuripaperia normaalin vessapaperin lisäksi. Takuulla tulee arschlok putipuhtaaksi, oli karvoja tai ei.
Sä oot just tuollainen hifistelijä! Sulla on takuulla puhalluslamppukin siinä käsillä, jotta voit samalla tehdä Crème brûléeta.

Mulla ryppyreikä on tiukka kuin 12-vuotiaalla, mutta tuotos on sellaista löysähköä, joka pakostakin hiukan liukuu paperin edellä ja ajautuu pois uranusta kiertävältä radalta.
masa

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Mä olen elänyt sellaisessa käsityksessä että rekkamiesten pastilleilla tarkoitettaisiin ammattipiireissä nenään kertyvää, kuivunutta räkää, jota sitten pastillimaisesti isketään suuhun hengitystä raikastamaan. Eihän pastilli mikään pastilli ole, ellei sitä suuhun laiteta.
U r so wrong. Tosin kai joku noita perperipuskassa kasvavia pastillejakin syö.
Manaaja kirjoitti: Itselläni on vessassa aina myös kosteaa hanuripaperia normaalin vessapaperin lisäksi. Takuulla tulee arschlok putipuhtaaksi, oli karvoja tai ei.

Vauvan perspyyhkeitä vai jotain Chanel 5:lla hajustettuja silkkipyyhkeitä?

Btw, eikös niba taannoin kehunut pyyhkivänsä perperinsä pyyhkeeseen? - Ja miksi vitussa minä edes muistan tämän. Voi helvetti, ottakaa tämä mielikuva pois päästäni heti!. HEEEEEEELP!!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Itselläni on vessassa aina myös kosteaa hanuripaperia normaalin vessapaperin lisäksi.
Yksinäisyys, känni ja porttiteoria.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En ees kommentoi.
Manaaja

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Mulla ryppyreikä on tiukka kuin 12-vuotiaalla, mutta tuotos on sellaista löysähköä, joka pakostakin hiukan liukuu paperin edellä ja ajautuu pois uranusta kiertävältä radalta.
Siis persettä pyyhkiessä sä vaan levität paskan pitkin persettä ja jätät kuivumaan? Ihan kiva että yrität ite, mut luulen että tossa vaiheessa äidin pitäis vielä tulla pyyhkimään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rekkamiehen pastilli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lausun nyt sanan joka on toiselta planeetalta eikä kyseessä ole uranus eli sana on bide! (synonyymi pillupuhelin)
Se estää kokkaroitumisen, Intiassa on käytetty bide'tä jo 5000 vuotta ja Japanissa nykyään melkein pelkästään. Suomessakin luovuttiin havujen ja paskatikun käytöstä jo ennen sotia paperintuotannon edistyessä..

Koko pastillijuttu on vain aski tarpeetonta tunteenpurkausta!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin