Turhimmat joululahjat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gaia

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Marja Tyrnin joululevy on jo pelkkänä ajatuksena aika kamala!!!

Vihreät kuulat tai Pandan Juhlapöydän konvehdit menee turhuuskärkeen helposti. Kumpiakaan en syö edes pahimmassa karkinhimossa vaikka lähimailla ei muuta olisi.

Saaduista lahjoista turhimpia on yksi varsin nimekkään taiteilijan maalaama taulu (taiteilija asui meidän naapurissa aikanaan ja lahjoitti taulun ihan itse).
Taulu on oikeasti ihan sairaan ruma ja kamalan suuri. Sillä on varsin paljon rahallista arvoa mutta en mä sitä silti halua seinälleni ripustaa. Myydäkään ei oikein voi niin kauan kuin itse taiteilija elää :?
RP

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja RP »

Anopin jouluna antamat isot kosmetiikkapaketit. Olisi monelle lähestulkoon seitsemäs taivas, koska niissä on kaikki tarvittava koko vuodeksi. Paitsi etten voi käyttää niistä juuri mitään.

Olen muutaman kerran sanonut etten voi niitä tuotteita käyttää koska nenä tippuu (muussa kuin lahjanannon yhteydessä), mutta "kun nämä on allergisille sopivia, herkkäihoisille, kyllä nämä käy". Mutta kun mun ihossa ei olekaan vikaa vaan nenässä. Se ei juuri siedä mitään tuoksuja ilman kipeitä seuraamuksia.

Mulle voi ostaa Tyrnin cd:n, arvostaisin huonoa huumoria.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vaola kirjoitti:Mä annoin miehelle viime vuonna selkeesti turhan lahjan, koska se on edelleen lahjakassissaan käyttämättömänä. Toisaalta oli itse vihjaissut lahjasta. :tiistai:
Joo, hyvä että kerroit, ettei tehdä samaa mokaa!!

;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vaola kirjoitti:^ Ei pidä kertoo kaikkee kato... :wink:
No ei! Mäkin ostin kerran yhden lahjan, joka oli ihan floppi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mummoni lahjoitti aikoinaan mulle kuolleen miehen kengät. Joku mies oli ostanut uudet kengät ja kuolla kupsahtanut paria viikkoa myöhemmin. Aika kolkko fiilis oli näissä käytetyissä kengissä ja ne päätyivätkin nopeasti roskikseen.
Manaaja

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Emmä jaksa muistaa enää. Sen kyllä muistan, että eräs palstallakin tunnettu nuori naishenkilö oli aivan ässä näissä. Vietin muutamatkin hetket miettiessä että onko tässä se kohta kun itketään vai nauretaan. <3
Dumis

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Vaola kirjoitti:^ Ei pidä kertoo kaikkee kato... :wink:
No ei! Mäkin ostin kerran yhden lahjan, joka oli ihan floppi.
Hyvä et vaan kertaan jäi!!!
ninnithequeen

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lähestulkoon kaikki UK:n hätäpäissään ostamat paketit. Se ei vaan osaa. Oppi sitten ostamaan lahjakortteja ja kerran ihastutti ihanalla kyntteliköllä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ei kyl oo juurikaan turhia tullut. Exän vanhemmilta sain joskus melko ruman tuikkulyhdyn ja kaverilta kerran kynttilän, joka haisi lähinnä halvalta partavedeltä.

Kynttilät menee kyllä mun kohdalla muutenkin hukkaan, kun en niitä about koskaan muista/jaksa polttaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumis

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lilo kirjoitti:Kynttilät menee kyllä mun kohdalla muutenkin hukkaan, kun en niitä about koskaan muista/jaksa polttaa.
Mulla sama, tosin exä tais poltella pois mitä oon joskus saanut.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joululahjoista sellaiset kipot, kupit ja maljakot jotka ovat selvästi omasta tyylistä/mausta eroavia. Erityisesti mun toinen täti on lahjakas näissä.

"Parittomia" tyynyliinoja en ole myöskään tajunnut. Ei siis koristetyynyihin tarkoitettuja, vaan ihan vaan tyynyliinoja. Tykkään seteistä.

Juhlapöydän konvehdit ja vihreät kuulat on pahoja, mutta ne voi aina jakaa pois. Muiden lahjojen edelleenlahjoittelu on hankalampaa.

Häälahjaksi saatiin vauvan vaatteita. Oli vissiin vitsi, mutta ei kauheasti naurattanut.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja swirl »

exsu kirjoitti:Tykkään seteistä.
Katsoin ihan, että tykkäät seteleistä. Niin mäkin!

Mä en tahdo mitään koriste-esineitä ainakaan, koska yleensä menee aina pieleen.
Gaia

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Gaia »

swirl kirjoitti: Mä en tahdo mitään koriste-esineitä ainakaan, koska yleensä menee aina pieleen.
Sama.
Tosin... jos joku sattuu saamaan ei-toivottuina joululahjoina mariskooleja tai Aalto-maljakoita, mä mielelläni annan niille uuden, rakastavan kodin :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:
swirl kirjoitti: Mä en tahdo mitään koriste-esineitä ainakaan, koska yleensä menee aina pieleen.
Sama.
Tosin... jos joku sattuu saamaan ei-toivottuina joululahjoina mariskooleja tai Aalto-maljakoita, mä mielelläni annan niille uuden, rakastavan kodin :h:
HAHAA! Hienoa... *hieroo karvaisia käsiään*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mun äiti oli ihan mestari näissä. Kerran se osti jotku ihme jouluvalot jotka siis oi sinisiä sydämiä johdossa, sellaisen pienen systeemin. Aivan turhaa krääsää. Inhottaa ajatuskin aukoa niitä paketteja kun sit pitää esittää että "oi, mahtavaa, kiitos".
Pahiten on jääny mieleen kun joskus teininä halusin pirunnyrkin (siis sen sormuksen) hopeisena enkä mitään muuta. Sanoin sen selvästi, mutta ei. Se on kuulema liian kallis kun maksoi jotain muutaman satasen. Sen sijaan sain kaikkea mitä EN halunnut, kuten poikakalenterin. Saamieni lahjojen yhteishinta oli korkeampi kuin sen saatanan sormuksen. Onneksi löysin sitten myöhemmin itse sellaisen sormuksen ja silloin oli rahaa ostaakin sen.
Nyt äiti on keskittyny aineettomiin lahjoihin - kuten siihen että maksaa mulle osan junalipusta kotiin - paitsi että hellulle se tekee joka joulu villasukat. Which is nice.

Kerran kaveri kysyi että mitä haluan joululahjaksi. Halusin sellaisen Iittalan teräskipon, vetoisuus 3dl. Sainkin sellaisen ja lisäksi sain 4kpl snapsilaseja possunkuvalla. Miksi? Mulla oli jo snapsilasit entuudestaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja swirl »

Edit: väärä ketju...
Viimeksi muokannut swirl, 18.11.2010 9:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en kyllä tän ketjun jälkeen osta enää ikinä kenellekään mitään lahjaa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
So Hard

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vihreät kuulat ovat kaikkein vähiten turha lahja. Ne tulee syötyä semmoiseen tahtiin etteivät jää täyttelemään nurkkia turhuudella.

Rolloa lainatakseni kaikki muu onkin sitten turhaa.
Gaia

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Tiedän mihin kippaan pakolliset vihreät kuulani...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun mielestä parhaita joululahjoa on lahjakortit. Jos joku haukkuu näitä turhiksi, niin mä voin laittaa osoitteen mihin lahjakortin saa lähettää. (ps. ehkä ei lähimmältä ihmiseltä, mutta random sukulaisilta parasta ikinä).
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti: Sainkin sellaisen ja lisäksi sain 4kpl snapsilaseja possunkuvalla. Miksi? Mulla oli jo snapsilasit entuudestaan.
Haha. Mä olen myös saanut kyseiset lasit joululahjaksi, entiseltä koulukaverilta. Näkynee galleriakuvassani :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:
annepa kirjoitti: Sainkin sellaisen ja lisäksi sain 4kpl snapsilaseja possunkuvalla. Miksi? Mulla oli jo snapsilasit entuudestaan.
Haha. Mä olen myös saanut kyseiset lasit joululahjaksi, entiseltä koulukaverilta. Näkynee galleriakuvassani :D
Nii just. Toistan kysymyksen: Miksi?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti: Nii just. Toistan kysymyksen: Miksi?
Oot possu?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Nii just. Toistan kysymyksen: Miksi?
Oot possu?
Lehmäksi mua on sanottu mut ei siaksi. Ehkä olen, ehkä en O_o Ainaki mulla on hyvät kinkut. Metsäemakko?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Turhimmat joululahjat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Turhin joululahja on annettu joululahja..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin