MINÄ NÄEN -perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lolita kirjoitti:Voi Dumis! Olisit kysellyt aikaisemmin, niin olisin voinut kopsata Juoppohullun päiväkirjastani kaikki kymmenen kiljuohjetta. Se on myöhästä ny.
Voi ei, olisinkin kaivannut vielä yhtä (tai sataa) "ota kossu ja mustikka, tunge mustikka mummon suuhun ja juo kossu"-booliohjetta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumarille pikkujoulukauteen sopiva booliohje, tästä tulee n. 4 litraa:

0,5l Finlandia Grapefruitia
pullo kuivaa kuoharia
litra greippimehua
litra hyvää (esim. Ocean Spray) karpalomehua
litra vihreää teetä (tätä saa jääteenä suoraan tölkissä, ei tarvitse haudutella)
sokeria maun mukaan
pala tuoretta inkivääriä lastuina, kannattaa vähän moukaroida jotta maku irtoaa
jäitä tarjoiluun
Viimeksi muokannut Vesper, 19.11.2010 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Saatiin yks helvetin iso kauppa, eikä mennyt hukkaa kaikki kaupan valmisteluun tekemäni työ. Vitun siistiä!!!! RokRok!! Känni päälle!

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea Xibe ja omalta osaltani GREAT JOB masa :D

Perusbooli:

1 litra kirkasta
Pullo mansikka- , vadelma- tai omenalikööriä
(yo. mukaan maustettu) Olvi (hyvä olo) 2 x 1 litraa
sekamehujuomaa lantrattuna.

Tylsää mutta uppoo. Eikä tartte tuhatta eri pulloa hankkia eri paikoista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Xiberia kirjoitti:Otin äsken suojakilvet pois silmiltä ja nyt olen niin fiiliksissä maailman kirkkaudesta. Yölläkin kävin tepastelemassa ja ihmettelemässä maailmaa - kello näkyi, puunlatvat erottuivat, tähdet, kaikki... Ihan mieletöntä :)
:h:

arskalta!
NuoriD

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Johnny taisi olla joku spammaaja? Alkuun katsoin, että yksinkertainen kaveri, mutta taisikin olla mainostamassa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Johnny taisi olla joku spammaaja? Alkuun katsoin, että yksinkertainen kaveri, mutta taisikin olla mainostamassa.
Yeah! Onneksi aasi saapui valkealla ratsullaan meitä pelastamaan :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

HAAAA lähen ensi viikolla Napapiirille METSÄÄN :h:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:HAAAA lähen ensi viikolla Napapiirille METSÄÄN :h:
Rare Exports-tyyliin metsästämään? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
annepa kirjoitti:HAAAA lähen ensi viikolla Napapiirille METSÄÄN :h:
Rare Exports-tyyliin metsästämään? ;)
En oo nähny ku sen lyhyen pätkän. Hirvillä ei ole punaista nuttua päällä. Mutta metsään metsästämään kyllä. Kuinkahan kylymä siellä on....

Lisäksi viikon päästä on peijaiset ja itsenäisyyspäivänä äitin synttärit.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nukkekoti valmiina naapurissa koottuna (sattuu sen perheen emäntä olemaan puuseppä) joten ihana ilta tiedossa tytsän kanssa sitä sisustamassa ja sit saunotaan :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

annepa kirjoitti:HAAAA lähen ensi viikolla Napapiirille METSÄÄN :h:
Susta tulee siis Napapiirin sankari!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Tänään on firman juhlat. :D
Iltapäivällä yläkerrokseen, jossa liiketoimintayksikkö tarjoaa skumppaa ja pientä naposteltavaa. Illalla sitten varsinaiseen juhlapaikkaan bussikuljetuksella. Ruokaa ja juomaa saa niin paljon nauttia, kuin sielu sietää ja taksiseteli kotimatkaa varten taskussa. :D
Meidän firmassa ei lama tunnu vaan kolmannen kvarttaalin tulos satoja miljuunia nettoa. Ei hassummin.

Huomenna ois tarkoitus sitten saunoa vaimon kanssa, skumpan ja kynttilöiden kera.

EI TÄMÄ ELÄMÄ KURJUUTTA KUMMEMPAA OLE!
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
masa

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

martza kirjoitti: Iltapäivällä yläkerrokseen, jossa liiketoimintayksikkö tarjoaa skumppaa ja pientä naposteltavaa. Illalla sitten varsinaiseen juhlapaikkaan bussikuljetuksella. Ruokaa ja juomaa saa niin paljon nauttia, kuin sielu sietää ja taksiseteli kotimatkaa varten taskussa.

Meinasin jo kiroilla että ollaan samasa lafkassa töissä, kunnes bongasin taksisetelin. Ei meillä semmosia ole, tai siis ainakaan minulla.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

masa kirjoitti:
martza kirjoitti: Iltapäivällä yläkerrokseen, jossa liiketoimintayksikkö tarjoaa skumppaa ja pientä naposteltavaa. Illalla sitten varsinaiseen juhlapaikkaan bussikuljetuksella. Ruokaa ja juomaa saa niin paljon nauttia, kuin sielu sietää ja taksiseteli kotimatkaa varten taskussa.

Meinasin jo kiroilla että ollaan samasa lafkassa töissä, kunnes bongasin taksisetelin. Ei meillä semmosia ole, tai siis ainakaan minulla.
Ei mullakaan varsinaisesti taksiseteliä vaan lupa käyttää firman edustuskorttia, taksimatkaan kotipuoleen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriD kirjoitti:Johnny taisi olla joku spammaaja? Alkuun katsoin, että yksinkertainen kaveri, mutta taisikin olla mainostamassa.
Jonny ilmeisesti halusi mainostaa, koska hakusanoilla pillua ilmaiseksi löytyy Kitinän ketju Googlesta aika korkealta.
Dumis

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Iltasella vielä puuceen viritystä, kokeilen nyt huvikseni sitä Win7:aa, kun tuo XP ei vielä pelitä, täytyy instaa sit XP jossei romuloota jaksa pyörittää seiskaa. Ehkä muutaman asennuskaljan saatan ottaa!
masa

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

martza kirjoitti:Ei mullakaan varsinaisesti taksiseteliä vaan lupa käyttää firman edustuskorttia, taksimatkaan kotipuoleen.

Älä vain sano että pikkujoulupaikka on kalasataman lähellä?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

masa kirjoitti:
martza kirjoitti:Ei mullakaan varsinaisesti taksiseteliä vaan lupa käyttää firman edustuskorttia, taksimatkaan kotipuoleen.

Älä vain sano että pikkujoulupaikka on kalasataman lähellä?
Mikä se semmoinen paikka on? :roll:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
masa

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Puuuuh. :lala:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:Puuuuh. :lala:
Vuodenaikatielläkö ootte? Se on aika kiva mesta, oon ollut siellä pikkujouluissa erään firman kanssa muutama vuosi sitten.. hyvä akustiikka jos on bändi.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Noup.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kohta olis ammuntaa, ei muuten kiinnosta paskan vertaa. En ole koskaan pitänyt ampumisesta, vaikka siinä hyvin pärjäänkin.
Musta olisi kiva ampua. Tykkäätkö tai tykkäsitkö edes lapsena ampua raketteja tai räjäytellä papatteja?
Ampuminen on kivaa vasta sitten, kun maalina on riistaa tai jotain särkyvää. Pelkkä tauluun ampuminen on tylsää hommaa.
Kerran puolessa vuodessa johdetusti ja kaiken maailman häiriönpoisto, pura ase höystöillä se on stressaavaa. Kun touhusta yritetään tehdä RL-tyylistä, mutta kun koskaan en ole edes kaasua käyttänyt, on motivaatiokin hukassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:Puuuuh. :lala:
Pääsette Marzan tanssimaan illan viimeisen hitaan!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MINÄ NÄEN -perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriD kirjoitti:
masa kirjoitti:Puuuuh. :lala:
Pääsette Marzan tanssimaan illan viimeisen hitaan!
Meillä ei ole luultavasti riittävästi tilaa tanssimiseen siellä paikassa ja on sen verran vielä korvessa tuo mökki pahanen. :wink:. Kai sitä tuolla ulkona pihalla pakkasessa vois lämpimikseen tanssia, jos sille päälle sattuu.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Vastaa Viestiin