Tolkuton Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sataa lunta sataa vettä mitä ..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nukkumaanmeno ei vaan onnistu aikaisin. Ei sitten vittu millään: aamulla, väsyttää, päivällä väsyttää, alkuillasta väsyttää mutta illalla/yöllä ei väsytä vaan on pirun energinen fiilis painaa hommia. Jos ei olisi aamulla menoja, lukea (huom. pienellä alkukirjaimella) paukuttaisin auringonnousuun asti. Nyt kuitenkin lääkittynä pehkuihin.
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, eka tpk.
Ei ollut lunta vielä maassa Itä-Helsingissä.
pikkuprinssi

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Huomenta!

Forecan mukaan noin 10 aikoihin pitäisi alkaa hiutaleita näkymään ja sopivasti iltapäiväruuhkan aikoihin klo 15 jälkeen pitäisi olla kunnon pyry päällä. Tietysti juuri tänään joudun käyttämään VR:n lähijunapalveluita. Jännittävää.
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

pikkuprinssi kirjoitti:Tietysti juuri tänään joudun käyttämään VR:n lähijunapalveluita. Jännittävää.
Voi hyvinkin olla ettet käytä :twisted:
pikkuprinssi

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Dumis kirjoitti:
pikkuprinssi kirjoitti:Tietysti juuri tänään joudun käyttämään VR:n lähijunapalveluita. Jännittävää.
Voi hyvinkin olla ettet käytä :twisted:
En olisi yllättynyt. Talvi saattaa yllättää VR:n.
Gaia

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

pikkuprinssi kirjoitti:...sopivasti iltapäiväruuhkan aikoihin klo 15 jälkeen pitäisi olla kunnon pyry päällä.
Ihanaa!
Joudun seikkailemaan täältä Olariin vähän ennen neljää ja jotenkin tuntuu, että ruuhka-aikaan kaikkein ääliöimmät kuskit ovat liikkeellä joko Länärillä tai Merituulentiellä.
Kolmas reittivaihtoehto olis Kehä II eikä sielläkään koskaan mikään suju niinkuin pitäis :x

Noin muuten loistava aamu. Kahvi on hyvää eikä edes väsytä :]
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Vetelin eilen Vuosaaresta Niittykumpuun klo 17 aikoihin ja klo 18 aikaan takaisin, siinä tarpeiksi ruuhkassa autoilua. Hevletti että tommoinen pääkaapungin reunasta toiseen ajelu on kivaa ruuhka-ajan tienoilla.
Gaia

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Olisit poikennu kahville kun kerran ihan nurkalta menit ;)
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Oon stalkkaillut niin huonosti ettei ole juuri mitään hajua missäpäin pyörit ja milloinkin :D Puhumattakaan että mulla olis sun numeroa.
masa

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

pikkuprinssi kirjoitti: Forecan mukaan noin 10 aikoihin pitäisi alkaa hiutaleita näkymään ja sopivasti iltapäiväruuhkan aikoihin klo 15 jälkeen pitäisi olla kunnon pyry päällä.

Ja vittu mulle iski äkkipalaveri Hakaniemeen klo 15:30-17:00. ARGH!
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:
pikkuprinssi kirjoitti: Forecan mukaan noin 10 aikoihin pitäisi alkaa hiutaleita näkymään ja sopivasti iltapäiväruuhkan aikoihin klo 15 jälkeen pitäisi olla kunnon pyry päällä.
Ja vittu mulle iski äkkipalaveri Hakaniemeen klo 15:30-17:00. ARGH!
Tulispa oikein kunnolla lunta, taidan lähteä kävelylenkille sit :]
masa

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Tosin viimevuosina nämä "taivas putoaa, myrsky, hurrikaani, lumivyöry" - pelottelut ovat osoittautuneet ihan tavallisiksi talvikeleiksi. Niin käynee tänäänkin.

Onneksi huomisen jälkeen lämpeää ja sulaa lumet pois. Pitää nääs päästä anturan valuhommiin..


Edit:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Lumi ... isboksi_p2
Viimeksi muokannut masa, 09.11.2010 7:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Niinpä tuo saattaa olla, tosin viime talvi nyt ollut mikään ihan tavallinen talvi. Kello 15 aikaan suurimmat pyryt näytti olevan jossain Turun tietämillä eikä välttis tule edes tänne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No junat oli jo viturallaan valmiiksi vaikka lunta ei naamassa tuntunut, viima kylläkin.

Yöunet jäi neljään tuntiin eli taas on kiva päivä tiedossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kytkin ilmastoinnin pois parista lähimmästä laitteesta ja yhtäkkiä alkoi pölyä satamaan pöydälle... loistoketta!

edit: jossei sitä lunta saa, niin tietää ainakin miten saa jotain leijailemaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Hyvää Joulua sairalle! Tai sit kokoa itsesi jouluksi, saira. Minä yhtenä Directan "tyytyväisenä" asiakkaana olen haastettu oikeuteen jo puolitoista vuotta sitten muutaman muun asiakkaan lisäksi riitautettuamme laskun, tehtyämme tutkimuspyynnön poliisille ja kieltäydyttyämme maksamasta ylisuurta summaa, jonka perusteita ei meille kerrottu. Helsingin käräjät käsittelee tätä joulukuun puolella, velkomisasiana. Directan epäiltyjä rikoksia käsitellään ilmeisesti ensi keväänä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huomenta! Puoli seiskalta naapureiden iloksi Eye of the tiger soimaan ja sitten aamuhomostelemaan liikuntakeskukseen. Nyt voisi kirjoittaa nautintoketjuun lähikaupan täytetystä patongista.
ninnithequeen

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Poitsuliini saa huomenna kunnon syöttötuolin. Ja jos MÄ saisin tänään vihdoin ton yhen ryijyn seinälle. Se on vaan niin kamalan hankalaa siirtää keittiönpöytää ja tuoleja :roll:
Gaia

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Se olis nyt IHAN PAKKO lähteä roudaamaan noita ylimääräisiä kippoja ja kuppeja Fidaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta. Poitsuliini saa huomenna kunnon syöttötuolin. Ja jos MÄ saisin tänään vihdoin ton yhen ryijyn seinälle. Se on vaan niin kamalan hankalaa siirtää keittiönpöytää ja tuoleja :roll:
Toi on jo opittua avuttomuutta, kyllä sun pitää kyetä! ;)

Espoossa tuntuu läpöiseltä Hertzikassa oli viim ja kylm onneksi ei vihma hakannut..

Yöunet soromnoo..nukuksimaan klo 1 ja väliheräys klo jotain ja kello viimein tainnutti 7:30-z-x-> empimistä-Z-Z-Z->suihkuun--Z-Z-> 9:31 töis.. z-z-z-z-z-> kotiin ehkä klo 16? -z-z-z-z-z-z>
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joensuussa on vähän lunta, ehkä 1 cm :D Kateellisena katsoin junasta Kesälahden kohdalla (vajaa 100km Joensuusta), kun lunta oli noin 10 cm maassa.. Helsingin tämän päivän lumet tulee tänne huomenna, kun mun pitäis tulla 4,5h junalla takaisin Helsinkiin. Taitaa klo 19.48 juna olla stadissa klo 23... Tämä tarkoittaa että torstaina teen lyhyen päivän, sanoi pomo mitä sanoi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen ehkä vähän sekaisin, mutta olen todella pettynyt, jos sitä lunta ei nyt tule. Lupaillaan vaan. Paleltuani tänään yhteensä yli kolme varttia kahdella juna-asemalla lupasin itselleni, että ensi tilistä ostan kunnon untuvatakin, kun kerran joudun julkisilla kulkemaan duuniin.

Ja ajokorttikin olisi kai ihan hyvä hankinta, etenkin nyt kun meidän auto vain odottaa tallissa käyttäjää, kun miehen duunipaikka vaihtui ja se pääsee nopeasti ja näppärästi duuniin julkisilla...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^mun pitäis myös hankkia ajokortti. Tuskailen vain sen hinnan kanssa, ei mulla ole 1600 euroa parin kuukauden sisällä maksettavaksi, enkä omista luottokortteja (enkä haluakaan).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä ajokortti on tarpeeton, jos sitä ei tarvitse,, jos ei ole 30 mennessä hankkinut niin pyörällä ajon opettelukin alkaa olla vaikeaa...
Auton pito tulee helvetin kalliiksi ajettuihin kilsoihin verrattuna!

Olisin ajanut taksilla monta kertaa Utsjoki-Kevolle taksilla näitten autoon upotettujen roposten avulla..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin