...monday, happy days

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:. Loppu suustani tullut teksti sisälsi kirosanoja ja vakavia uhkailuja, en ole mitenkään ylpeä kun en osaa tämmösiä tilanteita hoitaa..
Iisisti otit. Mä olisin vetänyt ympäri korvia ja heittänyt fillarin jokeen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tässä asiassa asun aikamoisessa lintukodossa, taloyhtiössämme ei ole yhtään asukasta välillä 5-20v. Vastapäisessa kaupungin vuokratalossa on jokunen, mutta eipä niistäkään minkäänlaista häiriötä ole ollut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
So Hard

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Joskus painajaisissaan melkein odottaa, että muiluttavat jonkun pikkulapsen tapettavaksi.

Onko vedessä jotakin?
Näyttäisi olevan.
Dumis

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Meikällä on piha täynnä lapsia jotka meluavat, eniten yllättäen ne pari somppuperhettä meluavat. Onneksi ovat vielä pieniä, en aio asua enää samoilla kulmilla kun kasvavat isoiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Meikällä on piha täynnä lapsia jotka meluavat, eniten yllättäen ne pari somppuperhettä meluavat. Onneksi ovat vielä pieniä, en aio asua enää samoilla kulmilla kun kasvavat isoiksi.
Where there's one... there's more...and more.. Sikiää paremmin kun mun tomaattipuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti:Loppu suustani tullut teksti sisälsi kirosanoja ja vakavia uhkailuja, en ole mitenkään ylpeä kun en osaa tämmösiä tilanteita hoitaa..


Iisisti otit. Mä olisin vetänyt ympäri korvia ja heittänyt fillarin jokeen.
Olisin kanssa saattanut toimia fyysisemmin. Ainakin toimin peruskouluikäisen känniläisen kanssa, kun parisen vuotta sitten ajelin maalle ja kaksi sellaista käveli tiellä - yksi tien reunassa ok ja toinen keskiviivan päällä. Olin jonossa viimeisenä ohittamassa jannuja n 20km/h vauhdilla, kun keskellä tietä kävelijä päätti kenkäistä autoni kylkeen. Jannu kaatui selälleen peilijäisellä tiellä. Jarrutin, hätävilkut päälle, autosta ulos ja auto lukkoon. Juoksin jannun kiinni, ei ollut yhteistyöhaluinen, joten nappasin kainaloon ja tsekattiin auto yhdessä. Onnekseen oli kenkäissyt vahvaan etu- ja takaoven sauman kohtaan, vauriona oli mustaa kumia maalin pinnassa. Tässä vaiheessa sen karkuun juossut kaveri tuli kohti täyttä laukkaa karahka kädessä. Totesin paikalle jäännin olevan turhaa ja nakkasin potkijan niskaperse-otteella korkean aurausvallin yli ojan pohjalle metriseen lumihankeen. Ei ole kuulunut pojista mitään tuon jälkeen. Paitsi mökin naapurissa asuva saman ikäinen poika kyseli, josko tiedän jotain tapauksesta - enhän minä, sattunut vaan samanmerkkinen ja -värinen auto poikien kohdalle. :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
So Hard

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Luin tuossa, BTW, juuri yhtä artikkelia, jossa vanha lakimies pohti että kaikki tähän ammattiin lukevat ovat hiukan luonnevikaisia.

Tuli vaan mieleen.
Luultavasti tuollaisia pohtinut olikin. Varmaan juonut sitä samaa vettä.
So Hard

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Luultavasti tuollaisia pohtinut olikin. Varmaan juonut sitä samaa vettä.
Joidenkin ei tunnu edes sitä vettä tarvitsevan juoda. Ehkä heillä ei hölsky alunperinkään?

Tuli vaan mieleen.
Pertti on selvästi juonut aamulla taas vettä. Pysy alkoholissa, tulee selväpäisempää juttua.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti:Sen verran eläimellisesti karjaisin "pysähdy välittömästi", että mulku pysähtyi. Pyysin yhteystietoja, ei tippunut vaan oli lähtemässä pois. Loppu suustani tullut teksti sisälsi kirosanoja ja vakavia uhkailuja, en ole mitenkään ylpeä kun en osaa tämmösiä tilanteita hoitaa.

Nyt kökin joka päivä näihin aikoihin tossa tiellä ja aion saada ne helvetin yhteystiedot vanhemmilleen. Vaikka henki menisi.
Kamera vaan mukana, otat kakarasta kuvan ja menet paikalliseen kouluun kuvan kanssa - että kuka tämä nulikka on ja vahingonkorvausvaatimus vetämään sitten vanhemmille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Elppis »

So Hard kirjoitti:Pertti on selvästi juonut aamulla taas vettä. Pysy alkoholissa, tulee selväpäisempää juttua.
Veikkaan vihreää teetä.

Mitäköhän Riemumieli kohta kirjoittaa? Haistan nasevuuden!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:Mieli tekee kanssa uutta salaattileikkuria, alkaa todella ärsyttää nykyinen jonka idioottikämppis tuhosi avaamalla sillä säilykepurkkeja.
Ehkä salaatinleikkaamisessa asialla ei toisaalta ole niin väliä, mutta muuten minua ihmetyttää sellainen, että miksi kummassa monissa puukoissa ja veitsissä terää ei ole teroitettu alusta (so. kahvan lopusta) lähtien? Erityisesti tuollaisissa, missä kahvan ja terän alun välissä on vielä vahinkoja ehkäisevä suoja, en voi tätä ymmärtää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Isänpäivälahjaksa Iron Gym, jotta lähtisi läski ohenemaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Historiallista painolastia. Kyseinen kohta tehdään tukevammaksi jottei torjuttu aseellinen isku murra terää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:^^ Historiallista painolastia. Kyseinen kohta tehdään tukevammaksi jottei torjuttu aseellinen isku murra terää.
Tekee (kai) järkeä. Mutta että vuolemiseen tarkoitetuissa puukoissakin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

[mutu]
No jos tumpeloi ja onnistuu kohdistamaan terään sivuttaissuuntaisia voimia niin juureen kohdistuu suurin rasitus.
[/mutu]
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
So Hard

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:^^ Historiallista painolastia. Kyseinen kohta tehdään tukevammaksi jottei torjuttu aseellinen isku murra terää.
Tekee (kai) järkeä. Mutta että vuolemiseen tarkoitetuissa puukoissakin.
En mä vuolemiseen tarkoitetuissa puukoissa kovin usein näe sormisuojaa kahvan ja terän välissä. Ja jos siinä toisaalta on se sormisuoja, käytännössä se pätkä terästä ei juuri kuitenkaan koskisi suojan tuoman eston takia vuolemisen kohdetta.
Viimeksi muokannut So Hard, 08.11.2010 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: sormisuojaa kahvan ja perän välissä.
:think:

:!:

p=t
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bluntly kirjoitti:[mutu]
No jos tumpeloi ja onnistuu kohdistamaan terään sivuttaissuuntaisia voimia niin juureen kohdistuu suurin rasitus.
[/mutu]
Ei siinä tarvita tumpelointia, tarvitaan hirvi jota nyljetään!
En kyllä ikinä ole ajatellut että puukkoa käyttäisi vain vuolemiseen. Paitsi lihan vuolemiseen käytetään lihaveistä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ostin sohva joka ei ookkaan mun perseelle hyvä. Palautan ja oon kohta ilman sohvaa kun en jaksa enää metsästää.

Kohta iskee panique että mitäs sitä isänpäivälahjaks hankkis.. Vinkkejä?
Ei alkoholia eikä kirjaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vastaus on Iron Gym.
Paras päivä ikinä.
So Hard

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:Vastaus on Iron Gym.
Iron gym -> Pumping iron -> homonstelua -> 0%.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sola kirjoitti:Ostin sohva joka ei ookkaan mun perseelle hyvä. Palautan ja oon kohta ilman sohvaa kun en jaksa enää metsästää.
Suosittelen: http://www.shapes.fi/mal_cove1.htm#
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja masa »

Sola kirjoitti: Vinkkejä?
Ei alkoholia eikä kirjaa.
http://normblog.files.wordpress.com/200 ... =500&h=282

Kuva

No juuu, muistan kyllä historiaasi. Leikkiähän mä vaan..
Viimeksi muokannut masa, 08.11.2010 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja Sola »

^^Mun asuntoon ei tuommonen upeus mahdu :(

^Aika hieno! Alkoholistille tonne vois laittaa mehua viinan sijaan :D
Viimeksi muokannut Sola, 08.11.2010 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: ...monday, happy days

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:^^ Historiallista painolastia. Kyseinen kohta tehdään tukevammaksi jottei torjuttu aseellinen isku murra terää.
Tekee (kai) järkeä. Mutta että vuolemiseen tarkoitetuissa puukoissakin.
En mä vuolemiseen tarkoitetuissa puukoissa kovin usein näe sormisuojaa kahvan ja terän välissä. Ja jos siinä toisaalta on se sormisuoja, käytännössä se pätkä terästä ei juuri kuitenkaan koskisi suojan tuoman eston takia vuolemisen kohdetta.
Tjaa. No, joka tapauksessa, kun hinku perinnepuhdetöihin yllättää, nämä pohdinnat ovat ajaneet minun lapsuuden pikkupartiolaisaikojen Marttiinin Ilves-puukkojen suosijasta Rosellin käyttäjäksi. Siinä on sormisuojaus ja alusta alkaen teroitettu, niin, perä, hoidettu molemmat aika hyvään malliin.
Viimeksi muokannut urpiainen, 08.11.2010 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin