Jos kahvia niin miten?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kahvia ja jos niin miten!

Juon kahvia ja mustana ilman sokeria
6
26%
Juon kahvia ja kermalla ilman sokeria
0
Ei ääniä
Juon kahvia ja mustana sokerilla
0
Ei ääniä
Juon kahvia ja maidolla ja sokerilla
7
30%
Juon kahvia ja kermalla ja sokerilla
1
4%
Juon kahvia mutta edelliset vaihtoehdot ei käy
6
26%
En juo kahvia
2
9%
Äänestän tyhjää
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 23

pikkuprinssi

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Eiköhän suomalaisten kahvimausta ole pitkälti keskusliikkeitä kiittäminen, viittaan tällä siis vaaleapaahtoisen kahvin suosioon.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Juhlamokkaa maidolla ja makeutusaineella.
Dumis

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

DitaVonShagwell kirjoitti:Juhlamokkaa maidolla ja makeutusaineella.
Aattelin just vetää saman.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vagabondo kirjoitti:Just. No mä en ole koskaan pitänyt suomalaisesta kahvista. Minusta se on pahaa. Liian vetistä ja usein kitkerää.
:komp:
Jos muut haluavat juoda juhlista niin siitä vaan ja sen kun juovat. Kummasti siinä vaan on käynyt omassa tuttavapiirissä niin, että kun ovat näitä ns. turhia hifistelykahveja luonani juoneet, niin äkkiä on ollut se espressokeitin omankin kodin nurkassa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Lilo kirjoitti: Kummasti siinä vaan on käynyt omassa tuttavapiirissä niin, että kun ovat näitä ns. turhia hifistelykahveja luonani juoneet, niin äkkiä on ollut se espressokeitin omankin kodin nurkassa.
Sama, yllättäen valtaosa tyypeistä jotka säännöllisesti käy kahvitteleen on hoitanu itelleen mutterit ja siirtyny sille linjalle for good. Moccamasterit saanu kerää pölyä nurkassa sen jälkeen kun mutterin on hoitanu..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti: Moccamasterit saanu kerää pölyä nurkassa sen jälkeen kun mutterin on hoitanu..
Mulla on käytössä molemmat. Mm:llä arkisin helpommin ja nopeammin, hienommat ja paremmat kahvit mutterilla pyhäpäivisin. Ja synttäreillä. Jne.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

annepa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Moccamasterit saanu kerää pölyä nurkassa sen jälkeen kun mutterin on hoitanu..
Mulla on käytössä molemmat. Mm:llä arkisin helpommin ja nopeammin, hienommat ja paremmat kahvit mutterilla pyhäpäivisin. Ja synttäreillä. Jne.
Mutterilla?? Kivaa. Onko tääm pyöreä kahvila vai mutterin pari?

Nähdään Mutterilla? Kivaa! Treffit, todelliset sokkotreffit koska emme edes tajua olevamme treffeillä vaikka olemme mahdollisesti vierekkäin??
SA :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Yks likka hississä kertoi tänään sauhuten, että lentoemo oli kaatanut suoraan kahvit hänen kaula-aukostaan sisään.
Hän sai korvaukset, mutta minä kyllä olisin nuollut mielelläni kahvit ja en olisi yhtään valittanut onko JuhlaMokkaa vai kalleinta Espressoa :D

Tämä ei ollut erotiikkaa. Eihän nykypäivänä niin arkipäiväiset asiat kuin kivat terhakkaat tissit ole erotiikkaa enää. :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KAHVISTA JA ESPRESSOSTA
Siis mikähän mulla on kun tänäänkin mulle tarjottiin Espressoa, mutta MINÄ EN PIDÄ SIITÄ, ja se mielipide ei vaan ollut edes sallittu! Siksi kiitin ja sanoin että "ihan hyvää" vaikka mieli teki Sheikin Mokkaa kuohukermalla :D

RUOKA JA JOULURUOKA
Minä tykkään hyvästä ruoastakin, mutta yksinkertaiset makunautinnot ovat aina kelvanneet minulle ja olleet sitä parastakin. Toki erikoisuuksia ja hyvää laatua kannattaa kokeilla ja pitää yllä.

SUHTEELLISUUDENTAJU HOI!!
Toki suhteellisuudentaju monelta näissä ruoka-asioissa verrattuna todella tärkeisiin, esim. humaaneihin asioihin ihmissuhteissa, on hakusessa.

HÄÄT
Samaa sukua oleva asia kun häävalmisteluissa, kestääkös se nyt nykyään sen 10 vuotta ja miljoona euroa tai jotain sellaista ja rakkaus asiana on tainnut vallan unohtua.

TOTUUS JA KUITENKIN LOPULLINEN TARVEJOTTEI totuus nyt kalpenisi niin minä olen aina syönyt liiankin hyvin tai hienosti varmaan jonkun mittapuun mukaan. Mutta minulle riittäisi vähempi tai en vaadi niin suurta. Olen aika simppeli ihminen.
Mutta okay, minulla on pöydässä kaikki joulun herkut.

SA
järjenkäytön kannattaja
SikaMika

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En juo kahvia. Win-win.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suosittelen: Hesburgerin kahvi + suklaadonitsi. Yhteishinta muistaakseni vain 2 euroa. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Suosittelen: Hesburgerin kahvi + suklaadonitsi. Yhteishinta muistaakseni vain 2 euroa. 8)
KAHVIKOMMENTTI:

Mutta sen kahvin pitää olla hyvää!!! Ei oikein järkeä ole juoda huonoa kahvia. Mutta eikös muuten Mäkkärissä ainakin ole Resitentin kaffia. Ja ehkä Heselläkin. Mutta ne on pahvimukeista. Nautintoon kuuluu myös hyvät kupit ja tuore kerma.

OLLAAN SAMIKSET VAOLAN KISUN KAA:

Stadin kermaperse! Onkohan Vaolan kisumisu vielä elossa??
Olen samikset sen kanssa! Olen varma, että olin tiikeri edellisessä elämässä!

STADINARSKAN IDENTITEETIN JA ELÄMÄNSÄ OIKEELLISUUDEN TOTEAMUS:

MIKSI KUMMASSA jotkut ihmettelee ihan oikeastiko kuka minä olen, siis kuka Stadinarska on...

MIKSI minä enm voi olla oikea, todellinen elävä nisäkäs??? Miksi minun pitää olla Homeen juttu tms.

Laittakaa nyt muistiin, että Stadinarska on tavallinen, hieman ehkä persoonallinen, hyvin mukava, hyvin kiltti , hyvin kohtelias ja toiset huomioonottava ihminen. Ei humanoidi eikä narsisti, ei hullu eikä nero. Ihan suomalainen mies ja terve kuin pukki ja tykkää tytöistä ja ei ole uskovainen ja elää ja voi hyvin ja tahtoo rauhaa ja rakkautta ja ja ja.

Terveisin SA
"jokin kumma juttu se on"
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Sain aivan ihanaa kahvia joululahjaksi, Caffista Indian Monsoon Malabar. Tämä oli rakkautta ensihörppäsyllä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jos kahvia niin miten?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

DitaVonShagwell kirjoitti:Sain aivan ihanaa kahvia joululahjaksi, Caffista Indian Monsoon Malabar. Tämä oli rakkautta ensihörppäsyllä.
Onko se jotain tummapaahtoista? Kuulostaa aivan AATELISELTA kahvilta!! :D

En muuten usko, että ihmiset ovat alkaneet OIKEASTI pitää tummasta paahdosta yhtäkkiä! VÄITÄN, että se on "trendikäs tekopyhä" muoti-ilmiö vain. USEIMMISSA tapauksissa?

VOIN olla väärässäkin, mutta jotenkin epäuskottavaa, että pehmeäaromisesta vaaleasta ei tykätä ylivoimaisesti!

Ja tämä ruskealla koska kaffee on ruskeata.

KahviArskis
:)
Vastaa Viestiin